Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

За всички фенове на моделите и 04
http://www.bahnnews-austria.at/forum/vi ... php?t=6857
снимка MSE 2020.jpg[/img]
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Anonymous написа:Заговорихте за подобия на 04 и аз ще ви представя нещо много интересно известно на адски малко хора. Става въпрос за локомотив прототип на SGP с кош и талиги на 99% идентични на 04. Разликата тук е,че при 04 предаването на теглителната сила е дизел-хидравлично а при този прототип под серия LDE 1450 дизел-електрическо. Машината не е експлоатирана много и е предадена през 1969 година на частната фирма GKB и е бракуван и нарязан 1972 година.
Ето снимки на локомотива
Тук малко преди нарязването
http://www.bahnbilder.de/bilder/38053.jpg
Тук в по-добро състояние
http://www.railfaneurope.net/pix/at/pri ... /GRAZB.jpg
А тук и в движение
http://schienenfahrzeuge.netshadow.at/d ... 021bb3aeaa


Надявам се да ви харесва и няма да е лошо още някой да потърси информация за тази уникална и красива машина :)
надписът LDE 1450 ми навява мисълта че в него тупти сърце идентично с нашите "Шестаци" И щом е с ЕПС освен по коша и пултовете няма с какво да прилича на нашите четворки талигите на лок с ХПС са различни от тези за ЕПС
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Абе и по пулта гарантирано има различия. Именно за това пожелах ентусиастите да се разровят и да го намерят на снимка, че да видим какво общо има с нашата 04-ка.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Имам въпроси. Подразбрах, че първите машини от 04-01 до 04-20 са били в депо София, от 04-21 до 04-41 в Пловдив, а от 04-41 до 04-50 в Дупница. Въпросите са ми. Първо, вярно ли е разпределението. Второ ако е вярно всички поредни номера ли са така по депата или е имало и разбъркани. Кой машини са бракувани преди преномерирането и поставянето на контролна цифра.


П.П. Наясно съм, че до 1975 или 1978 не помня вече всички машини от 04-01 до 04-50 са били в депо София, интересува ме след тези години как седят нещата.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

KRAKOMOBILA написа:Имам въпроси. Подразбрах, че първите машини от 04-01 до 04-20 са били в депо София, от 04-21 до 04-41 в Пловдив, а от 04-41 до 04-50 в Дупница. Въпросите са ми. Първо, вярно ли е разпределението. Второ ако е вярно всички поредни номера ли са така по депата или е имало и разбъркани. Кой машини са бракувани преди преномерирането и поставянето на контролна цифра.


П.П. Наясно съм, че до 1975 или 1978 не помня вече всички машини от 04-01 до 04-50 са били в депо София, интересува ме след тези години как седят нещата.
До 1973 или 1976/на две места пише различно/всичките 50 локомотива са в София.На депо ПО /през 1973 първо - 6 лок.и през 1976 още 12 лок./през 1976 г. са предадени 18 локомотива от 04-25 до 04-42 включително.През 1980 г. на депо Ст.Димитров/Дупница/ са предадени лок.№№04-01;04-04;04-06;04-07;04-08;04-11;04-23 и 04-24.Много хубава и подробна статия на инж.Д.Деянов в сп. ЖП Транспорт бр.3 от 1993 г. :)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Много благодаря, ще я погледна тази статийка :P
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Преди да отиде в Дупница, локомотив 04 24 е бил в депо Пловдив.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

,а преди това и в София.
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

Ето номерата на локомотиви 04.ххх
http://airgroup2000.com/gallery/albums/ ... an0001.gif
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Съгласно Зап. 1155, двата локомотива, обявени за музейни експонати е трябвало да бъдат консервирани в напълно окомплектовано състояние, в последствие обаче 012 бива частично ограбена, докато 025 вече е само кош върху талиги. Иди възстановявай!
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Лошото е, че никъде няма оригинални части.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Лошото е, че никъде няма оригинални части.
В държавния резерв в Долапите е имало много части за ДЛ 04, но са изкарани преди няколко години в незнайна посока. В склада в депо София също има доста части за 04, но премдимно по електрическата и командната част. За двигателите няма части, но те могат да бъдат заменени с такива от ДЛ серия 52.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ако ще се слагат двигатели от 52-ки, то трябва да им бъде направен някакъв своеобразен тунинг за да се подсили мощта.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Ако ще се слагат двигатели от 52-ки, то трябва да им бъде направен някакъв своеобразен тунинг за да се подсили мощта.
Мощността ще е достатъчна за леки атракционни влакове, освен това оригиналната ХПК също ще допринесе за запазване на ходовите качества на локомотива.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

От 75-77 ма серия двигатели няма ли да са по-подходящи за 04?
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация