bdz46 написа:Спирачните цилиндри.
Действието на компютъра се изолира единствено с изключване на предпазителя.
Ти ме отказваш да се кача в тея "возила"
Което задържане трябва да е абсолютно независимо и неманипулируемо!bdz46 написа:Имат ГВ. Изпускането му предизвиква обичайното - екстрено задържане.
Именно поради тази причина, съгласно всички действащи до сега правилници за спирачни системи на ПЖПС, ЕМВ 30/31 са опасни и незаконни. След време недай Боже да стане някой сакатлък със сигурност ще "вземат думата" на спирачния компютър и ще си решат проблема радикално. А по - уместния вариант беше просто ЕМВ да се доставят с предлаганата и ЗАДЪЛЖИТЕЛНА магнитно - релсова спирачка, която действа независимо и не предизвиква повличане, окопаване или каквото и да е било друго - просто и елементарно спира влака!bdz46 написа:Обаче и в този случай защитата действа с пълна сила и като се побърка, спирачният ефект е нищожен.
Стига се до 3-4 пъти увеличен спирачен път - при максимална скорост може да надхвърли 2000 м.
Е, как става това ? Купуваме нови влакове - не могат да спират и нямат спирачки. Искам да попитам:lok45111 написа:Именно поради тази причина, съгласно всички действащи до сега правилници за спирачни системи на ПЖПС, ЕМВ 30/31 са опасни и незаконни. След време недай Боже да стане някой сакатлък със сигурност ще "вземат думата" на спирачния компютър и ще си решат проблема радикално. А по - уместния вариант беше просто ЕМВ да се доставят с предлаганата и ЗАДЪЛЖИТЕЛНА магнитно - релсова спирачка, която действа независимо и не предизвиква повличане, окопаване или каквото и да е било друго - просто и елементарно спира влака!
Не е нормалноБДЖ написа:
Е, как става това ? Купуваме нови влакове - не могат да спират и нямат спирачки. Искам да попитам:
1. Това нормално ли е ?
2. Други жп администрации като DB и MAV са закупили такива Дезира, имат ли те такива проблеми ?
3. Само в България ли е така ?
Идиотската наредба да не е писана от Мики? Или на "спецовете" им трябва министерско "давление" за да си свършат работата........ Или Мики се съгласи за да е по ниска цената да няма МРС.... но и да имаше - все тая.......lok45111 написа:Вината за немонтирането на МРС е колективна - на ИА "ЖА" и Министерството на транспорта, по - точно бившия министър Николай Василев.
А иначе мисля, че при евентуална промяна на старите наредби и внасяне на пояснителни текстове относно този вид спирачка, БДЖ - ЕАД лисно може да оборудва мотрисите за кратко време - все пак те са пригодени да имат МРС, дори на талигите има конзоли за нея.