
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
До края на годината със сигурност ще станат поне 7-8 готови вагона, които ще могат да се движат със 140 км/час. Предполагам, че след изпитанията, цялата нова партида ще стане серия 65.46 242 написа:Значи в най-добрия случаи може да се надяваме за 6 (почти) готови вагона до края на годината. Стават за един " УБВ"
64.19

Аз лично съм доста обнадежден като чета темата и гледам снимките, но ако ги оставят в серия 63 и да издават отделна заповед ще е голямо объркване - не, че не могат по външния вид да се познават, но тук става въпрос за голяма промяна и във външния вид и в параметрите на вагоните и е най-хубаво да преминат в серия 25 65.
А е ясно вече кои влакове със сигурност ще намажат - и те са най-нуждаещите въпреки, че на тях (Дианата, Чайката и Златните) се движат ревизирани 25 63, повечето от които са излезли от Дряново още миналата година - с новата синя масово разпространена и по други вагони тапицерия, но при тях не знам какво е положението с талигите - има ли вибрации, защото предполагам, че не са си оставили пръстите по тях, а изпитания едва ли са им правени - а вече няма и как да се установи при тях специално дали има вибрации.
А отделно се движат и най най старите 25 63, които са още с оригиналната тапицерия, но се надявам постепенно всички те да минат през Септември и Дряново и да нямат никакви проблеми. Единственото нещо, което ме дразни във всички софийски 63, е че не слагат калъфки и така значително по-бързо се износва тапицерията, само на първокласните 63 слагат някакви парчета, които не са много надеждни според мен - за пример в ГО 63-ките всичко е изпипано, тапицерията не е толкова захабена, само талигите са проблемни, инак всичко останало е тип-топ и ако талигите се оправят със сигурност още поне 5 години могат да изкарат в настоящото си състояние.


Последно промяна от Nikss на Нед Сеп 13, 2009 1:02 pm, променено общо 1 път.

Администратор
На "Чайка"-та и "Диана"-та не се движат новорециклирани, а ревизирани 63-ки, които имат същия проблем като всяка една друга 63-ка.
Що се касае до новата партида, дори да не преминат в серия 65, то лесно може да се издаде заповед. Всички вагони от 63 045 нагоре са за 140 км/час и толкоз. Освен това коренно се различават и по външен вид от сегашните. Но и според мен е редно да се отделят в нова серия, имат редица изменения, което предполага това действие.
Що се касае до новата партида, дори да не преминат в серия 65, то лесно може да се издаде заповед. Всички вагони от 63 045 нагоре са за 140 км/час и толкоз. Освен това коренно се различават и по външен вид от сегашните. Но и според мен е редно да се отделят в нова серия, имат редица изменения, което предполага това действие.
64.19

Моя грешка, а освен на Дианата и Чайката ги има и на Златните.lok45111 написа:На "Чайка"-та и "Диана"-та не се движат новорециклирани, а ревизирани 63-ки, които имат същия проблем като всяка една друга 63-ка.
Що се касае до новата партида, дори да не преминат в серия 65, то лесно може да се издаде заповед. Всички вагони от 63 045 нагоре са за 140 км/час и толкоз. Освен това коренно се различават и по външен вид от сегашните. Но и според мен е редно да се отделят в нова серия, имат редица изменения, което предполага това действие.
А за новата партида 63 мисля, че нещата са от ясни - по-ясни. Но ако пък според номерата ги класифицират може, но ако са "разредени" например вагон 25 63 002 не е рециклиран, нито ревизиран, а 25 63 003 е рециклиран заповедта за всички вагони от 63 045 няма да важи, а това според мен в процес на рециклиране и с течение на времето ще започне и освен ако не им променят номерата да са от 045 нагоре, а си запазват оригиналните ще трябва най-добре да преминат в серия 65.

Администратор
Няма да има проблем защото вече направени 63 - ки не се пипат. Рециклират се нови вагони, използвайки кошове от бракувани кушети и обикновени 40-ки. Тоест 63 001 до 63 044 са една партида, всичко от 63 045 нагоре ще е новорециклирано с изброените вече промени. Ако обаче се реши, новата партида да премине в серия 65, то идеално. Ноо за сега думата имат от БДЖ - ЕАД, Отдел "Вагонен".
64.19

Те добре имат думата, хубаво е замислено засега от 001 до 044 да са една партида, а от 045 нагоре друга, но е най-хубаво според мен понеже промените са големи пак ще повторя да преминат в серия 65 макар, че електровозите серия 44 и 45 са аналогичен случай - от 057 до 145 серия 44, а от 146 до 205 серия 45, та ако ги оставят в серия 63 няма да е грешно или объркващо щом имат "разделителна граница", но според мен са си направо за нова серия (в случая 65). С нито ревизираните, нито рециклираните (старите) 63 е ясно какво ще стане - ще последват съдбата на тази нова партида, но с миналите ревизия в Дряново и с горнооряховските какво ще стане? Ще се оправят ли талигите? Ще последват ли пътя на събратята им, носещи номера от 045 нагоре? Това ми е интересно да разбера какво ще се случи с тях...





Администратор
За сега в договора е превдидено рециклирането на 40 стари пътнически и кушет - вагони и превръщането им в салонни второкласни и първокласни такива за ускорени и бързи влакове. Един път рециклирани вагони няма смисъл повторно да се рециклират, ще минават просто ревизии и така докато им дойде момент за КР, когато вече ще се приравнят с новата партида по конструкция.
Иначе не е лошо, тъй като знам, че в Централно управление на БДЖ редовно следят темата, някой от отдел "Вагонен" да се включи и да даде някакви по - конкретни данни за това как ще ес процедира. Дали ще се преминава към серия 65 или тя ще е съставена от още по - обновени единици вагони.
Иначе не е лошо, тъй като знам, че в Централно управление на БДЖ редовно следят темата, някой от отдел "Вагонен" да се включи и да даде някакви по - конкретни данни за това как ще ес процедира. Дали ще се преминава към серия 65 или тя ще е съставена от още по - обновени единици вагони.
64.19

Не става въпрос за един път рециклирани вагони, а за ревизирани в Дряново 63 без да се обновяват толкова - при тях само са сменени тапицериите, пипнато е тук-таме нещо, боядисани са и така... та за тях ми беше питането, но явно след време като си навъртят километрите ще се приравнят към рециклираните, а за горнооряховските 63 е най-голяма мистерията, но явно и те след като навъртят километрите ще минат постепенно рециклиране. 


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
Със сигурност 7 вагона ще са готови до Нова година. Все пак вече имаме 4 бр., един се изпитва в Илиянци, един се подготвя за ел. проби, на два се правят ел. проби. Освен тях имаме 5-ти, който е в доста напреднал стадии, готови талиги за още два и два, които до месец и половина ще са оборудвани.46 242 написа:Марио мечтае на глас. 7 вагона е абсурд да са готови до декември. А за 140 км/h трябва да се прескочи допотопня спиръчен процент 115 %...Ех, мечти мечти...;
64.19
Информация
Модератори