Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Рециклирането къде е извършено? В Септември или в Дряново?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В Септември. До спирането на процеса по модифициране на 63-ки в Дряново , не съм чул от там да е излязъл поне един вагон.Всички са от "ВРЗ 99".
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А изобщо в Дряново започвала ли е тая операция :?:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да , доколкото знам , там имало общо 3 вагона със свалено почти всичко от тях.Готови няма , но дали има още 63-ки , които чакат да влизат нямам информация.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Питам, защото имах точно такова подозрение, че рециклирането е дадено на двата завода. И оттук ми идва и логичния въпрос- щом два завода правят тая операция, значи би трябвало да работят по една схема.
Не би било логично Сараньовци и Дряновци да правят едни и същи вагони, но да бъдат различни.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Излиза , че септемврийци са много по - бързи , но не забравяй , че всеки завод си има стил и метод на работен процес.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Като идете да снимате утре, питайте дали двата завода работят по една и съща схема за рециклиране. Защото иначе става интересно ако не е така.
Аз това се опитвам да разбера.
Както няма да е лошо да се разбере и кой е архитекта на новите вагони.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Като идете да снимате утре, питайте дали двата завода работят по една и съща схема за рециклиране. Защото иначе става интересно ако не е така.
Аз това се опитвам да разбера.
Както няма да е лошо да се разбере и кой е архитекта на новите вагони.
По една и съща схема се работи, заданието отново е на унгарците с някои внесени корекции. И двата завода се придържат към него, въпросът е, че само Септември ще продължи да ги рециклира. С Дряново нещо се разсъхна работата, вероятно поради финансова неизгодност на сделката.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз и тогава попитах какво ще стане с тези 3 вагона , които се намират в Дряново , с напълно свалено всичко от тях (фактически са голи кошове) , но никой не ми отговори.Дали ще ги прехвърлят в това състояние в Септември , или ще разрешат в "Интерком" да си ги довършат. Защото трудно могат да ги приведат във вида , от който са ги разкомплетовали.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Аз и тогава попитах какво ще стане с тези 3 вагона , които се намират в Дряново , с напълно свалено всичко от тях (фактически са голи кошове) , но никой не ми отговори.Дали ще ги прехвърлят в това състояние в Септември , или ще разрешат в "Интерком" да си ги довършат. Защото трудно могат да ги приведат във вида , от който са ги разкомплетовали.
Трите започнати в Дряново се работят. Но ще си останат само те за сега. Във ВРЗ-99 АД в момента са готови с три вагона също, още няколко ще излязат до края на годината. За сега от информацията, която "саванното разузнаване" на Форум "Локомотиви", получи, вагоните са с някои конструктивни изменения и с преизчислено окачване с оглед недопускане на дефектите, изразили се при досегашната конструкция рециклирани вагони по системата DVJ ADTranz.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Предполагам обаче , че на мястото на тази табелка ще се появи нова. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Предполагам обаче , че на мястото на тази табелка ще се появи нова. :D
Със сигурност табелката ще е друга. Не знам сега лиценза чии е, но ADTranz не съществува, закупен е от Bombardier. Утре група от "експерти на Саваната" на форум "Локомотиви" ще се допита до просветените във вагонното дело "шамани" и ще съобщи пред широката форумна публика подробности относно рециклирането на тези вагони.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Дано да са разбрали грешката и тя да е отстранена при тия ново-рециклирани вагони.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Дано да са разбрали грешката и тя да е отстранена при тия ново-рециклирани вагони.
Дано новата конструкция реабелитират лошата слава на серията.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Като замисъл не е лоша. Но като изпълнение е пълна скръб. Явно доста хора са си гледали работата през пръсти, а може би и въобще не са я поглеждали...
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация