Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Всеки ден една от тях ходи до Бс и обратно веднага.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44 001.6 върти сега доста километри. Едната машина е спряна, а другата пък хвана баш летния сезон. Извънредния за 3622, 3621 за 8626 или 8686, голямо юркане пада.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

44.001 кара 8627-3622 всекидневно,но последните няколко дни се загуби от хоризонта.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

ТП е.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Лок е ТП, но при ГПР-то нещо не са доизкосурили ЦБ и има луфтове в камъка на ЦБ и на 2-те талиги. Лок. е на крикове и ще си отремонтират ЦБ.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44002 от днес е в движение след извършено ГПР.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На 10.08 беше начело на 1621 и се представи отлично.На По пристигна 5 мин. преди време.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На 44 002.4 някой сериозно да обърне внимание на прозореца - страна машинист в 1-ва кабина. Не се затваря и е счупен застопоряващият му палец. Резултата - духа та ще те отвее. Освен това кабината е адски неплътна, калорифера топли колкото за него си, климатика също го няма. 2-ра кабина е същата трагедия!!! Работи се с два ката шуби и грейки!
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Марио, обръщай се към Кочинар къмпани. Климатици ние в Пд не можем да поправяме. Знаеш, че за таквиз устройства нямаме ноу-хау (схеми, обяснения и т.н.). Ел. оборудването също не поправяме поради същите причини. ГПР-ейците може би поправят ел. оборудване, ако оправят климатиците ще е чудесно.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

lok45111 написа:На 44 002.4 някой сериозно да обърне внимание на прозореца - страна машинист в 1-ва кабина. Не се затваря и е счупен застопоряващият му палец. Резултата - духа та ще те отвее. Освен това кабината е адски неплътна, калорифера топли колкото за него си, климатика също го няма. 2-ра кабина е същата трагедия!!! Работи се с два ката шуби и грейки!
Toчно тука това написаното едва ли някой ще го прочете и ще вземе мерки. Прекрасно знаеш на какво дередже е експлоатацията и ремонта в софийското депо та да очакваш нещо да се предприеме. Пък и си има канален ред по който това се прави.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

За съжаление и ние не можем да ремонтираме нищо по тях. Говори се че щяло да има курс за техниците от ремонта, но като гледам едва ли ще стане.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

lok45111 написа:На 44 002.4 някой сериозно да обърне внимание на прозореца - страна машинист в 1-ва кабина. Не се затваря и е счупен застопоряващият му палец. Резултата - духа та ще те отвее. Освен това кабината е адски неплътна, калорифера топли колкото за него си, климатика също го няма. 2-ра кабина е същата трагедия!!! Работи се с два ката шуби и грейки!
Бих добавил, че в кабините на 44 002 е меко казано мокро. В първа кабина тече от климатика. Във втора тече от плафона над пом. машиниста и от някъде капе над нерегистриращия скоростомер. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost, прави си наистина за състоянието на 44 002.4, след удара машината тече отвсякъде като лейка и се пълни едната плафониера с вода. Теча там е вероятно от антената на RFT, която вероятно не е уплътнена качествено при последния голям планов ремонт. Теча при скоростомера е от свързването на "бомбето" с останалата част на покрива и също се дължи на проблемно уплътнение.

ДА не говорим, че самата машина изобщо е адски неплътна, особено 2-ра кабина, където имаш чувството, че вентилаторите са вътре при теб.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нормално за удряна машина... определено са си оставили пръстите... отвън са я догодили уж, но отвътре... все едно машинното е отворено... но така е - сигурно като си на повезка с нея и усещаш как на краката ти вее от останалите дупчици около надбуферните фарове... :D :lol: ама така е - гледа се да се приберат парите, пък майната им на тия ахмаци... дай да им оберем парите до шушка и пак да дойдат после при нас... :evil:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Кабините на 44002 са плътни. Едната кабина тече само като е пуснат климатика. Интересно е защо като се монтираха климатици не се подписа договор с някоя фирма за тяхната подръжка. Вече на някои лок са не използваеми.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация