Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
На 44 002.4 някой сериозно да обърне внимание на прозореца - страна машинист в 1-ва кабина. Не се затваря и е счупен застопоряващият му палец. Резултата - духа та ще те отвее. Освен това кабината е адски неплътна, калорифера топли колкото за него си, климатика също го няма. 2-ра кабина е същата трагедия!!! Работи се с два ката шуби и грейки!
64.19

Марио, обръщай се към Кочинар къмпани. Климатици ние в Пд не можем да поправяме. Знаеш, че за таквиз устройства нямаме ноу-хау (схеми, обяснения и т.н.). Ел. оборудването също не поправяме поради същите причини. ГПР-ейците може би поправят ел. оборудване, ако оправят климатиците ще е чудесно.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Toчно тука това написаното едва ли някой ще го прочете и ще вземе мерки. Прекрасно знаеш на какво дередже е експлоатацията и ремонта в софийското депо та да очакваш нещо да се предприеме. Пък и си има канален ред по който това се прави.lok45111 написа:На 44 002.4 някой сериозно да обърне внимание на прозореца - страна машинист в 1-ва кабина. Не се затваря и е счупен застопоряващият му палец. Резултата - духа та ще те отвее. Освен това кабината е адски неплътна, калорифера топли колкото за него си, климатика също го няма. 2-ра кабина е същата трагедия!!! Работи се с два ката шуби и грейки!
Бих добавил, че в кабините на 44 002 е меко казано мокро. В първа кабина тече от климатика. Във втора тече от плафона над пом. машиниста и от някъде капе над нерегистриращия скоростомер.lok45111 написа:На 44 002.4 някой сериозно да обърне внимание на прозореца - страна машинист в 1-ва кабина. Не се затваря и е счупен застопоряващият му палец. Резултата - духа та ще те отвее. Освен това кабината е адски неплътна, калорифера топли колкото за него си, климатика също го няма. 2-ра кабина е същата трагедия!!! Работи се с два ката шуби и грейки!


Администратор
Ghost, прави си наистина за състоянието на 44 002.4, след удара машината тече отвсякъде като лейка и се пълни едната плафониера с вода. Теча там е вероятно от антената на RFT, която вероятно не е уплътнена качествено при последния голям планов ремонт. Теча при скоростомера е от свързването на "бомбето" с останалата част на покрива и също се дължи на проблемно уплътнение.
ДА не говорим, че самата машина изобщо е адски неплътна, особено 2-ра кабина, където имаш чувството, че вентилаторите са вътре при теб.
ДА не говорим, че самата машина изобщо е адски неплътна, особено 2-ра кабина, където имаш чувството, че вентилаторите са вътре при теб.
64.19

Нормално за удряна машина... определено са си оставили пръстите... отвън са я догодили уж, но отвътре... все едно машинното е отворено... но така е - сигурно като си на повезка с нея и усещаш как на краката ти вее от останалите дупчици около надбуферните фарове...
ама така е - гледа се да се приберат парите, пък майната им на тия ахмаци... дай да им оберем парите до шушка и пак да дойдат после при нас... 




Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори