Локомотива се основава на две триосни талиги, с индивидуално задвижвани колооси от постояннотокови тягови двигатели, окачени опорно - осево. Ресорното окачване на талигите е едностепенно - само буксово.

Фиг.1 Общ вид и главни размери на локомотива NOHAB
http://www.railfaneurope.net/pix/dk/die ... 526_M1.jpg
Фиг.2 Дизелов двигател
http://www.railfaneurope.net/pix/hu/die ... and010.jpg
Фиг.3 Пост за управление;
http://images2.fotopic.net/?iid=ya6xal& ... quality=70
Фиг.4 Пневмотабло(зад 2-ра кабина)
Управлението на оборотите се извършва по електропневматичен път чрез дросел - вентил и регулатор на оборотите, монтиран на дизелдвигателя. Локомотивите имат 2 степени на отслабване на магнитния поток на тяговите двигатели чрез включване на паралелно свързани на възбудителните им намотки шунтове.
Тяговите двигатели са производство на фирмата General Electric и са предвидени за опорно - осево окачване.
Максималната скорост на локомотивите от този тип е 100 км/час. Локомотивите са съоръжени с котел за парно отопление на пътнически влакове с автоматично действие. Същият е разположен до пневмотаблото зад 2-ра кабина, където се намира и шкафът за управлението му.