Днес , 23-ти август бях в Септември и през оградата видях бистро от типа "ARmz" , за което споменах преди време във форума.Направих му една снимка и през това време дойде пазача.Човекът излезе доста свестен , дори искаше да ме пусне да го снимам зад оградата , но местоположението на вагона - вмъкнат между други и късото разстояние не позволяваха по - добра позиция за снимане.От другата страна имаше хопери от типа "Faccpp" , така че и от там беше невъзможно за фотография.Вратите бяха заключени и не можеше да се влезе вътре , но пазачът ми разказа , че се е возил на бистрата на "Сл.бряг" , сега влизал в това и сподели че има голяма разлика в интериора - като се влиза във вагона има закрито помещение , след което следва салон , в коридора на който от двете страни има маси и столове - не като при сегашните бистра отделни сепарета.Погледнах през прозореца и по това , което можеше да се види , интериорът бе идентичен на тези вагони , движещи се в Германия (поне тези намерих за най - близко съответстващи) , като не забравям лампите , които дали бяха поставени на масите , или закачени на стената , не успях да разбера.
Пазачът изтъкна , че в Септември нещо правели с вагона , минала седмица на такова бистро извадили почти всички седалки , но когато застъпил пак на смяна , вече го нямало.Конкретна дата или месец , от която евентуално ще се пускат тези вагони , той не ми посочи.Факт е обаче , че са правени проби с едно от тези бистра , но на кои влакове ще се пускат , също не знаеше.
Понеже 1621 , с когото щях да се прибирам , беше след 8 минути , това беше всичко от нашата среща.
Както от снимката се вижда , бистрото тип "ARmz" , което съм заснел е с номер 61 52 85 91 002 - 7 и се води серия 91 , което предполага отопление 1000V~17Hz , 1500V~50Hz и 1500V= , 3000V= , както и максимална скорост от 200 км/ч.Но вагонът е сертифициран само за 160 , следователно серията трябва да е 71 - като на немските спални вагони , движещи се на 2626/2627 и 8626/8627 - те имат точно същото отопление и скорост.
Пазачът изтъкна , че в Септември нещо правели с вагона , минала седмица на такова бистро извадили почти всички седалки , но когато застъпил пак на смяна , вече го нямало.Конкретна дата или месец , от която евентуално ще се пускат тези вагони , той не ми посочи.Факт е обаче , че са правени проби с едно от тези бистра , но на кои влакове ще се пускат , също не знаеше.
Понеже 1621 , с когото щях да се прибирам , беше след 8 минути , това беше всичко от нашата среща.
Както от снимката се вижда , бистрото тип "ARmz" , което съм заснел е с номер 61 52 85 91 002 - 7 и се води серия 91 , което предполага отопление 1000V~17Hz , 1500V~50Hz и 1500V= , 3000V= , както и максимална скорост от 200 км/ч.Но вагонът е сертифициран само за 160 , следователно серията трябва да е 71 - като на немските спални вагони , движещи се на 2626/2627 и 8626/8627 - те имат точно същото отопление и скорост.

Администратор
Браво за репортажа Веско. Между другото, пазачите в Сп са доста сговорливи, макар, че малцина от тях се интересуват от железници. ЩО се касае до интериора - такъв е, какъвто е даден на снимката. Но доколкото знам и тези вагони ще се движат като бистро. Не като ресторант. Хубавото при тях е, че наистина са оборудвани с климатична инсталация, а не само климатизатор, което по - просто би звучало "охладител".
64.19


Администратор


Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Администратор


Администратор
Според мен бистрата не са лоши, но е редно да има обучен за поддръжката им персонал. Документация лесно може да се намери - това са конвенционални вагони - стига някой да се раздири.Nikss написа:Тогава без х** къде сме тръгнали не мога да разбера аз...да си ни върнат парите, да си взимат дръгасниците и толкоз... то бива бива лапане, ама тва вече е чиста наглост...
![]()
Що се касае до климатика, още днес ще бъде изпратен сигнал до компетентните служби, проблема да бъде отстранен.
64.19

Наистина не са лоши, но по слаб път (взимам за пример Чб-Хм) такова друсане има, че чак кафето може да ти се разлее...
а щом може да се намери документация какво чакаме още... така като няма схеми ние, пътниците сме потърпевши от цялата работа, защото проблемите не се отстраняват, а се отбива номера... 



Администратор
Като не могат тия от Дирекция "Вагонно БЕЗстопанство" да намерят, предлагам ние от форума да запитаме по немските сайтове(хората с познания по чужди езици) за документация за тези вагони - със сигурност ще се намери някой да се отзове и да даде схеми.Nikss написа:Наистина не са лоши, но по слаб път (взимам за пример Чб-Хм) такова друсане има, че чак кафето може да ти се разлее...а щом може да се намери документация какво чакаме още... така като няма схеми ние, пътниците сме потърпевши от цялата работа, защото проблемите не се отстраняват, а се отбива номера...
64.19


Администратор
Ами значи предложението ми е разумно - очаквам човек с познания по чужди езици да се включи и даде запитвания на съответните места.Nikss написа:Разбира се, че ще ни отслужат веднага със всякакви скици, чертежи и схеми на въпросните бистра... а тия от вагонното БЕЗстопанство да си търсят друго препитание...![]()
![]()
![]()
Да докажем, че един форум може да свърши работата на цял отдел

64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Има си технически отдел, трябвало е при договарянето на закупуването на вагоните, в договора да е записано "вагоните се предават на купувача в едно с пълната техническа и сервизна документация". Ако това е пропуснато, ясно е защо няма никаква документация.Labros написа:На кой влиза в задължението да изисква докумнентацията от БЕЗстопанството?
64.19
Информация
Модератори