Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

238 имах предвид.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

238 има проблеми със сондите който отчитат температурата на изглаждсащия реактор. Един път я правиха но явно не са се справили. 44131 е с нови бандажи но и тя е до 100.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok43r написа:45 152 - от събота с един неработещ компресор, днес влезе за ремонт
...и излезе с два работещи компресора направо за вл. 20223/20224, след това остана за нпом Ву - Рн.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

44142 написа:234 си върви. Даже е в БС понеже в кончар е 238.
На 22/23 юли 46238 обслужи 8686! Каране почти навсякъде с максимална по път - резултат навсякъде преди време и изчакване..... По нептвърдена информация от няколко дни лок е пускан само с 2 тягови групи....
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

bdz46 написа:Под слаба механика имам предвид меки пружини, които поемат много по-добре ударите. А за чешките подвески исках да кажа, че ако бяха толкова превъзхождащи по качество българските, нямаше изобщо да има нужда от доставки, защото чешките щяха да са си здрави и налице.
А защо забравяте за амортисьорите.Нали те действат по обратния път на пружината(когато тя се отпуска)И ако амортисьорът не гаси тези колебания, те се предават на подвеската с удар.Спомнете си машини с нови амортисьори кога късат подвески.За нови ,а не ремонтирани амортисьори ,които изтичат докато дойдат за монтаж.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Напълно подкрепям borislaviv. От калпавите амортисьори идват много проблеми. Скъсани подвески, пукнати пружини и МГЕ. Толкова сигнали са подадени, че в депо Мездра само имитират ремонт. И те самите не знаят с какви характеристики ги правят. На втория ден протичат. А амортисьорите са изключително важна част от ходовата част на локомотивите. Бяха правени и замервания за динамичното въздействие върху железния път и в крайна сметка нищо. Няма пари и пращай в депо Мездра. 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Какъв ти ремонт в депо Мездра... едно ТП ги мързи да направят, ГПР по 1 година не могат да завършат, камо ли ПР, СР, а за КР и дума да не става... затва машините така и ще си изгният наредени на коловоза пред депото... :evil: за ГПР и ПР напоследък пращат в ДЦА машини, но за СР и КР нито пращат, нито те се занимават... мързели безподобни... не само депото да закрият, ми и машините да раздадат на други депа... като не могат да работят да ги съкратят, депото да се закрие и да се приключи въпроса... така само се мъчим още повече...
Мнения: 3
Регистриран на: Сря Мар 28, 2012 9:57 pm
Местоположение: Република България
ПОДВЕСКА

Мнение от Бирол »

Здравейте колеги, студент съм във ВТУ " Тодор Каблешков ". Имам проект по локомотиви и се нуждая се спешно от един детайлен чертеж на подвеска за локомотиви серия 45, с размери и т.н. Можете ли да ми помогнете по някакъв начин?? Благодаря предварително ...!!!
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

МожИмИ да ти помогнИмИ по някакъФ начин :lol:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 3
Регистриран на: Сря Мар 28, 2012 9:57 pm
Местоположение: Република България

Мнение от Бирол »

Чакам!!! Поздрави...
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация