
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Скъсана подвеска44142 написа:случват се и такива неща по някой път.
http://bdz123.hit.bg/DSC03809a.JPG

64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Късането на подвеска прави локомотива негоден за експлоатация до смяна на последната. А какво представлява тя? Подвеската е нещо като шпилка, която държи централното ресорно окачване и го пази от разглобяване. Отдолу последното се придържа към люлковата греда от ленкерните щанги.Nikola VS написа:Абе при такава авария, кво значи тва за лока, в смисъл обяснете, че аз почти нищо не разбирам
64.19
Машините са си супер, стига да има кой да ги поддържа. 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
Дори и да е нова, подвеската е метален прът, който подложен на някакво усилие се стрееми да се деформира. Ако обаче стоманата има шупла или някакъв друг дефект, тя се чупи и от там идва проблема. Много често, макар и качествено изпълнена, една подвеска може да се скъса в най - слабите места, а именно в ухото в горната част или винтовата връзка долу. Скъсването може да настъпи от резки удари, но винаги то не е мигновено, а се предшествува от пукнатина и продължителни резки натоварвания от удари.Nikola VS написа:Ясно, сега вече го разбрах, горе долуТакива случаи са неизбежни при машини на тази възраст, нужни са пари, повече пари!
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори