Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Отоново Vmax=100 за вагони 63 така че кел файда за 44 V130....
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

46 242 написа:Отоново Vmax=100 за вагони 63 така че кел файда за 44 V130....
Пак ли? И как тогава ще се спазват обходите на 2601/2, а на 8601/2
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това беше предизвестено от зачестилите напоследък оплаквания тук - там от вибрациите и сътресенията на тия вагони. Един началник - влак от София си беше изкарал акъла, когато вагона изпадна в резонанс. Според мен на 63-та серия има нещо сбъркано, но кой и какво е сбъркал надали ще се разбере.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Да вземат да спрат всички вагони представители на тая серия и да се види какъв точно е проблема.
Ако се действа акуратно и се отстрани първо проблема с вагоните 97-ма серия, то няма да е проблем спирането на 63-ките...
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Пуснах предложение 63 да заместят някои състави на БВ, а пък 74 серия да се сложат на УБВ. Трябва по-настоятелно да атакуваме г-жа Белева.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Вчера се получи предписание №6/28.08.2009г. от Изпълнителен директор на ИА "Железопътна администрация за ограничаване на вагони от серия 63 (1563 и 2563) до 100км/ч. във връзка с констатирани силни хоризонтални залюлявания, вибрации и тресене.
Освен това е предписано Изпълнителния директор на "БДЖ" ЕАД да назначи комисия за установяване на причините за появилите се лакатушения и предприеме небходимите действия за отстраняването им.
Да направим комисия и по локомотивите, хем да се види и "работата" на амортисьорите дето уж ги ремонтират в депо Мездра. Тези т. н. "амортисьори" са основната причина за толкова много скъсани подвески, пукнати пружини и разцепени МГЕ.
:!: :!: :!:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Браво, много хубаво... направо коледен подарък е това... според мен знаят отлично къде е проблема, но не могат или не искат да се занимават... а щом е така толкова ли не могат да им сложат талиги от спрени и бракувани вагони питам аз... например от серия 40, 50 и т.н. в Илиянци е пълно с такива... мен ако питате някои 74 при 130 също друсат (е, не толкова силно колкото 63, но пак полюшват и тук виновен не е пътя :wink: ). Ще ми е интересно да пуснат експериментални влакове със 130 km/h на всички вагони за БВ и УБВ и после да коментираме резултатите... :twisted: 8)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Този проблем- люлеенето, вибрациите и тресенето, не се явява за първи път на тия вагони.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Проблемът не е решаван изобщо.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

На този етап най-простото и ефективно на проблема е влакове 2601/2602 и 8601/8602 да се пуснат с вагони 74-та серия, а 63-ките да отидат на БВ по 5-та и 7-ма линия, където няма скорости над 100 km/h (изключая на Радомир - Гълъбник, но то е само 110 :lol: ).
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Проблема с влакове 8601/8602 май е решен. Поне доколкото мога да разбера телеграма 651/02.09.2009г.
Специалистите по вагони нека да я разшифроват. 8)
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Какво му е решено на проблема ? Заради два скапани вагона от състава на 8601 от инфрата са ходили пеш да замерват МЕТЪР по МЕТЪР цялото Зимница-Церковски и не са установили никаква деформация. Естествено славния превозвач се е опитал да пробута пътя като причина за вибрациите. Каква е тази телеграма 651 ?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Да и на мен ми е интересно каква е тази телеграма, да не би за подмяна на състава?
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

43.309 написа:Пуснах предложение 63 да заместят някои състави на БВ, а пък 74 серия да се сложат на УБВ. Трябва по-настоятелно да атакуваме г-жа Белева.
Принципно е хубаво УБВ тата също да са с купейни вагони, но дали това ще се хареса на пътниците, които въпреки някои сериозни дефекти, някои от които доста смешни и абсурдни наглед, то няма да бъдат особено радостни при вида на 74 ките, защото каквото и да си говорим, 63 та серия са по чисти и приветливи най малкото заради неотваряемите прозорци и климатика. Неудобните седалки се преживяват и не са толкова голяма болка за умиране като да речем същите на автобуса. Даже нещо повече, аз си мисля че ако 43 и 45 отидат на УБВ, масовия пътник ще е в пъти по доволен :P
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Vancho написа:Даже нещо повече, аз си мисля че ако 43 и 45 отидат на УБВ, масовия пътник ще е в пъти по доволен :P
Не знаеш какво приказваш! Масовият пътник ще избяга като попарен ако това се случи.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация