
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Вчера се получи предписание №6/28.08.2009г. от Изпълнителен директор на ИА "Железопътна администрация за ограничаване на вагони от серия 63 (1563 и 2563) до 100км/ч. във връзка с констатирани силни хоризонтални залюлявания, вибрации и тресене.
Освен това е предписано Изпълнителния директор на "БДЖ" ЕАД да назначи комисия за установяване на причините за появилите се лакатушения и предприеме небходимите действия за отстраняването им.
Да направим комисия и по локомотивите, хем да се види и "работата" на амортисьорите дето уж ги ремонтират в депо Мездра. Тези т. н. "амортисьори" са основната причина за толкова много скъсани подвески, пукнати пружини и разцепени МГЕ.

Освен това е предписано Изпълнителния директор на "БДЖ" ЕАД да назначи комисия за установяване на причините за появилите се лакатушения и предприеме небходимите действия за отстраняването им.
Да направим комисия и по локомотивите, хем да се види и "работата" на амортисьорите дето уж ги ремонтират в депо Мездра. Тези т. н. "амортисьори" са основната причина за толкова много скъсани подвески, пукнати пружини и разцепени МГЕ.




Браво, много хубаво... направо коледен подарък е това... според мен знаят отлично къде е проблема, но не могат или не искат да се занимават... а щом е така толкова ли не могат да им сложат талиги от спрени и бракувани вагони питам аз... например от серия 40, 50 и т.н. в Илиянци е пълно с такива... мен ако питате някои 74 при 130 също друсат (е, не толкова силно колкото 63, но пак полюшват и тук виновен не е пътя
). Ще ми е интересно да пуснат експериментални влакове със 130 km/h на всички вагони за БВ и УБВ и после да коментираме резултатите...





Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Какво му е решено на проблема ? Заради два скапани вагона от състава на 8601 от инфрата са ходили пеш да замерват МЕТЪР по МЕТЪР цялото Зимница-Церковски и не са установили никаква деформация. Естествено славния превозвач се е опитал да пробута пътя като причина за вибрациите. Каква е тази телеграма 651 ?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Принципно е хубаво УБВ тата също да са с купейни вагони, но дали това ще се хареса на пътниците, които въпреки някои сериозни дефекти, някои от които доста смешни и абсурдни наглед, то няма да бъдат особено радостни при вида на 74 ките, защото каквото и да си говорим, 63 та серия са по чисти и приветливи най малкото заради неотваряемите прозорци и климатика. Неудобните седалки се преживяват и не са толкова голяма болка за умиране като да речем същите на автобуса. Даже нещо повече, аз си мисля че ако 43 и 45 отидат на УБВ, масовия пътник ще е в пъти по доволен43.309 написа:Пуснах предложение 63 да заместят някои състави на БВ, а пък 74 серия да се сложат на УБВ. Трябва по-настоятелно да атакуваме г-жа Белева.

Информация
Модератори