Защо да не е лесен. В СЗ правят 60 003, с която са кажи - речи готови. 42 077 също за месец - два е готова, в Сф правим 66-07, който също ще го избутаме до есента, на ГО какво им пречи да стегнат 43 308, още повече, че не е толкова ограбена, колкото мислехме. Машината е заварена и чака все още колооси.Nikss написа:Определено доста туристи ще се насочат към нас, но процесът по възстановяването няма да е никак лесен и поне следващите 2 г. според мен няма да можем да оформим така желания каталог и да започне да се предлага на сайта на БДЖ.

Администратор
64.19

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Администратор
Щом е дошъл от чужбина да си прави кефа, значи има пари - ще плаща, нали с нещо трябва да се поддържат тия машини. Остава обаче нормативно да се уреди возенето в кабината за туристическите групи, че като знам по атракционните пътувания с парните какви простотии са ставали и за какви глупости са карали персонала да пише обяснения, направо яд ме става... Че пуснали англичанин ли беше какъв ли беше да се снима в будката на локомотива...
64.19

Дано, дано нещата наистина не се проточат повече от 1 г. както казваш.lok45111 написа:Защо да не е лесен. В СЗ правят 60 003, с която са кажи - речи готови. 42 077 също за месец - два е готова, в Сф правим 66-07, който също ще го избутаме до есента, на ГО какво им пречи да стегнат 43 308, още повече, че не е толкова ограбена, колкото мислехме. Машината е заварена и чака все още колооси.Nikss написа:Определено доста туристи ще се насочат към нас, но процесът по възстановяването няма да е никак лесен и поне следващите 2 г. според мен няма да можем да оформим така желания каталог и да започне да се предлага на сайта на БДЖ.


Администратор
Не съм особено запознат в какво състояние е в момента "Попа", но ако има някой от ГО, който да проучи, ще е добре. Не би било лошо, а и е редно форумна група да посети този локомотив и да го заснеме подробно, както и да се види какво липсва и какво не. Ако локомотива е достатъчно окомплектован защо да не се възстанови - ще е атракция, пък и ще можем да предложим на туристите и кинаджиите нещо различно и пак така интересно, както парните локомотиви. Има много продукции, в които и електровоз, подобаващо декориран би свършил отлична работа. Пък и "Попа" е с доста интересен дизайн - щено средно между руски, италиански и... сръбско - хърватски.
64.19


На тази снимка са част от създателите на тази машина. Основните хора са не повече от 4-5, а останалите само позират, разни партийни и комсомолски величия, които и пръста не са си мръднали за нея.Отдясно предпоследния с очилата е началника на цеха г-н Чуколов тогава.Даже и по това си личи неговата скромност да не парадира с постиженията си.Винаги ще си спомням с благодарност за този човек!

Администратор
Хората, създали този локомотив са за почести!
На мен машината ми харесва и имам особено добро мнение за нея - не визирам последните и години. Като замисъл е перфектна. Бих се радвал да се напише нещо повече за моментния и статус - не е изключено да се организира посещение в ГО с главна цел "Оглед и фотозаснемане на локомотив 43 308.6"
На мен машината ми харесва и имам особено добро мнение за нея - не визирам последните и години. Като замисъл е перфектна. Бих се радвал да се напише нещо повече за моментния и статус - не е изключено да се организира посещение в ГО с главна цел "Оглед и фотозаснемане на локомотив 43 308.6"
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мога много да разказвам за тази машина, защото тя е присъствала през целия ми стаж в лок депо Г.Оряховица.Докато беше в движение не е създавала повече проблеми отколкото другите 43 серия.Не знам защо машинистите не обичаха да пътуват много с нея,може би при наличието на толкова много ерки се чувстваха ощетени.Въпреки,че условията в нея бяха много по-добри-много по-плътни кабини с по-слаб шум, калориферите бяха в краката и топлия въздух минава покрай теб, а не както е ерката да духа в кръста и оттам да заминава в машинното.Единствената неизправност беше в спомагателния мост на 1 компресор-даваше късо между телата на тиристорите.Но накрая като поставихме изолационни подложки с по- голяма височина тази неизправност се отстрани.В момента машината без тягов трансформатор.Взехме го за 45-205,защото няма вече откъде.Друго не е бутано,освен ако някои мародери не са опоскали шините.Не може да се влиза в нея, защото вратите са заварени.Не виждам причина да я нарежат,защото освен това тя се води подемен ремонт.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Бориславе,borislaviv написа:Лъч надежда за този уникален локомотив.Има идея да се направи стационарен музеен експонат,което е по-добра възможност, отлколкото да потъне в пещите на Кремиковци или Перник.Така поне ще остане на разположение на всички фенове на железницата.
разговаряй с ръководството на Депо Горна Оряховица да бъда включен с труд във възстановяването - за мен командни кабини и естетика. С удоволствие бих направил тази машина кукла, след което набързо да замине в състава на влак към Транспортния музей в Русе.
64.19
Виж,това е прекрасно,само трябва да стане факт самото възстановяване.Като знаем финансовия хал на железницата явно това ще е някъде в бъдеще време.Освен това ще трябва да се постави и тягов трансформатор поне да запълни мястото и шини, както преполагах изчезнали.Другото е много чистене и боя.Иначе едва ли има по-приятно занимание.Обещавам,че когато възстановяването започне ще уведомя колегите от този форум.
Информация
Модератори