Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

При 4400х има повредени само 2 редуктора. През ноември едната като влезне за ПР ще се монтират червени колооси. След това ще влезне и другата и е възможно тя да остане с моноблокове като от 2-те маш се съберат по читавите редуктори.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Дали ще стане само с нови оси ? 44 081 и 44 106 след кратка нова кариера 130 oтоново се спъхнаха на 100.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ще се види но както и ремонта в ПД отказва да работи поради липсата на аванс нищо скоро няма да стане.
Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Мнение от sredo »

Преди няколко дни забелязах в редовна експлоатация новото попълнение на депо София - 44-164 - Кукла!!!
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Сеп 27, 2009 7:50 pm
Местоположение: Радомир

Мнение от ewipito »

sredo написа:Преди няколко дни забелязах в редовна експлоатация новото попълнение на депо София - 44-164 - Кукла!!!

Прав си, "кукла" беше. Но отиде до Варна два пати и хоп 2 счупени пантографа + изпаднал амортесиор. Какъв ли е бил този ромент? :-k
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера чакайки я получих 44 107 :x :evil:
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Сеп 27, 2009 7:50 pm
Местоположение: Радомир

Мнение от ewipito »

Nikss написа:44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера чакайки я получих 44 107 :x :evil:

Nikss прав си, много хубава са я догодили на външрен вид. Но става въпрос, че в ДЦА и бяха правили ГПР, а се разпадна на 2 седмици :?:
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

И 45 163 даде проблеми скоро след излизането си от ремонт. Но си спомнете и за други машини, излезли от ремонт в Пловдив, Русе и Горна Оряховица - описано беше във форума какви повреди са дали.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Явно се отчита дейност... но резултатите говорят за качеството на ремонта.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Nikss написа:44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера ч
акайки я получих 44 107 :x :evil:

Специално за чистачките,че са отгоре не е кой знае какво предимство,защото те са пневматични и създават куп ядове.Затова са ги побългарили- отвътре е сложен един лост с който на ръка да движиш чистачката.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

С чистачките на 45 165 е същата хава.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

borislaviv написа:
Nikss написа:44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера ч
акайки я получих 44 107 :x :evil:

Специално за чистачките,че са отгоре не е кой знае какво предимство,защото те са пневматични и създават куп ядове.Затова са ги побългарили- отвътре е сложен един лост с който на ръка да движиш чистачката.
Предполагам поради липсата на резервни части са ги преустроили като на серия 43 да са отгоре - мисля, че задвижването им беше с въздух вместо с моторчета както е при 44 над номер 100 и серия 45.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Чистачки с вентилаторчета?
На 44 164 едната кабина е сменяна, има още много такива машини.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Чистачки с вентилаторчета?
На 44 164 едната кабина е сменяна, има още много такива машини.
Искате да каже с моторчета. На 44 над 100 и на 45 бяха електрически чистачките. На 45 163 поради липса на резервни части за редукторчетатата и сложната поддръжка, в ДЦА са ги преустроили на пневматични без да променят местоположението им. Пневмозадвижванията са отдолу.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:Чистачки с вентилаторчета?
На 44 164 едната кабина е сменяна, има още много такива машини.
Охх, грешка от бързината. Моторчета имах в предвид както е оригинално на цялата серия 45 и над 44 над номер 100.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация