
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm


44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера чакайки я получих 44 107

И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера чакайки я получих 44 107



Nikss написа:44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера чакайки я получих 44 107![]()
Nikss прав си, много хубава са я догодили на външрен вид. Но става въпрос, че в ДЦА и бяха правили ГПР, а се разпадна на 2 седмици

Последно промяна от ewipito на Съб Окт 03, 2009 9:37 am, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Nikss написа:44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера ч
акайки я получих 44 107![]()
Специално за чистачките,че са отгоре не е кой знае какво предимство,защото те са пневматични и създават куп ядове.Затова са ги побългарили- отвътре е сложен един лост с който на ръка да движиш чистачката.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Предполагам поради липсата на резервни части са ги преустроили като на серия 43 да са отгоре - мисля, че задвижването им беше с въздух вместо с моторчета както е при 44 над номер 100 и серия 45.borislaviv написа:Nikss написа:44 164 е много добре направена в ДЦА при ПР-то, дори забелязах подобрение във външния вид - чистачките са сложени отгоре както е при всички 43 и 44 1-ва и 2-ра доставка (до 100), а не както са оригинално при 44 3-та, 4-та и 5-та доставки и при 45-та 2-те. Дали защото е слагана нова кабина след ударите на лок при инциденти?
И все пак за няма 2500 км пробег да се разбие и повреди толкова бързо се съмнявам, искаше ми се да я засеча на 2613, а вчера ч
акайки я получих 44 107![]()
Специално за чистачките,че са отгоре не е кой знае какво предимство,защото те са пневматични и създават куп ядове.Затова са ги побългарили- отвътре е сложен един лост с който на ръка да движиш чистачката.
Последно промяна от Nikss на Пет Окт 02, 2009 12:48 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Искате да каже с моторчета. На 44 над 100 и на 45 бяха електрически чистачките. На 45 163 поради липса на резервни части за редукторчетатата и сложната поддръжка, в ДЦА са ги преустроили на пневматични без да променят местоположението им. Пневмозадвижванията са отдолу.bdz46 написа:Чистачки с вентилаторчета?
На 44 164 едната кабина е сменяна, има още много такива машини.
64.19

Информация
Модератори