Марио , можеш ли да нарисуваш машината по дължина на хартиен лист , снимаш и качиш в Интернет , за да видим как ще изглежда? Така и по - лесно ще даваме мнения и предложения.
Последно промяна от VESO на Съб Авг 22, 2009 1:35 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Ами именно това дискутирах по скайп с Лаброс. Ако някой има чертежа от Албума на Деянов, нека го сканира, аз ще го оцвтя и ще нанеса именни, номерни и всякакви други табели и шаблони по машината. Общо взето, от написаното от мен обаче също се разбира идеята.VESO написа:Марио , можеш ли да нарисуваш машината по дължина на хартиен лист , снимаш и качиш в Интернет , за да видим как ще изглежда? Така и по - лесно ще даваме мнения предложения.
64.19

Администратор
В албума на Деянов има голям чертеж и снимки на локомотивите серия 64,65 и 66.VESO написа:Мисля , че техническото описание и схемите на този локомотив не се намират в Албума на Деянов , а в книгата му "Тр. П. С. на БДЖ" , част II , раздела за маневрени дизелови локомотиви.Аз не разполагам с книгата , затова нека този , който я има , да пусне скицата тук.
64.19

Администратор
Днес с организатор - производство на отделение "Въздушни спирачки" Николай Станев, монтирахме пробно директния кранмашинист на 66 007.8 с цел да се установи евентуална възможност за репозициониране на същия. След като и моето, и на други колеги мнения бе единодушно, няма да се пипа нищо по разполагането на спирачните апарати и още същия ден, колегите Венцислав Арнаудов и Мирослав Боянов се хванаха да изтеглят тръбата за захранване с високо налягане.
В същото време, аз пък нагледно проверих синхрона в цветовете на стената на кабината, стойките и спирачните апарати - мнението тук също беше единодушно - перфектно. Остава дърводелеца да сложи лайстни и шлосерите по кабина да си оправят прозорците и рамките. След това продължавам с боядисването на горната част на кабината.
Ще приложа няколко снимки, за да се похваля от името на 66 007.8 за хубавите кранмашинисти, които го очакват.
1. В кабината на "Павчо"

2. Общ изглед - стена на кабината и директен кранмашинист

3. Директен кранмашинист - като новичък е

В същото време, аз пък нагледно проверих синхрона в цветовете на стената на кабината, стойките и спирачните апарати - мнението тук също беше единодушно - перфектно. Остава дърводелеца да сложи лайстни и шлосерите по кабина да си оправят прозорците и рамките. След това продължавам с боядисването на горната част на кабината.
Ще приложа няколко снимки, за да се похваля от името на 66 007.8 за хубавите кранмашинисти, които го очакват.
1. В кабината на "Павчо"

2. Общ изглед - стена на кабината и директен кранмашинист

3. Директен кранмашинист - като новичък е

64.19
Малко снимки на кранмашиниста на "Павчо"
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=261638
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=261639
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=261640
Моя милост
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=261403
Нашия съфорумец Vladyar.
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=261396
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=261638
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=261639
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=261640
Моя милост

http://www.foto.bg/showfull.php?photo=261403
Нашия съфорумец Vladyar.
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=261396
Пътувай с влак - спаси природата !

Администратор
"Павката" е преместен на 6-ти ремонтен канал на естакадата в момента. Още се мъчат с водно - охладителната инсталация на локомотива, кабината също е до никъде, тъй като трябва да се мине всичко със шлайф - машина преди да се продължи боядисването. Много вероятно е пак да се демонтират апаратите за да не пречат при шлайфането. Набавиха се манометри Ф100 мм съответно за ГВР 0 - 1,6 МРа и за ГВП с обхват 0 - 1 МРа. И двата манометъра са с клас ан точност 1,6.
64.19

Администратор
Днес наминах в депото да видя до къде са стигнали с ремонта на "Павката". За мое най - голямо съжаление го заварих отново на 6-ти ремонтен, набутан по - напред към стената за да не пречи и без промяна от последното ми качване на него, когато вързвах тръбната инсталация. Водно - охладителната система също не е направена, стои си на положението, на което беше към 12-ти Септември.
64.19

Администратор
Актуално състояние на "Павката" към днешна дата!
Локомотива е даден на 5-та ремонтна на естакадата, където Вальо Петков работи по водната охладителна инсталация. Качен е радиатора, напаснати са някои връзки. По въздушната част има още работи, които ще започнат веднага след като се свършят шлосерските работи по кабината. Да се надяваме това да е скоро!
Иначе ето го "Павчо":

Локомотива е даден на 5-та ремонтна на естакадата, където Вальо Петков работи по водната охладителна инсталация. Качен е радиатора, напаснати са някои връзки. По въздушната част има още работи, които ще започнат веднага след като се свършят шлосерските работи по кабината. Да се надяваме това да е скоро!
Иначе ето го "Павчо":

64.19

Администратор
Ако питаш мен, аз съм този, който най - много ще се радва да види този локомотив изкаран навън, оборудван напълно, с новата система за управление, с номерни и именни табели... Но за сега, тъжната гледка, която виждам всеки път, когато отида на работа, ме подтиска.veselintodorov написа:Супер става ясно на тоя етап има доста довършителна работа по него все още. Ще чакаме да го видим в завършен вид някой ден.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Това с местенето на "Павчо" от коловоз на коловоз е като местенето от крачол в крачол на кнора...Labros написа:Добре, че вече не е на 6-ти коловоз. Вижда се, че се работи по него.

Работата по него е много мудна, почти незабележима. В депото сега само аз и Вальо Петков се занимаваме с него. А още не са гледани ХО и ХПК

Нещата са много неясни, но за сега поне таим надежди, че ще се отпуснат пари за него и ще тръгне по - бързо работата.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
За сега ремонта на "Павчо" е замразен поради липса на средства. Машината е дадена на 2-ра под крана в дизеловия цех, но видимо по нея не се извършват каквито и да било операции. Утре ще се опитам да разбера бъдещето на локомотива. Оказва се, че имало проблем и с узаконяване, локомотива не се водел на ниой и никъде, бил и бракуван.Labros написа:Нари се говореше за някакви 30 000 лева за ремонта на 66 07. Като добавим и саботажа от ранното лято... картинката хич не е розова.
64.19
Информация
Модератори