Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Сигурно става на въпрос за бюфета серия 85 55 движещ се на Пристата. :D :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Именно за него намекнах. Той е именно представител на един от онези три вагона, които бяха докарани през 98-ма с втората партида 50-ки. След като на 610/711 спряха френските вагони поради проблем със спирачката, пуснаха на него влак 50-ки с червената тапицерия, по шест места в купе, без първа класа и бюфет от същия тип - с 4 купета и бюфетски отсек. По - късно този влак беше спрян, а бюфета му се подвизаваше на БВ 213 за Варна, но за кратко време. След това до 2001-ва не бях виждал, когато се появи такъв бюфет на 321/322 преди да се подмотае оня кокошарник 47-ма серия на него влак.

През 2002-ра година, когато пак се пръкна една доста спретната доставка вагони 21-50, тея чешит - бюфети пак изплуваха и по един от тях тръгнаха на двете композиции за 7630/4613 и 4612/7631. За кратко на едната композиция се въртеше един бар - вагон, обслужваше го една много пекана и леко чалната леля Джиджи :lol:
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Брей колко сте изписали , докато ме нямаше. :) Въпросният бюфет е серия 55 и е с номер 51 52 85 55 047 - 8. Движи се в композицията на 9621 / 9622.Как изглежда отвътре - веднага след като влезеш във вагона има бар - плот , след което са разположени купетата (ако мога така да ги нарека) - приличат на типични купета от седящите второкласни 50-ки , само където стените , отделящи купетата едни от други са извадени и така от единия край се вижда другия.Менюто не е нищо особено - идентично на това в бюфетите серия 47 на 2610 и 2611.Малко снимки на вагона:
номера.Интересно е да се отбележи , че преди като гара на домуване бе посочена "Русе" , сега е "Варна";
външен вид;
бар помещението;
снимка от коридора;
друга от "купето" - както виждате , нищо особено няма - второкласна 50-ка със свалени стени на купетата;
на кафе и солети в "купето".От Каспичан почти до Разград в бюфета имаше нелоша населеност , момче и момиче стояха там и играеха карти от както се качихме , явно са предпочели да пътуват така от начална гара.Спомням си , че някъде преди Русе разпр. заключиха бюфета и ние не можахме да минем през него , за да отидем в първия вагон , а и гонехме връзка с 4647.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Браво Веско, точно за този тип бюфети говоря. С разликата, че пътувалия тогаз бюфет си имаше стени на купетата, а в бар - помещението имаше сух бар за правостоящи. Вероятно този е модифициран нещо от новия му собственик.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ами до колкото знам , собственик е една частна фирма.Затова и цените не са като в бистрото.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Ами до колкото знам , собственик е една частна фирма.Затова и цените не са като в бистрото.
Ами, то като е на частна фирма какво очакваш. Интересно е да се отвори една тема за този странен вагон и цените в него, ако не ти пречи направи го :idea: :arrow:

Що се касае до планировката на бюфета, щоме частен, собственика сам избира планировка, интериорно оборудване и други. От частните бюфети за сега първенството държат двата такива на 2611/2610. Пипнати са отвсякъде. Макар и на някои колеги да не им харесва червената дамаска, на мен вагоните ми допадат - и климатика им винаги работи, и обслужването е приятно. Е, не ги сравнявам с бистрото, но все пак говоря за бюфет, изграден на базата на вагон 47.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Бюфетите на 2611/2610 са си бомба за разлика от другите... макар, че не съм ги пробвал още само от снимките се изпълвам с мечти как някой ден ще се повозя макар, че в момента и двата ги няма... уж се мерне единия, после пак изчезне... синия хептен се изгуби... :cry:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Към днешна дата и двата бюфета на 2611/2610 са в движение.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Потвърждавам - при вчерашното посещение на Ремиза , в състава на потеглящия 2611 беше червения бюфет.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На гара София се забелязва един от бюфетите, които се движеха на 3601/2 и 8603/4, дори е със синята ливрея. Вагона вероятно е за ревизия, седи със запечатани врати на 40-ти гаражен коловоз, заедно с няколко вагон - ресторанта, които също надали ще тръгнат.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това е 51 52 84 40 044-4 , който преди бе редовен на Дианата , след това го спряха.Стои тук , като вчера видях , че пред него има други вагони и той едва се подаваше от тях.От доста време е обитател на това място.

Все се каня и все не мога да снимам някакъв вагон - бюфет , който се намира във вагонен участък - Пловдив.Наглед е като нашите 50-ки , само където има надписа , отличаващ го от седящите вагони (точно за такъв го помислих , докато не видях "БЮФЕТ - BUFFET").На много неудобно място е забутан , около него вечно има други вагони и почти е невъзможно да се направи снимка.Ще трябва да пробвам някой път да го видя.Там се намира и инвалидната 80-ка с гара на домуване "София" , която преди се движеше на "Родопи".
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

rexkos написа:Към днешна дата и двата бюфета на 2611/2610 са в движение.
Това е добре, но миналата година Август месец и двата ги нямаше, а през Септември когато се появиха се оказа, че били спрени за ревизия и я преминали в ГО. Нищо чудно скоро пак да бъдат спрени за ревизия тъй като всеки ден изминават по почти 540 км, т.е. за 1 година навиват километрите за ревизия (200 000 км мисля, че бяха).
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На връщане от проекта в Дряново , аз , Saruman и Марио пътувахме с 40103 , чиято композиция бе 3-вагонна - последните два бяха конски , а ето както представляваше първия вагон:
снимка на интериора;
номера.
(Nikss може да използва втората снимка за своето най - ново хоби :D).

За първи път виждам , че в Русе имали и второкласни 40-ки.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

тоя вагон да не е с разположение на седалките 10х6?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

07 написа:тоя вагон да не е с разположение на седалките 10х6?
Типичен 10Х6 с топловъздушно отопление и електрическо оборудване, сходно с това на серия 20-40. Но с българско изпълнение тип В4-67.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация