Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost, 44142,

и двамата сте прави и не чак толкова. Проблемите със шунтовете ги имаше и в Бс, свалят се за други машини, не се крадат. В Бс имаше един щур приемчик дето искаше по ЕМВ да има всички възможни шунтове - и от ремонта хоп от някоя спряна за нещо 46 200 хайде на чамугата. При нас в София не знам с каква цел са сваляни и дали от нас, но надали някой колега ще си играе за 1-2 лева на вторични като знае колко струва иначе един такъв шунт.

Що се касае до депо Бургас - хич ен са цвете. Къде са на момчето хубавите пера за чистачки, които е купило със свои пари, къде са чашите?

Проблема е повсеместен - трябва прикрепена езда и нещата ще вървят.
64.19
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Да не говорим за един симпатяга от бургаското депо който пикае в шишета и ги хвърля в машинното.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok43r написа:Да не говорим за един симпатяга от бургаското депо който пикае в шишета и ги хвърля в машинното.
Как е минал психо тестовте? :shock:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:Да не говорим за един симпатяга от бургаското депо който пикае в шишета и ги хвърля в машинното.
Да, чел съм го някъде по книгите. П. някой си. Той и на 44 002 беше натрупал в машинното 4-5 бутилки с пикня. И ми ги хвали бургазлии :lol:

Мисля, че въпреки, че машините дават доста ядове, в София ги почитат и пазят - за пример пак давам 242, колегите не са на прикрепена и я бяха почистили и измили стъклата.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 205 ев депо Подуяне с повреден редуктор и е за вдигане. Останалите машини от серията, които щъкат из Сф се движат. Вчера следобяд 46 211.9 премина през Централна гара акто бутаща на МДТВ.
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Тъй като колоосите на 46 205 са сглобявани в Подуяне рекламациония ремонт е там. Засега ще се отварят 5 и 6 редуктор. Причината е почти сигурно разшплентовани болтове между короната и носача на ГЗК. Магнитната пробка на редукторите е "уловила" интересни неща.
Оттам 46 205 трябва да влезе в БДЖ Кончар за отстраняване на рекламационен ремонт свързан с хроничният проблем с LCD дисплея във втора кабина /гасне или "замръзва" по време на движение/. Другият проблем е неравномерното натоварване на двойките ТД /особено 2ра двумоторка/.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тя 46 205 още с излизането си даваше много ядове, това с произволното разтоварване на няколко пъти го прояви на 8602 преди седмица. А за стъклопакетите - мисля, че е опасно и не е редно да се оставят с едно стъкло. Ами ако хвърлят какъм и счупят главата на машиниста?!
64.19
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

А предните прозорци като са единични какво?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:А предните прозорци като са единични какво?
Предните мисля, че бяха с по - голяма дебелина - 3 мм ако не се лъжа, освен ако и при тях няма някакво побългъряване.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

3 мм е нищо и половина дори за обикновен прозорец.
Доста повече са.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Тук Марио е сбъркал в бързината!, - стъклото е триплекс с положен нагревател... :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Нагревател къде?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok43r написа:Нагревател къде?
Той Федята говори за челните стъкла на оригиналните 46 0ХХ и 46 1ХХ. Там стъклото е трислойно "Триплекс", като между двата външни слоя има трети, в който е запресован жичен нагревател. Недостатък на тази конструкция е, че често от забравени нагреватели или при големи студове зимата, стъклата се пукаха и в крайщата "побеляваха".
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На 46 200 такива нагреватели имат само първите няколко машини.
На някои стъклата са сменяни с такива от стари машини, но на тях нагревателите не работят.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На първите знам, че са с такива и работят паралелно с челното обдухване. Всички останали са с обикновенно секуритно стъкло. За дебелината не съм сигурен много.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация