
Администратор
Ghost, 44142,
и двамата сте прави и не чак толкова. Проблемите със шунтовете ги имаше и в Бс, свалят се за други машини, не се крадат. В Бс имаше един щур приемчик дето искаше по ЕМВ да има всички възможни шунтове - и от ремонта хоп от някоя спряна за нещо 46 200 хайде на чамугата. При нас в София не знам с каква цел са сваляни и дали от нас, но надали някой колега ще си играе за 1-2 лева на вторични като знае колко струва иначе един такъв шунт.
Що се касае до депо Бургас - хич ен са цвете. Къде са на момчето хубавите пера за чистачки, които е купило със свои пари, къде са чашите?
Проблема е повсеместен - трябва прикрепена езда и нещата ще вървят.
и двамата сте прави и не чак толкова. Проблемите със шунтовете ги имаше и в Бс, свалят се за други машини, не се крадат. В Бс имаше един щур приемчик дето искаше по ЕМВ да има всички възможни шунтове - и от ремонта хоп от някоя спряна за нещо 46 200 хайде на чамугата. При нас в София не знам с каква цел са сваляни и дали от нас, но надали някой колега ще си играе за 1-2 лева на вторични като знае колко струва иначе един такъв шунт.
Що се касае до депо Бургас - хич ен са цвете. Къде са на момчето хубавите пера за чистачки, които е купило със свои пари, къде са чашите?
Проблема е повсеместен - трябва прикрепена езда и нещата ще вървят.
64.19

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm


Администратор
Да, чел съм го някъде по книгите. П. някой си. Той и на 44 002 беше натрупал в машинното 4-5 бутилки с пикня. И ми ги хвали бургазлииlok43r написа:Да не говорим за един симпатяга от бургаското депо който пикае в шишета и ги хвърля в машинното.

Мисля, че въпреки, че машините дават доста ядове, в София ги почитат и пазят - за пример пак давам 242, колегите не са на прикрепена и я бяха почистили и измили стъклата.
64.19

Администратор
Тъй като колоосите на 46 205 са сглобявани в Подуяне рекламациония ремонт е там. Засега ще се отварят 5 и 6 редуктор. Причината е почти сигурно разшплентовани болтове между короната и носача на ГЗК. Магнитната пробка на редукторите е "уловила" интересни неща.
Оттам 46 205 трябва да влезе в БДЖ Кончар за отстраняване на рекламационен ремонт свързан с хроничният проблем с LCD дисплея във втора кабина /гасне или "замръзва" по време на движение/. Другият проблем е неравномерното натоварване на двойките ТД /особено 2ра двумоторка/.
Оттам 46 205 трябва да влезе в БДЖ Кончар за отстраняване на рекламационен ремонт свързан с хроничният проблем с LCD дисплея във втора кабина /гасне или "замръзва" по време на движение/. Другият проблем е неравномерното натоварване на двойките ТД /особено 2ра двумоторка/.

Администратор

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор

Глобален модератор
Тук Марио е сбъркал в бързината!, - стъклото е триплекс с положен нагревател... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор
Той Федята говори за челните стъкла на оригиналните 46 0ХХ и 46 1ХХ. Там стъклото е трислойно "Триплекс", като между двата външни слоя има трети, в който е запресован жичен нагревател. Недостатък на тази конструкция е, че често от забравени нагреватели или при големи студове зимата, стъклата се пукаха и в крайщата "побеляваха".lok43r написа:Нагревател къде?
64.19

Администратор
Информация
Модератори