Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Отделно във Ва на оградка стоят 4-5 ДМВ. :D :lol: :?
Една удряна, една с късо в ел. веригите на пулта, две за бандажи и една с проблеми в дизеловия двигател - така бяха май.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:.....
Една удряна...
Това е 019+020.Тя стои от много време там и вече надмина "престоят" на 021+022 , която я пуснаха.Сега остава и тази да тръгне.
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

------------------
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От кога костенските влакове са с ДМВ? Последно бяха с 32-00-ки. :shock:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:От кога костенските влакове са с ДМВ? Последно бяха с 32-00-ки. :shock:
И аз не знам такова нещо. Освен да са "прогонвали" някое ДМВ от ГПР. В София май минаха вече две мотриси такъв ремонт.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Няма такова нещо, от 2-3 седмици при мен всичко е 30/31.ДМВ не е било никога на костенските влакове.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:Няма такова нещо, от 2-3 седмици при мен всичко е 30/31.ДМВ не е било никога на костенските влакове.
Някой се е объркал значи. Иначе имаше един случай с дизелова мотриса да се кара ПВ за Лакатник, но беше отдавна.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Обедният влак до Драгоман беше с 10-00-ка , когато с теб , Наско и Сашо ходихме , даже бяха 2 мотриси.Сега не знам с какво е , не съм го виждал от доста време.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Обедният влак до Драгоман беше с 10-00-ка , когато с теб , Наско и Сашо ходихме , даже бяха 2 мотриси.Сега не знам с какво е , не съм го виждал от доста време.
С ЕМВ 30/31 трябва да си е вече. Сега изписаха доста машини от ревизии, та тъй, че недостига трябва да спре да се усеща.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok45111 написа:
С ЕМВ 30/31 трябва да си е вече. Сега изписаха доста машини от ревизии, та тъй, че недостига трябва да спре да се усеща.
От влизането в сила на сегашното разписание влак 10206/10207 (ex 10208/10209) се обслужва от ЕМВ 30/31. Обаче 10208/10209 (ex 10210/10211) e с две бройки ДМВ 10, обслужвани от кюстендилски локомотивни бригади. Преди да обслужи въпросния чифт, същите мотриса и лок. бригада ходи до Банкя с 13208/13207.
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

Имам въпрос. Защо влак 13208 се обслужва от 2ХДМВ Дезиро, като спокойно може да се пусне четирисекционно дезиро или 32-ка ? Винаги съм се чудел, защо не се пуска ЕМВ и ДМВ да ходи там, където наистина трябва.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

БДЖ написа:Имам въпрос. Защо влак 13208 се обслужва от 2ХДМВ Дезиро, като спокойно може да се пусне четирисекционно дезиро или 32-ка ? Винаги съм се чудел, защо не се пуска ЕМВ и ДМВ да ходи там, където наистина трябва.
Съгласно ПКВ, влакове 13028/207 и 10210/211 се обслужват от ДВ 10, пристигащи от Кюстендил. Заедно с локомотивните и превозни бригади, двойката ДМВ обслужва тези два чифта влакове и следобяда се връща към Кюстендил. Има две вероятни причини това да е заложено така:

1. С цел оптимизиране работното време на лок. и превозни бригади, които при други обстоятелства няма да успеят ад направят нормата за месеца;

2. С цел по - рационално използване на ДМВ, коите иначе трябва да седят от сутринта до вечерта свободни;

Освен това не на последно място, когато е правен ПКВ, ЕМВ 30/31 още не бяха пуснати в експлоатация.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Когато е правен ПКВ, 30/31 отдавна бяха пуснати.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Когато е правен ПКВ, 30/31 отдавна бяха пуснати.
Всъщност да, но явно не е променяно от 2007/2008 г.

Въпроса е защо ДМВ 10 карат тези влакове. Има ли някакво обяснение на този казус, защото дефакто при пускането на всички 17 ЕМВ "Дезиро", няма да има проблем влаковете да се покриват от тях. Разхода на нафта е излишен при това положение.
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Вместо да ги пускат по тъпи влакове в електрифицирани участъци да вземат да ги пускат по Каспичан-Нови Пазар, Шумен-Велики Преслав :evil:
Публикувай отговор

Обратно към “Дизелови мотриси и мотрисни влакове | Diesel Multiple Units and railcars ”

Информация