самия "бар" представляваше трапец (гледан отгоре), до бар плота беше облицован със шперплат в цвета на останалата част на салона, самия бар плот беше покрит със никелирана ламарина, а от него до тавана имаше решетка (като не работеше прилчаше на "арестантски вагон"). Имаше и хладилник от типа на "полар" или "мраз 80", Самия бар заемаше цялата дължина на малкия салон, покрай прозорците срещу бара по цялата дължина на салона имаше "сух бар" покрай него редица столове тип "щъркел" но с доста мека тапицерия... пред "решетките" на мокрия бар имаше още 4 "щъркела" (По два от двете страни на отвора в решетката от която бармана подаваше поръчаното")

Администратор

Защо ми се струва, че 2005 г. в състава на БВ 8627 попаднах на такъв - 4 второкласни купета, останалото беше бар, но нямаше къде да седнеш... точно 47-ма серия. Като цяло май не беше много богато заредено, а целият бар беше като затворническа килия с един отвор, през който да се подават поръчаните продукти...

Администратор
Точно за същото говорим. След това ги заняма тези барове. А иначе интересно е колегата 07, знаем, че е много кадърен човек - да направи една скица и да я пусне в темата, за да добием по - пълна престава и да сравня с това, което знам за оригиналния бар на 32-113/114.Nikss написа:Защо ми се струва, че 2005 г. в състава на БВ 8627 попаднах на такъв - 4 второкласни купета, останалото беше бар, но нямаше къде да седнеш... точно 47-ма серия. Като цяло май не беше много богато заредено, а целият бар беше като затворническа килия с един отвор, през който да се подават поръчаните продукти...
64.19
Да само че в 32 357 барът беше доста по голям и заемаше цялата страна на малкия салон, във 47цата на мястото на кенефа и умивалника беше входа и хладилната вана, и нещо като склад, след това беше самия бар който заемаше място колкото 1 купе (беше просто един ъгъл във вагона), нямаха столове иначе не бяха толкова зле.... но мисля че приключиха преди 2003та, последно пъувах във такъв ако не се лъжа 2001ва, Бургас - Твърдица и после пеша до Шивачево (беше Коледа)....lok45111 написа:Да - подобно на онези бар - вагони, които бяха базирани на кош от 47-ма серия. Дето им викаха коневръзи - заставаш на един висок сух бар и пиеш си пиенето на крак. На 3621/3622 до 2003 г. го имаше такъв.

Е аз си спомням, че 2 години подред (2005-та и 2006-та) пътувах с майка ми и баща ми Сф-Бс и едната година пътувахме с 8627 и си спомням, че понеже рано отидохме в композицията и влязохме в единия край и обиколихме всички вагони докато стигнахме до 47-ца с 10 купета, в която се настанихме, а преди това минахме и през въпросната 47-ца с бара... а си спомних още, че в нея 4-те купета бяха заключени С КАТИНАРИ.
А дори видях една възрастна жена на бара, която чакаше клиенти... със сигурност обаче е след 2003 г., явно след 2003-та са останали 2-3 броя, които след това постепенно също са изчезнали... интересно как са изглеждали отвън, коя серия са се водели... а отвън случайно да е пишело нещо? Например БЮФЕТ - BUFFET? Спомням си, че тогава ми беше за първи път да ме тегли модернизиран лок, а на Пд засякохме 8602 също теглен от модернизирана 46. Много интересно беше тогава за мен... сега си спомням за отминалото време с умиление... 




Администратор
До 2005-та пътуваха последните два такива бюфета. Отвън бяха червено - бели с надпис "БЮФЕТ - BUFFET" и пътуваха на 3621/3622, 8627/8626. Отвътре бяха със зелена гетинаксова облицовка - типичната за серия 47, с бар плот тип "коневръз", някакви измислени перденца, както и цитираните от теб 4 бр. второкласни купета, които обикновено се заключваха с катинар. Първото на 3621/3622 го даваха на "по - специални" клиенти - предимно тези, които заформят група за здраво ядене и пиене. Вътре бяха с цели маси.
А някой сеща ли се с умиление(и не чак такова) за бюфетите, базирани на вагон 21-50. Немското си е немско, но и те бяха някакъв ад. Хайде да видим кой пръв ще извади впечатления от тях
Подсказвам - в периода 2001 - 2003 г. пътуваха тъкмо три такива вагона, единия от които щъкаше на две северни композиции...
А някой сеща ли се с умиление(и не чак такова) за бюфетите, базирани на вагон 21-50. Немското си е немско, но и те бяха някакъв ад. Хайде да видим кой пръв ще извади впечатления от тях

Подсказвам - в периода 2001 - 2003 г. пътуваха тъкмо три такива вагона, единия от които щъкаше на две северни композиции...
64.19


Е аз пак съм имал късмет 2005-та година да пътувам с 8627 и да го видя... спомените понякога изплуват и си спомняш някой като те подсети малко, но 2006-та не пътувах и аз с 8627 и така, но по принцип до тогава никога не бях виждал такъв вагон и останах много изненадан, но като видяхме заключените купета и, че няма дори къде да се седне излязохме като попарени.



Последно промяна от Nikss на Съб Авг 22, 2009 6:36 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Няма ги вече - превръщат се в поредната порция 15-63 и 25-63Nikss написа:Ааа, за тях вече си нямам никаква представа, но за 47-ците всичко е така, както го описахме... а дали някъде са скътали тези вагони? Илиянци, депата...? Ако може да се вмъкнем и да ги заснемем...?![]()

А за петдесятко - бюфета чакам Весо да каже. И по неговия край щъкаше един такъв. Хайде бе момци, никой ли не е пътувал с ХХХ0/ХХХ1 по северна българия

64.19

Сигурно за ЕВ Плевен Варна Плевен говориш?lok45111 написа:Няма ги вече - превръщат се в поредната порция 15-63 и 25-63Nikss написа:Ааа, за тях вече си нямам никаква представа, но за 47-ците всичко е така, както го описахме... а дали някъде са скътали тези вагони? Илиянци, депата...? Ако може да се вмъкнем и да ги заснемем...?![]()
![]()
А за петдесятко - бюфета чакам Весо да каже. И по неговия край щъкаше един такъв. Хайде бе момци, никой ли не е пътувал с ХХХ0/ХХХ1 по северна българияПодсказвам, освен бюфента, целия влак беше само от лачени току - що реновирани 50-ки.
А за 32 357 - виж какво надрасках набързо.... http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=259648

Администратор
Само един по-старите бюфети не съм виждал на живо и той е на БВ Русе Варна, за него май трябва да става въпрос?lok45111 написа:На 357 точвно така си представях бара.
Иначе петдесятко - бюфета още го има в една бройка макар и много модифициран. Веско се евозил на такъв, тъй че да пусне подробни снимки на вагона. На него гишето се затваряще с дървени кепенци
Информация
Модератори