

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Пердета е имало в 32-ра серия и до към 92-93 г., ЕМВ от "Миячката" не е излизал дори с едно липсващо перде. За кошчета, пепелници, закачалки, огледала и други да не говорим. В 32-113/114 е имало и бар в прикачния вагон на 113, на мястото на малкото салонче. Същата е ходила през 1980-1981 г. в Сърбия на проби поради интерес на сърбите към Рижките ЕМВ. Но после са направили задание за нова концепция ЕМВ, поради което и ние сме намазали със серия 33. Те не са имали пердета, а направо щори като в "новите" спални вагони.Nikss написа:Потвърждавам... имало е. Жалко, че сега дори в горнооряховските няма, а едно време и бар е имало и как са вървели със 130 не е истина просто... но минало им е времето вече... сега е време ЕМВ Дезиро да ни вози.![]()
64.19

Това не беше ли последната от серията - 157+158? Барът се е намирал в един от вагоните с тягово оборудване и на форумската среща в Бургас напразно с останалите търсихме, къде точно е бил.Мястото се е познавало по нетипичната част , където сега има седалки и се отличавало с доста обширно пространство между вратите.Така и обаче не го намерихме.lok45111 написа:..... В 32-113/114 е имало и бар в прикачния вагон на 113, на мястото на малкото салонче....


Администратор
32 157/8 имаше барче и можеше да се види редовно на ПВ тръгващ в 13:00 от Бургас за Ямбол и СтЗ..... някъде в средата на 90те барчето беше премахнато, личеше си по кръпките в балатума и в липсата на кенеф. Ако не се лъжа бара беше в малкия салон на вагон 32 357.... ЕМВ то се познваше и по боята беше светло синя до под прозорците и нагоре тъмно червена......... Старшият и и казваше "Стопедесет и моита...."

Администратор
Точно така е както си го написал, колега. Хубаво било да си малко по - стар с някоя и друга годинка07 написа:32 157/8 имаше барче и можеше да се види редовно на ПВ тръгващ в 13:00 от Бургас за Ямбол и СтЗ..... някъде в средата на 90те барчето беше премахнато, личеше си по кръпките в балатума и в липсата на кенеф. Ако не се лъжа бара беше в малкия салон на вагон 32 357.... ЕМВ то се познваше и по боята беше светло синя до под прозорците и нагоре тъмно червена......... Старшият и и казваше "Стопедесет и моита...."

В прикачен вагон 32 257(стар 232 157) е бил разположен бюфет, като на частта(малкия салон) с бюфета отвън е имало и надпис "БАР". След като така наречените "фирмени" влакове отпадат, БДЖ загърбва тази идея и при ремонт, извършен в Стара Загора, бара е премахнат и салона оборудван със седалки.
След КР в ЖПЗ през 1995 г., следите от барът тотално са заличени. Именно на този или на следващ ремонт е възстановена и тоалетната.
32-113/114 също е била с бар, но нейният е бил заводско изпълнение по искане на БДЖ. ЕМВ е возила "фирмен" влак Горна Оряховица - Варна, известно време е обслужвала и някакъв бърз влак, за номер и дестинация не се сещам, защото ми е разказвано отдавна. Тя също е била в синьо - бяло - червена ливрея и единствената със син плуг.
64.19

И пак сме доказали, че освен да съсипваме друго не можем да направим... как поне 1 ЕМВ не се запази с бара си... за предпочитане 32 113/114, че е заводски изпълнен, ама айде де... сега разбрах, че 32 129/130 май е заминала в Русе (ЛВЗ) за КР, но не мога да потвърдя. Дано е истина и дано ЕМВ замести трошляка 055/056. 


Е все пак би било хубаво да го има запазен (пък дори и да не функционира). Пък сега технологиите са напреднали доста - пример с бюфетите и бистрата и ако беше запазен бара в поне 1 ЕМВ можеше да се възстанови и да функционира, ама нейсе... късно е вече... а дали някъде може да се види как са изглеждали? Май не, а?




Администратор
Информация
Модератори