

Администратор
То с тая "модернизация" един си завърши вилата в Земен и купи коли за себе си и дъщерите си, втори си смени Пежо-то с Мерцедес С клас, трети също направи къща и изучи челяд.VESO написа:Като прибавим още 2 категории - мерцедесаджийте и яхтаджийте , стават цяла гвардия.
Хора с мисъл за бъдещето

64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Човека от Бургас не си купи яхта, но стана Технически директор в "Кончар" и не с подкупи а с висшето си образование. А и е кадърен. Причината за модернизацията в "Кончар" да се дири в тогавашния министър на транспорта. А от БДЖ никой не си е купил яхта. Яхтата беше за един министър - и не е яхта, а яхтИVESO написа:Нали по вестниците писаха за някакъв човек от депо Бургас , който от тези далавери за изпращане на 46-00-ците от оградата на Карнобат за модернизация в Кончар , си спечелил пари за чисто нова яхта.

64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Ами на калпав компютър какво да му направи. Според мен, човека си пази хляба и го разбирам. Причините са много на високо, извън БДЖ, трябва първо там да се изкорени плявата и чак после да се дирят кусурите в машините.Labros написа:Щом е кадърен да следи за качественото изпълнение на модернизацията. Щото остава впечатлението, че е (НЕ)кадърен.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Модернизацията на 46 200 е сгрешена още от самото начало. И проблемите не са един и два. Още с първата машина тръгнаха в грешна посока - микропроцесорно управление и правотокови ТД, неефективна защита срещу боксуване и др. Според мен, трябвало е БДЖ да се поучат от румънците - по това време те са модернизирали свои локомотиви заедно със SIEMENS - машините са били доста добри, но пък нещо се изпокарали, та останали малкщо машини с тази модернизация.Labros написа:Абе то може. Но може да се иска едно, пък да се получава друго. Всеки си трае, щото е доволен на лапнатите парички.
64.19
Модернизацията на серия 46 00 беше просто наложителна. По това спор не може да има. Основната причина е ПС. Частите за ремонт по него са скъпи и ремонтът е изключително трудоемък.
Да ли модернизацията е успешна или не мненията са различни. Аз лично смятам, че е успешна с доста критики. Като обвинявам изключително и само БДЖ. Абсурдно е 11 лок. 46 200 всичките с разлики една от друга. Би трябвало да се извлече поука от опита с първите локомотиви и да се направят някои промени в заданието за модернизация. За съжаление в БДЖ винаги печели най-ниската предложена цена.
Като се абстрахираме от конструктивните недостатъци по ходовата част на серия 46 00, откъдето са и основните проблеми и на модернизираните локомотиви, които няма как да се избегнат при този тип модернизация серия 46 200 се държи добре.
Ще дам за пример дискутираният в друга тема лок. 46 242. Локомотивът е излязъл от модернизация на 11.07.2003г. и до сега е навъртял 1 204 000км. Като изключим хроничните проблеми по ходовата част и отчетем пълната липса на резервни части това е добър пробег.
Да ли модернизацията е успешна или не мненията са различни. Аз лично смятам, че е успешна с доста критики. Като обвинявам изключително и само БДЖ. Абсурдно е 11 лок. 46 200 всичките с разлики една от друга. Би трябвало да се извлече поука от опита с първите локомотиви и да се направят някои промени в заданието за модернизация. За съжаление в БДЖ винаги печели най-ниската предложена цена.
Като се абстрахираме от конструктивните недостатъци по ходовата част на серия 46 00, откъдето са и основните проблеми и на модернизираните локомотиви, които няма как да се избегнат при този тип модернизация серия 46 200 се държи добре.
Ще дам за пример дискутираният в друга тема лок. 46 242. Локомотивът е излязъл от модернизация на 11.07.2003г. и до сега е навъртял 1 204 000км. Като изключим хроничните проблеми по ходовата част и отчетем пълната липса на резервни части това е добър пробег.

Администратор

Преди 2-3 месеца същата 46 242.4 излезе от някакъв планов ремонт си спомням...
а иначе сте прави - всяка 46 200 е различна от посестримите й... например последните 3-4 лок, които излязоха са с електронни чистачки и други подобрения, които на първите модернизирани 46 200 ги няма, сега започнаха и алуминиева дограма да слагат, изобщо процеса на модернизация върви както при компютрите - със всеки изминал ден се появява нова технология, която при следващата модернизирана 46 я има, оригиналните румънски пантографи макар и поставени като на Р-ки обаче са доста противни, Шкодовите са по-добри и повече им отиват... първата 46 200 със Шкодови пантографи бе 46 211.9 оттам нататък всички след нея са с такива, защото се утвърдиха, но например 46 204, 46 208, 46 229, 46 235, 46 238 и 46 243 са със румънските...
колега Ghost, би ли ни информирал в един кратък списък по реда на модернизиране на 46-ците коя кога е излязла от модернизация и към днешна дата какъв е пробегът, за да си направим някакви изводи... както каза по-нагоре за 242 - на 11.07.2003 г. излязъл от модернизация и към този месец с пробег 1 204 000 км... ще сме ти много благодарни. 



Информация
Модератори