С две думи съществуването на тези машини зависи изцяло от жертвоготовността и всеотдайността на определени хора , които милеят за работата си и виждат в нея смисъла на живота си.Абстрахират се от ниското си заплащане , което ги обрича на мизерия и продължават да работят като идеалът за тях остава водещо понятие.Те не гледат на удряният локомотив като на ненужно зло , с което няма оправия , а със собствени усилия и голяма доза старание и търпение възстановяват машината , като издялана от собствените им ръце.Единственият недостатък , който явно не са премислили е , че схемите и чертежите за нея перфектно ги знаят само те.Хвала на такива люде!
Последно промяна от VESO на Вто Авг 18, 2009 11:50 am, променено общо 1 път.

Администратор
Общо взето, описаното от Весо оформя картинката, такава каквато е. Чертежи и схеми за единиците възстановени локомотиви почти няма или ако е имало, вече са преминали в отвъдното... Лошото пазене на архивите на депата е също виновно за това.
Що се касае до 43 308.6, въпреки всичко, тя е едно произведение на изкуството на железничаря - лок. депо Горна Оряховица са вложили известна доза творчество и се е получила не лоша концепция, но схемите на машината лошото е, че май само тези, дето са я правили ги знаят.
Що се касае до 43 308.6, въпреки всичко, тя е едно произведение на изкуството на железничаря - лок. депо Горна Оряховица са вложили известна доза творчество и се е получила не лоша концепция, но схемите на машината лошото е, че май само тези, дето са я правили ги знаят.
64.19
На срещата , докато пътувахме в "Сл.Бряг" сутринта си поговорихме с Amon и помислихме върху следното - не може ли редом с тези машини да има и чертежи в джобен формат.Те да се съхраняват някъде в локомотива , така че при всяко пътуване и влизане на машината в депо , различно от собственото и , ако се наложи ремонт , работниците там да попаднат на тези схеми и да не си удрят главите.


Администратор
За сега 43 308.6 няма да стигне до никъде. А ако решат да стига до някъде, то най - добре е да прави компания на 18-01 в музея. Порядъчно лъсната, реставрирани кабини и машинно и там. Така хем няма да я ограбят, хем няма да я батисат или запалят, а след това нарежат. Идеята за резервен вариант за атракционни пътувания също е добра, но смея да твърдя, че никой няма да я държи само за едните атракции. Ще стане като с 41-60(41 103), уж музейна, изкарали я обаче помощна и я запалили. После на Световрачане и към доменните пещи...Nikss написа:Това е много добра идея - по 1 голям чертеж във всяка кабина.Във горнооряховските локомотиви поне над вратата на машиниста има голям чертеж. Ако така направят и с "измислиците" ще е добре. Тогава няма да е проблем 43 308.6 и до Бургас или Петрич да стига.
64.19
Аз мисля , че така трябва да се подходи и към варненската 42081-0 - редно е да я оставят за атракционни пътувания (няма да и са за първи път) , а не да я бракуват и нарежат.
Последно промяна от VESO на Вто Авг 18, 2009 12:12 pm, променено общо 1 път.

Тук си прав, но мисля, че след като е работила доста години в депо ГО, минавала е чинно технически прегледи и големи ремонти и не е давала дефекти може да се стегне и да работи, НО НЕ редовна служба, а да седи някъде скрита и да чака за атракционни пътувания... ако се пусне реклама хич няма да липсват туристи, желаещи тя да ги тегли - още повече като научат историята й.
Гарантирам ви. А за 41 103 ме е много яд, но връщане назад няма за съжаление.
Единствено ако стегнем някога 41-09 и я поокомплектоваме може да ни напомня за това славно време, но няма да става за действащ експонат, по-скоро ще е най-добре да се изпрати в Русе (лъсната и стегната) да стои до 18-01 отколкото 308 да отиде там. 



Последно промяна от Nikss на Вто Авг 18, 2009 12:11 pm, променено общо 1 път.

081 няма да я нарежат и бракуват скоро заради ламинатния кош макар, че във Варна не полагат особени грижи за поддържането й затова според мен е най-добре след като премине качествен ремонт (по възможност извън депо Ва) да се остави някъде на сигурно място и когато има "ангажименти" да излиза и да действа.VESO написа:Аз мисля , че така трябва да се походи и към варненската 42081-0 - редно е да я оставят за атракционни пътувания (няма да и са за първи път) , а не да я бракуват и нарежат.


Администратор
Ако се направи подходяща реклама с пълната история на 43 308.6, наистина ще се намерят мераклии. Тук обаче бих предложил и друго - лицата, записани в пътуването да имат достъп и до самата машина, не са малко англичаните и други западноевропейски жп. фенове, които из различни държави си плащат за да се возят на локомотив - сърбите предлагаха возене в "жабе" по Белград - Бар и не липсваха мераклии никак. Мисля, че с изменение на една наредба, нещата могат да се стиковат. И да се организират пътувания по дефилето и 4-та от Горна Оряховица до Тулово.
64.19
Мда , аз имах предвид ето този случай:
http://locopage.fotopic.net/p54335311.html
http://locopage.fotopic.net/p54335335.html
http://locopage.fotopic.net/p54335331.html
Какво пречи и "попа" да го впрегнат така.
http://locopage.fotopic.net/p54335311.html
http://locopage.fotopic.net/p54335335.html
http://locopage.fotopic.net/p54335331.html
Какво пречи и "попа" да го впрегнат така.


Администратор
НИщо не пречи "Попа" да кара туристически влакове - интересен е и е уникален с външния си вид. А що се касае до возенето в машината - щом сърбите го предлагат и печелят от него, значи и у нас не е трудно да се направи. Защо да не вземем парите на английския дядка дето иска да си изцапа с компресорно и друг вид масло бялата ризка 

64.19


Администратор
Не би било трудно да се възстанови - след като са започнали с уникалните машини, да продължават. 42 077, 43 308, 66-07, има какво да се възстанови и да се направи един хубав каталог на това, което предлагаме като атракция. Пък да видим дали няма да станем желана дестинация за жп туристите.Nikss написа:Така е, дано час по-скоро задействат процеса за възстановяването на 43 308.6 и после да му се наслаждаваме докато тегли атракционните влакове.
64.19

Информация
Модератори