Ааа не е честно така.VESO написа:8611 и 8614 , като ресторантите ще са с варненските групи.Дори споделих мнението си с още един форумец.Неговите предположения напълно съвпаднаха с моите.
А не е ли редно според вас , влаковете с един от най - дългите маршрути (хем по км , хем по времепътуване) в България и с най - дългите композиции да намажат с вагон ресторанти за пътниците , пътуващи по тези дестинации.Просто по - логично предположение не ми дойде наум.А след като ресторантите ще са във варненските групи , на тях ще се порадват и в Северна България.
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:
Администратор
Доколкото знам, бистрата трябва да са 5 бр., ресторанти - 2 бр., но не съм много сигурен. У нас са доставени две разновидности бистра, но със сходно вътрешно оборудване. Ресторанти не знам дали са изкарали още от ВРЗ - Септември.ProFoRManCe написа:И според мен по логическо погледнато в съставите на 8611/8614 е най-добре да бъдат пуснати ресторантите.
Що се касае до проблемите на бистрата - и при трите пуснати до момента, ядовете са едни и същи. Климатик, врата на WC, отпадане на електрическата уредба за собствени нужди и осветление. Смятам, че е редно да се направи рекламация във ВРЗ и да се установи причината за дефектите, ако такава не бъде открита, да се направи някакво преустройство. Климатик от 63-та серия смятам, че успешно би вършил работата на стария и калпав такъв на бистрото.
И ако някой от "Вагонно стопанство" чете, пак повтарям, за кой ли път...
ПРОВЕРЕТЕ ТЕРМОКОНТРОЛЕРИТЕ НА КЛИМАТИКА!!!
64.19
Администратор
Писмо със сигурност ще се пише, но и тук доста значими шефове от дирекция "Вагони" четат с интерес дискусиите за техния ресор и вземат по някоя и друга мярка - ето смениха фреона, но никой не се е досетил(в депото), че термоконтролерите може да са "дали фира", каквото е моето основно съмнение. Днес си направих труда да се поинтересувам и направя експеримент в Надежда със 97 002, контакторите за охладителния кръг разпадат като се понапече ел. шкафа. За пример - пистолет за горещ вуздъх на 50 см от контролера и за около няма и 40 секунди симулирам вътрешна температура от над 27 градуса, каквато става следобяда във вагона. Контактора за охлаждащия кръг изключи, вентилатора остана да работи. Много ме съмнява, че може контролерите я да не са вързани правилно, я да са нарушили вече своята чувствителност, я да са толкова остарели и амортизирани, че да правят каквото си искат... Мен лично ме съмнява последното. Има много кадърни майстори в ОП "Надежда", ако се докаже, че са пустите му контролери, изхвърлете всичко, свързано със старата регулация, сложете такива от 63-та серия, общо взето имат еднаква функция, но някой трябва да ги регулира всеки път след включване на АБ на вагона.VESO написа:Марио , за по - сигурно напиши писмо до компетентните лица.Трябва да се вземат някакви мерки.
64.19
Нормално е след като климатика изключи вентилатора да остане да работи още известно време. Поне на промишлени климатични системи съм виждал такова нещо, отделно може да има режим климатик и режим само вентилация, ще се радвам ако постнеш някаква схема....
Оооопс, ако имаш схема ще се справиш и без мен....
Оооопс, ако имаш схема ще се справиш и без мен....
Администратор
Администратор
Трябва да се провери и това, но термичките са долу в блока. Ще сигнализирам на компетентните лица в ОП "Надежда" да видят и ако не е от там ще се мисли от какво дават ядове пустите му климатици на бистрата.07 написа:Евентуално задействане на термична защита на ел.двигател? Случвало се е при зацапан корпус или покрит със минерална вата за обезшумяване (инж.Ганев е гении понякога)......
64.19
Администратор
За желанието и свършване на работата, за съжаление си прав.07 написа:Решение има, въпрос на желание е на някои да си свърши работата......
Надявам се все пак да се вземат мерки с климатиците на вагон - бистрата, като ще представя и всичко дискутирано в тази тема, някой инженер горе може да се сети да ги върне в Септември за рекламация. В краен случай не би било трудно според мен да се сложат агрегати, сходни с тези на вагоните серия 63
64.19
Информация
Модератори