Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Движи се 42.081 :lol: , а в Чехия и Словакия има стотици.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

43.309 написа:Движи се 42.081 :lol: , а в Чехия и Словакия има стотици.
42 081 вътрешно си е 42 181. Пълен оригинал е само 42 072.
А в Чехия се движат и дядовци на 41.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

42 141 е 66'-ти набор.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тъкмо това щях кажа и аз, но хората си пазят техниката, а тук всичко е на произвола на съдбата... кое колкото изкара... може и в движение да се разпадне... :cry: :evil: :x :?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Хора , защо никой не се обажда , че към парка на БЖК са се "присъединили" още 2 машини (поне аз видях толкова) - 40 0367 - 9 и 40 0553 - 4. Последната я засякох с товарен влак на гара Карлово на 11-ти , а първата преди 3 дни.То бива , бива , ама.... :D :D :D
Гост
Гост

Мнение от Гост »

VESO написа:Хора , защо никой не се обажда , че към парка на БЖК са се "присъединили" още 2 машини (поне аз видях толкова) - 40 0367 - 9 и 40 0553 - 4. Последната я засякох с товарен влак на гара Карлово на 11-ти , а първата преди 3 дни.То бива , бива , ама.... :D :D :D
Така,така...азо като ви разправям че от БДЖ нищо няма да остане след 5-6 години,вие не ми вярвате...само БЖК ! :evil:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Общ брой на зачислените в момента машини от серия 40: 0172 , 0177 (тя май се е върнала обратно в Румъния) , 0367 , 0553 , 0656 , 0704 , 0817 , 1001 , 1013 , 1018 , 1019 , 1020 и 1022. Ако съм изпуснал някоя , то това е , че още не съм я виждал наживо.
Добре е периодично да се пуска информация за наличния локомотивен парк.Някои колеги форумисти са изпуснали да дават инфо , та трябва ли аз , който не съм от София да ги виждам по гарите и да зяпам учудено , все едно ще глътна някоя вафла.

Последното е шега , да не се засегне някой , но все пак темата за БЖК не трябва да събира прах. :D :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В момента в БЖК са следните "Станимирки": 40-0172, 40-0173, 40-0367, 40-0534, 40-0553, 40-0582, 40-0656, 40-0704.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В Интернет попаднах на тази снимка:
http://images5.fotopic.net/?iid=yv9kez& ... noresize=1

и описанието към нея е следното:
"BZK 40.0852 light engine past Burgas depot"

За 40-0582-3 съм чувал , но не и за 0852. Възможно ли е да е печатна грешка с цифрите , както си мисля аз?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, печатна грешка е. Това е 40-0582-3 :)
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Хора , нека някой ако има възможност да актуализира списъка със зачислените към БЖК машини.В неделя попаднах на нов екземпляр - 40 0797-7 , който не е упоменат в изброяването , а сигурно има и още.
Мнения: 7
Регистриран на: Чет Май 21, 2009 11:22 pm
Местоположение: SOFIA

Мнение от TGV-TALIS »

БЪЛГАРСКА ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИФРАСТРУКТУРА Е В ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА , НАПРЕЖЕНИЕТО Е НИКАКВО, ПАДА НА НАПРЕЖЕНИЕ Е ОГРОМЕН В КРАЯ НА ФИДЕРНАТА ЗАОНА , РАЗСТОЯНИЕТО МЕЖДУ ПОД СТАНЦИИТЕ Е ПРЕКАЛНО ГОЛЯМО, И ТИЯ 25,5 KV СА ГАВРА С ЛОКОМОТИВИТЕ. ЗА ПЪТЯ ДА НЕ ГОВОРИМ.
07 написа:Че не е красив не е, но все пак това е локомотив а не фотомодел! Дано им понесе родната инфраструктура на тези "англичани", поне ще ги познаваме от далече....
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

TGV-TALIS написа:БЪЛГАРСКА ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИФРАСТРУКТУРА Е В ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА , НАПРЕЖЕНИЕТО Е НИКАКВО, ПАДА НА НАПРЕЖЕНИЕ Е ОГРОМЕН В КРАЯ НА ФИДЕРНАТА ЗАОНА , РАЗСТОЯНИЕТО МЕЖДУ ПОД СТАНЦИИТЕ Е ПРЕКАЛНО ГОЛЯМО, И ТИЯ 25,5 KV СА ГАВРА С ЛОКОМОТИВИТЕ. ЗА ПЪТЯ ДА НЕ ГОВОРИМ.
07 написа:Че не е красив не е, но все пак това е локомотив а не фотомодел! Дано им понесе родната инфраструктура на тези "англичани", поне ще ги познаваме от далече....
Мисля, че е редно след като колегата TGV-TALIS е толкова начетен е редно да се представи.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Тъпанарщината и наглоста нямат край и почевен ден!, борбата с нея е безмилостно жестока. Но колегата ако продължава в същия стил и дух ще бъде деактивиран!. :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Нека си спомним за EX-JZ машините в БЖК, които една година успешно возиха тежките товарачки по 3-та, 8-ма и 9-та линии.

Снимката е правена през лятото на 2007 г. при едно прекрасно пътуване, което аз винаги ще помня с умиление. Влакът е 30644, гарата е Търнак и изчакваме разминаване с ПВ Карнобат - Варна. Локомотивът е 40-1001-3.

Изображение
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация