

Възможност има, но няма пари. Засега в програмата за възстановяване не е включена 18-ка.Димитър написа:Тази мотриса ми харесва. Няма ли някаква възможност да я възстановят
За съжаление са счупени от наркомани - вандали, влизали са в кабината и бяха трошили, имаше и спринцовки - два броя. Явно тая сган не знае що е музейно богатство. На мен много ми е болно за машината, както и, че никъде няма снимка на поне запазен пулт на една от най - масовите ни серии дизел - мотрисни влакове.07 написа:Maрио а челните прозрци защо са свалени - нещо ще се прави по коша край тях ли?
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 2:37 pm, променено общо 1 път.
18-01 е използвана до 2005 г. от ЖПУ Г. Оряховица. Защо и след това не е продължена експлоатацията и, не съм запознат. Много очарован останах от факта, че е напълно окомплектована, дори бордовата радиостанция са оставили на нея. Скоростомер, гебер, устройство за бдителност "МУСАТ" - всичко е налично. Според мен, при добро желаие можеше да се напънат, да я стегнат, да получи лицензия и да се ползва за туристически и/или бизнес пътувания. Удобните спални кабини, салона и кухнята създават добри предпоставки за един елитен бизнес - влак, който да се отдава на фирми или организации срещу наем и така да се запълва още една дупка в продънения ни железничарски бюджет.Nikss написа:Браво, браво. Виждаме, че при желание и средства всичко се получава.![]()
Не съм запознат със статуна на 18-01 в момента, но ако е направена грубата грешка да бъде подарена, край! Общо взето поне да се надяваме, че практиката на музея да си поддържа експонатите напоследък ще се запази и 18-01 ще се радва на грижи. Хубаво е, че достъпа до кабините и помещенията на 18-01 е ограничен - така няма да има липси или други посегателства от волен или неволен характер.Nikss написа:А не може ли да се отправи предложение за това или вече нищо не може да се направи? Обречена ли е да изгние в музея или ?