Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

234 къде е в момента?Дочух че временно е командирована в СФ и вози тежките товарни влакове към Бобов дол.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Снощи замина за БС с 8627 понеже днес е ПТ. По принцип кара въглища за ТЕЦ Бобов дол.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

В момента 234 е в Бс а на нейно място е изпратена 238
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес беше 235.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

44-134 написа:В момента 234 е в Бс а на нейно място е изпратена 238
238 в неделя беше на 3621.
Мнения: 3
Регистриран на: Сря Юли 09, 2008 4:40 pm

Мнение от EPV 015,9 »

VESO написа:234 къде е в момента?Дочух че временно е командирована в СФ и вози тежките товарни влакове към Бобов дол.
Тя е вече софийска.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46221 днес дойде в ПД за ГПР в Кончар. Лок беше вкаран първо в бояджийното за рекламация на боята. Коша на лок 46215 вече е боядисан и днес се препичаше на слънце. 46205 си чака трафа да бъде отремонтиран. На 44002 е почнато ГПР-то.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А какво става с ЕЛ 46 203.6 който също се модернизира?
Мнения: 2
Регистриран на: Пет Ное 14, 2008 6:18 pm
Местоположение: radomir

Мнение от dimov »

44142 написа:44001 и 002 са направени доста сполучливо. В началото като всяка прототипна маш даваха ядове но в последствие се направиха някой преустроиства в резултат на което лок работят много добре.
ГЛУПОСТИжжж 8) 8) 8) :roll:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Откъде си толкова сигурен, че не са правени някой промени по лок?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

dimov написа:
44142 написа:44001 и 002 са направени доста сполучливо. В началото като всяка прототипна маш даваха ядове но в последствие се направиха някой преустроиства в резултат на което лок работят много добре.
ГЛУПОСТИжжж 8) 8) 8) :roll:

Обоснови се, в противен случай не давай мнение....а то едно мнение.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор
Контактори

Мнение от amon »

Много хубави машини са. На ТП влизат по обед и излизат вечерта :D .Като проблем мога да посоча само че, на автоматичен режим постоянно чупят контактори (вероятно поради по-интензивното натоварване).
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Много хубави, ама на мокро се разчекват.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Ще се карат само на сухо :)
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес 46 211.9 се реабелитира в моите очи след като напълно БЕЗАВАРИЙНо обслужи ДТВ 50583 от Илиянци до Благоевград и върна закъснелия 5624 в София навреме. Машината показа спокоен ход и стабилна работа в диапазона до 1600А в тягов режим и до 1100А в спирачен режим. Единствената ми забележка е слабата механика, която в стрелките и по слабите участъци по 5-та доста се усеща.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация