
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 3
Регистриран на: Сря Юли 09, 2008 4:40 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


ГЛУПОСТИжжж44142 написа:44001 и 002 са направени доста сполучливо. В началото като всяка прототипна маш даваха ядове но в последствие се направиха някой преустроиства в резултат на което лок работят много добре.




Код: Избери целия код

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
dimov написа:ГЛУПОСТИжжж44142 написа:44001 и 002 са направени доста сполучливо. В началото като всяка прототипна маш даваха ядове но в последствие се направиха някой преустроиства в резултат на което лок работят много добре.![]()
![]()
![]()
![]()
Код: Избери целия код
Обоснови се, в противен случай не давай мнение....а то едно мнение.
Много хубави машини са. На ТП влизат по обед и излизат вечерта
.Като проблем мога да посоча само че, на автоматичен режим постоянно чупят контактори (вероятно поради по-интензивното натоварване).


Администратор
Днес 46 211.9 се реабелитира в моите очи след като напълно БЕЗАВАРИЙНо обслужи ДТВ 50583 от Илиянци до Благоевград и върна закъснелия 5624 в София навреме. Машината показа спокоен ход и стабилна работа в диапазона до 1600А в тягов режим и до 1100А в спирачен режим. Единствената ми забележка е слабата механика, която в стрелките и по слабите участъци по 5-та доста се усеща.
64.19
Информация
Модератори