Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Предлагам да направим нов списък за състоянието на лок и зачисленията по депата понеже се е променил.
44057-ПО. Лок е КР в ЖПЗ.
44058-ПО. В движение.
44060-По. Лок е на ПР в Го.
44061-СЗ. В движение.
44062-Ва. Лок е ГПР в Каспичан.
44063-ПО. В движение.
44064-ПО. В движение.
44065-ВА. В движение.
44066-ВА. В движение.
44067-Р. В движение.
44068-Р. В движение.
44070-ГО. В движение.
44071-ВА. Изолация.
44072-СФ. Изолация.
44073-СФ. Изолация.
44074-СФ. В движение.
44075-СФ. Изолация.
44076-СФ. В движение.
44078-СФ. В движение.
44079-СФ. Изолация.
44080-СФ. Изолация.
44081-СФ. В движение.
44082-ПО. В движение.
44083-СФ. Изолация.
44084-ВА. Изолация в СФ.
44085-Сф. В движение.
44087-СФ. Лок е ПР в ПД.
44088-ВА. Лок е СР в ЛВЗ.
44089-СФ. В движение.
44090-СФ. В движение.
44091-Р. В движение.
44092-ВА. В движение.
44093-Р. В движение.
44094-СЗ. В движение.
44095-СФ. Лок е спрян за СР и чака.
44096-СФ. В движение.
44097-ПО. Изолация.
44098-Сф. В движение.
44099-ПО. В движение.
44100-СФ. В движение.
44101-СФ. Лок е спрян за КР и чака.
44102-Р. В движение.
44103-Р В движение.
44105-ГО. В движение.
44106-ГО. ?
44107-ГО. В движение.
44108-Р. В движение.
44109-ГО. В движение.
44110-ГО. Лок е КР. По последна информация е вкаран в ЛВЗ.
44111-ГО. В движение.
44112-Р. В движение.
44113-ГО. В движение.
44114-ГО. ?
44115-ГО. В движение.
44117-ГО. В движение.
44118-ГО. В движение.
44120-ВА. В движение.
44121-ГО. Лок е спрян за голям ремонт но незнам какъв.
44123-Р. Лок е ПР.
44125-ГО. В движение.
44126-ГО. В движение.
44127-ГО. В движение.
44128-ПО. Лок е ПР в ПО.
44130-ПО. Лок е КР в Кончар.
44131-ПО. Лок е ПР в ПО.
44132-ПО. В движение.
44133-ПО. Лок е на КР в ЖПЗ.
44134-ПО. Лок е спрян за ?
44135-ПО. Лок е спрян май за КР.
44137-ГО. В движение.
44138-ГО. В движение.
44139-Р. В движение.
44140-М. Лок е спрян за СР или КР и чака.
44141-ГО. В движение.
44142-СФ. Изолация.
44143-СФ. Изолация.
44144-СФ. В движение.
45146-М. Лок е спрян за СР или КР и чака.
45147-М. В движение.
45148-СФ. Изолация.
45149-СФ. В движение.
45150-ПО. В движение.
45151-СФ. В движение.
45152-СФ. В движение.
45153-ПО. В движение.
45154-По. Лок е спрян за СР но нещо го чоплят в ПО.
45155-ПО. В движение.
45156-СФ. В движение.
45157-СФ. В движение.
45158-М. В движение.
45159-М. Лок е спрян за голям ремонт но незная какъв.
45160-М. В движение.
45161-СЗ. В движение.
45162-М. В движение.
45163-ДЦА. Лок е спрян за ПР.
45164-ДЦА. Лок е спрян за ПР.
45165-ДЦА. В движение.
45166-ДЦА. В движение.
45167-ПО. В движение.
45169-ПО. В движение.
45170-М. Лок е спрян за КР и чака.
45171-М. В движение.
45172-М. Лок е ПР.
45173-М. В движение.
45174-М. Лок е спрян за КР и чака.
45175-М. В движение.
45176-М. В движение.
45177-М. В движение.
45178-М. В движение.
45179-М. Лок е СР в ЛВЗ.
45180-М. В движение.
45181-М. Лок е спрян за ?.
45182-М. Лок е спрян за ?.
45183-М. В движение.
45184-СЗ. В движение.
45185-ПО. В движение.
45186-СЗ. В движение.
45187-ПО. Лок е на СР в ЛВЗ.
45188-СЗ. В движение.
45189-ГО. В движение.
45190-ГО. ?
45191-ГО. В движение.
45192-ГО. В движение.
45193-М. В движение.
45194-М. В движение.
45195-М. В движение.
45196-ГО. В движение.
45197-ГО. В движение.
45198-СФ. Лок е ПР в ПД и се очаква да стане 44198.
45199-М. В движение.
45200-ГО. В движение.
45201-ГО. В движение.
45202-ГО. В движение.
45203-ГО. В движение.
45204-ГО. В движение.
45205-Го. В движение.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Започвам да допълвам списъка отзад напред.
:arrow: 45 190.6 е спрян обаче не знам за какъв ремонт.
:arrow: 45 181.5 и 45 182.3 са за СР.
:arrow: 45 146 е за КР.
:arrow: 44 134.5 доколкото знам за последно е минавал КР в ГО през м.Май 2006 г. може би е ПР
:arrow: 44 121.2 е за КР.
:arrow: 44 114.7 е в движение. Началото на м.Октомври 2008 г. излезе от ГПР.
:arrow: 44 106.3 е ПР и чака.
:arrow: 45 148 някой знае ли за какъв ремонт е спрян?
Понеже повечето лок в СФ които са в изолация са спряни за СР предполагам, че и 148 е за СР, но нека някой да потвърди. :)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

То вече няма значение за 148 какъв ремонт е понеже е донор за части и е много обрана. Принципно спря за бандажи но и предстоеше спиране за СР.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

45 182 преди 3 години излезе от СР. Сега трябва да е ГПР.
44 134 е ПР.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

dido73 написа:Откраднати са вторичните датчици на ток на 45 157. Днес като е приемана за ТП са открили че ги няма защото крадеца(крадците) предвидливо са прекъснали оперативното захранване за рекдините и не имало реостат. След подаване на оперативно захранване резултата е бил 1800А ток и масово изгаряне на бързодействащи предпазители на тиристорите. При обстойната проверка колегите с ужас установяват че вторичните датчици на ток просто липсват. Колегите са същисани както и всички ние. Такава наглост не се е случвала до сега.
Преди няколко дена коментирахме точно тези датчици на ток в темата за реостата и ето го резултата.
Само не мога да разбера смисъла на тази нагла кражба - нямате пари да си купите трафчета уважаеми крадци, или просто искате да докажете че не може да се поддържат реостатите :?: :evil:
Разбира се, първият въпрос е риторичен - ако на крадец му трябва траф ще открадне един, не целите панели с общо 12 трафчета :!: :evil:

п.п. Започваме бавно и сигурно да заприличваме на депо Мездра. Там има друга одисея - масово рязане на кабели за радиостанции с цел саботаж. Всички знаят че на мездренските машини поетапно се полагаха нови кабели за RFT, защото кабелите им бяха просто резнати. НЕ откраднати, а резнати.
Дано това да не е началото на Софийска одисея с реостатната спирачка!
А при това положение защо не е изключила от 096-защита 1250А?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

borislaviv написа:А при това положение защо не е изключила от 096-защита 1250А?
Щот 034 или не реагира, или оперативните му контакти 0341 са зле! Това не е единствен случай, когато възбуждането праска на макс и 034 не реагира. И на 85 е така. Кво толко се учудваш? И да е била изключила датчиците на 157 немаше да се самовъзвърнат от крадците. :?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Към 44 142: Имаш ли наблюдение на 152 дали прегряват спирачните резистори и евентуално защо? Вчера дофтаса със изгорели стопяеми предпазители 491 и 492 и се наложи кастриране до възстановяването им, когато и да е това. Кофтито при тях е, че не може да се възстановят стопяемите жички без да се отвори покрива. Може би има някакъв чалъм и без махане на покрива, обаче аз не го знам. А като слушам и колегите от ТП-то не знаят някакъв чалъм за възстановяване без силова интервенция.
Та така - машината ще се търкаля зачепена с чепове, но без реостат до възстановяването на предпазителите за предтопене на спирачните резистори. :wink:
Въпреки че има още 2 защити (406 и термички), нема вече луди ора каде ще си турат главата у торбата.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Беше зачепен само 492. От София до Перник вървя безпроблемно (без да се използва реостат) а от Перник почна да изключва при реверсиране на "0" като реших че чепа на 492 е дал фира но явно и 491 е заминал - напълно непонятно защо.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 45152 реостата е перфектен до някъде. По настройката на блоковете му за управление всичко е перфектно но като се натовари котвения ток повече от 800А изключва от максимално токава на 4-ТД и падат блинкери 096 и 026в2. Вероятно спирачното съпротивление на този двигател нещо е скапано. Според ампермера на 4-ТД си се товари нормално а максимално токовите релета са на 1200А настроени като ги гледах. С 45152 съм бил март месец и реостата си работеше много добре. Ще те излъжа за контрола на вентилацията на 45152 но май имаше нещо нередно. Обаче много е странно как ще задействат едновременно и двата топлинни предпазителя 491 и 492. Би трябвало преди те да задействат поне кожения мех да се запали. Да си помисли човек, че е заради медтта ма той не е толкова дебел та да е на далавера. Миналото лято се връщах с 44078 от ГО след струг иреостата и работеше перфектно. Падна ми се след 1 седмица пак 44078, като същевременно беше излязла от ТП. Тогава реостата беше склопен. Най интересното беше защо е склопен като аз от ГО се връщах в най голямите жеги и шкафовете на спирачните не бяха се нагряли повече от другите агрегати в маш. Мисълта ми беше след като ми се падна отново тази лок си събираше веригата и си имаше възбуждане и котвен ток но спирачните вентилатори не тръгваха и на 2-те групи. Не се занимавах да гледам понеже беше през ноща но сигурно са откачили захранващите кабели на спирачните незнайно защо. Сега незнам как е 44078 понеже не съм работил одавна с този лок. Примерно 44100 има също много добър реостат но ветровите релета се надуват само когато котвения ток стане над 700А.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44 142 написа:...като се натовари котвения ток повече от 800А изключва от максимално токава на 4-ТД и падат блинкери 096 и 026в2. Според ампермера на 4-ТД си се товари нормално а максимално токовите релета са на 1200А настроени като ги гледах.
026в2 е 3-ти ТД и има логика да е така, щот ампер за котвен ток на 3-ти ТД няма. В реостатно спиране отчитат уредите както следва:

Код: Избери целия код

Ампермери на 2-ри и 3-ти ТД - възбудителен ток на всички ТД.
Ампермери на 1-ри и 4-ти ТД - котвен ток на 1-ви и 4-ти ТД.
Волтмери на 2-ри и 3-ти ТД - котвено напрежение на 2-ри и 3-ти ТД.
Демек...по уредите гледаш котвения ток на 1-ви и 4-ти ТД (в зависимост от коя кабина си), но котвения ток на 3-ти не го виждаш колко е и е възможно да е много по-голям от 800А. Затова и задейства максималнотокова защита на 3-ти ТД. Възможно е част от спир. резистори да са шунтирани и да дава много по-голям ток от останалите ТД. 028 и 038 може да са на 1200А обаче нали ти казвам че ти не виждаш колко ти е котвения ток на 3-ти ТД. Може да е превишил 1200А.
Много добре, това е ценна информация.
Обаче много е странно как ще задействат едновременно и двата топлинни предпазителя 491 и 492. Би трябвало преди те да задействат поне кожения мех да се запали. Да си помисли човек, че е заради медтта ма той не е толкова дебел та да е на далавера.
Абе като ги видях не бяха като чели стопени а раздърпани и по-скоро скъсани. Меховете си бяха перфектни - огледах ги задължително. Частите на жичките си бяха там. На единия аспирин 492 си бяха скъсани щот вътрешната жичка излизаше от дупката и краищата й се виждаха - нямаше стопилка. На 491 обаче жичката от аспирина влиза навътре и като я изкарах края й беше разтопен и то в основата където се закрепва на самите съпротивления, така че ако са биле много нагряти може дам да си е стопена. 491 това е първи реостат и нещо не се вързва понеже на теб ти отпада максимално токова на 3-ти ТД. :?
Абе със сигурност като влезне за планов ремонт ще трябва да се мернат съпротивленията с моста да се види как са.
Благодарско за инфото.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Като ходих с Деньо на пробите на 152 когато я изписваха от ПР му го показах. Писа го за отстраняване но никой не го пипна. Вероятно 152 ще остане така докато поради някаква причина не се вдига покрива. Принципно не са наред спирачните резистор ина 2-ра група. Преди подемния ремонт на 152 лок като е в режим на реостатно спиране не се товареше 4-ТД. След ремонта почна да се товари но излючва при по голям ток. Вероятно някое съпротивление не е читаво. За съжаление обаче тези проблеми няма как да се видят в депо. Примерно 44098 има страшен реостат но бързо прегряват съпротивленията и светка термичка. При 44081 е скъсана едната силова шина на спирачния резистор на 4-ТД вътре в шкафа. За съжаление това неможе да се види в депо. Лок си има възбуждане и тн. Обаче като излезнеш на път се оказва, че неможе да се ползва реостата и вероятно така ще си остане лок поне докато не навие км за ГПР.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

По междодругото ако 44144 влиза за нещо в ПД и имате работа по лок на лок има пробил диод в оперативната верига за захранване на спомагателния компресор. Онзи ден неможа да се класира за 2613 поради тази причина. Много интересна аномалия се палучава. 144 понеже е удрян лок и схемите са мешаница от 43 и 44. При 44 серия за да се захрани контактора на помощния компресор във веригата са включени 2 контакта на ключ 370 за 1-ва каб и 2 на ключ 372 за 2-ра каб. При 43 серия се използва един контакт и диод за 1-в акаб и същото за 2-ра каб. То това го знаеш та мисълта ми беше като по някаква случайност ключовете за помощния компресор са включени и си в първа каб на 144 се получава интересно. Колегата който беше 2613 се качва и щрака ключа за помощния. В задната кабина е бил включен също ключа за помощния. Набавя въздух, помощния спира и колегата си включва прекъсвача и тн. Светкат му маневра и тръгва да излиза от депото но пръчка. Набираш една позиция и веднага реле 352 получава захранване и я сваля. Ако се опиташ да набираш непрекъснато позиций, пак набира една и се получава като звънков ефект на АТП-то. Та цялата работа е че заради този пробил диод се захранват В винтилите постоянно ако са останали включени ключовете за помощните и в двете каб. Демек на лок са захранени винтилите за посока напред или назад, винтилите В и Ж едновременно. Много гадна повреда е понеже силовата верига на лок остава в спирачен режим и ти като тръгнеш да набираш дори и 1 позиция 352 се захранва и я сваля, отделно спирачно аварийните са обърнати в режим заради постоянно захранените В винтили.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Много гадна повреда, ако и двата ключа за ПК са изключени повредата изчезва. :)
44142 написа:...отделно спирачно аварийните са обърнати в режим заради постоянно захранените В винтили.
Да през реверсивния контролер (на "0") в другата на управлението кабина. Така е с тоя сбирщайн ... всичко е възможно.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

За тази машина дали има някъде документация? Наистина много трудно се работи с нея - всичко е наопаки. :?
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Браво!, момчета!!!, харесвате ми!, =D> =D> =D> :thumbleft: . Те това се казва ДИСКУСИЯ!, така се учат локомотиви!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация