Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Това с най-добрите локомотиви сме го чували, не говорете така. Нека не изпадаме в тази дълбока тема.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Така е. Не може да се каже чий машини са най-добри. За мен във всички депа се стараем да си вършим добре работата въпреки липсата на резервни части и най елементарни условия на труд, а за финансовата страна на въпроса просто няма смисъл да говорим. Чест прави на всички, че въпреки спънките продължават да работят в БДЖ.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

amon написа:Ще ви разкажа одисеята на Y26- след като беше ревизиран в лабораторията лично го взех и поставих на машината в резултат на което на пробите машината едва излезе от депото. При допълнителния ремонт се оказа, че проблема е именно в него след което го смених с друго - то е на машината в момента.
Дай сега едно по едно - какъв е бил проблема за който е нарочен рекдина. До колкото разбирам не сте могли да излезете от депото заради рекдин Y26. Хайде кажи какъв беше точно проблема та да не остане впечатлението, че се говорят празни приказки! Какъв проблем е направил Y26, заради който не сте могли да излезете от депото?
44142 написа:Лошото е, че при ГПР-то са сменили блок У26 и сегашния блок за нищо не става. Много слабо възбуждане има с него. Стария блок беше перфектен.
Колега не е хубаво това! Колегите от лабораторията са ти предложили работа в лабораторията като реостатчик, защото ги разбираш реостатите, ти си взел та си ги уволнил набърже. Може ли такива работи от теб?
Колко пъти да обяснявам, че освен Y26 за правилната работа на реостатната спирачка има още първични и вторични датчици на ток, ако приемем че Y7S е изряден. Та всичко това работи като единно цяло. Ако обратната връзка към Y26 е калпава колкото и рекдина да смениш все тая колега. Анадънмо?
Изправни първични датчици на ток нема и за цяр :!:
Това животно не се ремонтира, не се и ревизира :!:
Купува се ново :!:
За сведение като сдаде един датчик за постоянен ток има два варианта - намалява или увеличава индуктивното си съпротивление в зависимост как точно е сдал. Ако котвен датчик е намалил индуктивното си съпротивление съответно Y26 ще подаде по-малко възбуждане от желаното, защото датчика го ЛЪЖЕ, че котвения ток е много голям. Ако е котвения датчик е увеличил индуктивното си съпротивление става обратното и тока на възбуждането е прекомерно голям.
90% от машините работят с неизправни (сдали багажа) датчици за постоянен ток ТРАНСДУКТОРИ, както ги наричат чехите.

Освен първичните датчици на ток има и т.нар. "вторични" датчици на ток - Y8.1, Y8.2 и Y8.3. Ситуацията е същата - ако те са сдали багажа положението е отново неправилно работеща реостатна спирачка.
Трафовете на това животно не се ремонтират, не се и ревизират :!:

Дано това да е последния път, при който се налага да обяснявам за прословутите и вече нарицателни Y26. :!:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Значи по въпроса за 45156. Този човек от лабораторията дойде и почна да мрънка, че имал много работа и тн и да не сме го занимавали с глупости. При това негово изказване аз му казах, че ако не му се работи да си пусне молба в деловодството и няма да се занимава с глупости. Не е ставало на въпрос за уволнение. Също така му обясних, че със стария блок нямаше никакви проблеми и какво ми е направило в печатление за сегашния блок. Може реостатната спирачка да се ползва от хора който се броят на пръстите на ръцете но това незначи, че нетрябва да се подържа. С две думи като я вкарах 45156 да и оправят земното началника на ремонта Вано каза да се пише всичко, че е още в гаранция след ГПР-то. И заради този пуст блок се вдигна олелия до бога, че на някой не му се работи. Междодругото ако са скапани датчиците което сигурно е и така би трябвало да лъже и предния блок а с него си имаше добър реостат но както и да е. Това е моята гледна точка по въпроса за 45156 с което смятам да приключим реостатната тема защото няма смисъл.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Е ти не виде ли че ти играе режимния указател? Реостата не ти ли прекъсваше?
Дай сега да избистриме темата до край, като държиш всичко да е ясно.
В случая, ако както разбрах играе режимния указател, има прекъсвания в оперативното захранване на 021, което не е от рекдина.
Ти забелязвал ли си реостата на 156 да е прекъсвал или накъсвал?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Изобщо не е накъсвал. Поне като казва опашати истини колегата да казва кога почна да се върти указателя. След като пробва реостата премести ръкохватката в положение "0" без да изчака да се разтовари възбуждането. При свалянето на позицийте до 0 и почна да играе указателя. Предполага се сещаш какво е станало и защо указатгеля е почнал да играе с което предлагам да спрем до тук.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Съгласен!, :thumbleft: :stop:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am
Regdin написа:mnogo mi haresvat rusenskite lokomotivi(tihi i plutni kabini imat) :)
Ами вземи си две-три за у вас :lol:-те и без това половината ни машини постоянно са в ГО
(препоръчвам ти втора кабина на 4467 :D )
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Aко имаш предвид 44 067 - това са откровени глупости. Този локомотив никога не е бил на депо Го.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Уважаеми!, колеги съфорумци напомням че не толерираме безмислени писания и писането на латиница!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 26
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:31 am
4467 никога не е била гечевска -това е абсолютно вярно,била е шопска.
А по въпроса кой на кого и какво е ПОДАРИЛ-това да не ти е рекламна запалка та да я подаряваш :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44 070 беше Пловдивска и няма "Р" спирачка поради запалване. Отворите за вентилационните кули именно заради това са запушени. ЗА 070 подкрепям мнението, че е пълен боклук. 44 104 беше ГО, докарана е в Пд, разфасована е и заедно с 44 145 заминават за ЗАгреб, където се модернизират и първата получава номер 44 304.4, а втората 44 345.7. След като идват в България се решава да се променят номерата им, тъй като се водели прототипни и така 44 304.4 става 44 001.6, а 44 345.7 става 44 002.4.

44 067 и 44 093 се палят също от реостат, 44 091 се запалва от групи, 44 123 също се пали от групи.
64.19
Мнения: 6
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 10:04 am
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Regdin »

:)
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Откраднати са вторичните датчици на ток на 45 157. Днес като е приемана за ТП са открили че ги няма защото крадеца(крадците) предвидливо са прекъснали оперативното захранване за рекдините и не имало реостат. След подаване на оперативно захранване резултата е бил 1800А ток и масово изгаряне на бързодействащи предпазители на тиристорите. При обстойната проверка колегите с ужас установяват че вторичните датчици на ток просто липсват. Колегите са същисани както и всички ние. Такава наглост не се е случвала до сега.
Преди няколко дена коментирахме точно тези датчици на ток в темата за реостата и ето го резултата.
Само не мога да разбера смисъла на тази нагла кражба - нямате пари да си купите трафчета уважаеми крадци, или просто искате да докажете че не може да се поддържат реостатите :?: :evil:
Разбира се, първият въпрос е риторичен - ако на крадец му трябва траф ще открадне един, не целите панели с общо 12 трафчета :!: :evil:

п.п. Започваме бавно и сигурно да заприличваме на депо Мездра. Там има друга одисея - масово рязане на кабели за радиостанции с цел саботаж. Всички знаят че на мездренските машини поетапно се полагаха нови кабели за RFT, защото кабелите им бяха просто резнати. НЕ откраднати, а резнати.
Дано това да не е началото на Софийска одисея с реостатната спирачка!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Много жалко за 45157. С нея ходих февруари месец на 2613 и реостата работеше отлично. Трябва да се види дали лок е работил в Мездра. Разбрах от един колега от Мездра, че по мазувирските маш масово са били с откраднати датчици. Засъжаление като не се подържа реостата много малко хора го ползват и като изчезне нещо не се хваща навреме. Но това има и виня някой "специалисти" от ремонта който имат много работа и нещат да се занимават с настройка на блокове. От депото да видят дали лок е бил командировка в мездра.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация