
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Администратор


Администратор
Боядисана прясно, естествено, но боята не кара влака. Нямам впечатление за техническото и състояние след ремонта.Доколкото си спомням 32-145/146 в първите месеци след ремонта беше отчайваща, дори успя да се запали реактора. Да не говорим колко пъти сменяха фазан и тягови двигатели.44076 написа:Отивам да се возя! Боядисана ли е? Някой фотнал ли я е?
64.19


Акредитиран фотограф
xxx
Последно промяна от 44.123 на Чет Май 28, 2009 12:32 pm, променено общо 4 пъти.
Lok43r имаше снимка на 32085-3+32086-1 в трагично състояние.Мисля , че вече и тя не съществува.
А това са последните мигове на 32087-9+32088-7 , преди да замине за нарязване:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.
32149-7+32150-5 известно време обитаваше "Морето на спокойствието" зад депо Пловдив в това състояние , но изчезна.Предполагам и тя е нарязана.
32131-5+32132-3 е бургаска и лятото на 2008-ма се движеше.Засякохме я да обслужва 80126.
А това са последните мигове на 32087-9+32088-7 , преди да замине за нарязване:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.
32149-7+32150-5 известно време обитаваше "Морето на спокойствието" зад депо Пловдив в това състояние , но изчезна.Предполагам и тя е нарязана.
32131-5+32132-3 е бургаска и лятото на 2008-ма се движеше.Засякохме я да обслужва 80126.
32 097/098 е София спряна.
От 32 133/134 моторните вагони са сегашните 123 и 124.
333 и 334 са нарязани отдавна, заедно с оригиналните 123 и 124.
Т. е. сегашната 123/124 е съставена от оригиналните 133, 134, 323 и 324 и трябва скоро да излезе от ремонт.
32 115/116 би трябвало да върви.
32 139/140 (моята любимка) не е нарязана, а е изолация в Дупница с частично опожарен един вагон. Тя също е мешана скара - 339 и 340 са оригиналните 225 и 226. Истинските 339 и 340 са изгорели, с 025 и 026 не знам какво се е случило. Интересно е, че преди това 025/026 е минала втори КР, значи размяната не е била много отдавна.
32 145/146 върви;
32 157/158 трябва да върви, тя е от КР.
Имам подозрения, че иима в движение и вагони от 32 001/002, маскирани под други номера.
32 087/088 никога не е работила в Пловдив. Тя е софииска и е пратена в По за разкостване след като е била спряна. Навремето е била една от най-елитните в Сф с музикално озвучение и е пътувала само за Банкя, заедно с 32 077/078.
От 32 133/134 моторните вагони са сегашните 123 и 124.
333 и 334 са нарязани отдавна, заедно с оригиналните 123 и 124.
Т. е. сегашната 123/124 е съставена от оригиналните 133, 134, 323 и 324 и трябва скоро да излезе от ремонт.
32 115/116 би трябвало да върви.
32 139/140 (моята любимка) не е нарязана, а е изолация в Дупница с частично опожарен един вагон. Тя също е мешана скара - 339 и 340 са оригиналните 225 и 226. Истинските 339 и 340 са изгорели, с 025 и 026 не знам какво се е случило. Интересно е, че преди това 025/026 е минала втори КР, значи размяната не е била много отдавна.
32 145/146 върви;
32 157/158 трябва да върви, тя е от КР.
Имам подозрения, че иима в движение и вагони от 32 001/002, маскирани под други номера.
32 087/088 никога не е работила в Пловдив. Тя е софииска и е пратена в По за разкостване след като е била спряна. Навремето е била една от най-елитните в Сф с музикално озвучение и е пътувала само за Банкя, заедно с 32 077/078.
Информация
Модератори