Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria
Колеги,понеже съм нов във форума ,но отпреди около 1 година,масово започнаха да се крадат в локомотивите целия блок на противобуксовъчната защита на лок серия 44 и 45. говоря за локомотивите на Горнооряховското депо.Не знам каква е причината,не виждам нещо ценно в нея-2-3 транзистора и два трансформатора.Някой има ли информация за това?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Демонтират я за да не създава ядове.
64.19
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

А тя си създава. :)
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

lok45111 написа:Демонтират я за да не създава ядове.
НЕ съм много съгласен, че е така.При изключен предпазител "противобуксовъчна защита" тя практически не влияе на работата на реостата.А ако наистина трябва тя да се изолира, достатъчно е да се свържат проводници 500 със пр.600. и готово.Много по лесно и удобно.А не да се демонтира от локомотива, да се развият поне, 20 болтчета ,конектори-отделно че е на неудобно място.И тежи сигурно 10 килограма.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Принципно във всяко депо има такива проблеми от различен характер. В СФ се крадяха заземителните въжета, в Мездра пък масово са изкраднати шините за външно захранване, за реостата, кабелите на станцийте и тн и лок си вървят, в ГО пък се демонтира шкаф 280 въпреки, че няма нищо интересно там. Интересното е, че в този шкаф няма нищо ценно. В тези шкав отдавна е прекъснато релето което подава захранване на винтилите на пясъчницие та недействат. Врежим на реостатно спиране ако има някакви проблеми с трансдуктрите и прави мизерий като разтоварва е достатъчно само да се свали предпазителя на противобоксовъчната.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Интересно досега никога не съм имал проблеми с тази защита , даже напротив-винаги когато е била включена и времето е било кофти си е работила безупречно , пуска си пясък , лока не буксува и т.н. :roll:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Или пък може би ги крадат за да ги изучат и сложат на сините кошници.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

disell написа:Или пък може би ги крадат за да ги изучат и сложат на сините кошници.
Кои сини кошници? 44-001/2 :?:
Те си имат противобуксувачна защита и тя е на съвсем друг принцип. На серии 44 и 45 принципа на регистриране на буксуването е чрез диференциален датчик на постоянен ток (диференциален трансдуктор). На 44 001/2 се ползват 4 бр. колоосни датчици на обороти и регистрират всяка разлика в оборотите м/у колоосите. Така че шкаф 284 е неприложим за 44 001/2. Както се казва нема нищо общо.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

46 200
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

46 242 написа:46 200
Те си имат противобуксувачна защита и тя е на съвсем друг принцип. На серии 44 и 45 принципа на регистриране на буксуването е чрез диференциален датчик на постоянен ток (диференциален трансдуктор). На 44 001/2 се ползват 4 бр. колоосни датчици на обороти и регистрират всяка разлика в оборотите м/у колоосите. Така че шкаф 284 е неприложим за 44 001/2. Както се казва нема нищо общо.
Предполагам, че на 46 2хх също са на принципа с колоосни датчици и техния сигнал се обработва от самия компютър. Пак нищо общо с 284.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

За обикновенните 46-ххх исках да напиша, че нали при тях противобуксовъчната защита е доста калпава ( поне по това което съм чел за тях от доставянето им през 1986 год и последващата им експлоатация) , уж именно заради неефективността и са се късали колоосите първоначално.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация