Колеги,понеже съм нов във форума ,но отпреди около 1 година,масово започнаха да се крадат в локомотивите целия блок на противобуксовъчната защита на лок серия 44 и 45. говоря за локомотивите на Горнооряховското депо.Не знам каква е причината,не виждам нещо ценно в нея-2-3 транзистора и два трансформатора.Някой има ли информация за това?

Администратор
НЕ съм много съгласен, че е така.При изключен предпазител "противобуксовъчна защита" тя практически не влияе на работата на реостата.А ако наистина трябва тя да се изолира, достатъчно е да се свържат проводници 500 със пр.600. и готово.Много по лесно и удобно.А не да се демонтира от локомотива, да се развият поне, 20 болтчета ,конектори-отделно че е на неудобно място.И тежи сигурно 10 килограма.lok45111 написа:Демонтират я за да не създава ядове.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Принципно във всяко депо има такива проблеми от различен характер. В СФ се крадяха заземителните въжета, в Мездра пък масово са изкраднати шините за външно захранване, за реостата, кабелите на станцийте и тн и лок си вървят, в ГО пък се демонтира шкаф 280 въпреки, че няма нищо интересно там. Интересното е, че в този шкаф няма нищо ценно. В тези шкав отдавна е прекъснато релето което подава захранване на винтилите на пясъчницие та недействат. Врежим на реостатно спиране ако има някакви проблеми с трансдуктрите и прави мизерий като разтоварва е достатъчно само да се свали предпазителя на противобоксовъчната.

Кои сини кошници? 44-001/2disell написа:Или пък може би ги крадат за да ги изучат и сложат на сините кошници.

Те си имат противобуксувачна защита и тя е на съвсем друг принцип. На серии 44 и 45 принципа на регистриране на буксуването е чрез диференциален датчик на постоянен ток (диференциален трансдуктор). На 44 001/2 се ползват 4 бр. колоосни датчици на обороти и регистрират всяка разлика в оборотите м/у колоосите. Така че шкаф 284 е неприложим за 44 001/2. Както се казва нема нищо общо.
Последно промяна от dido73 на Вто Фев 10, 2009 1:51 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Те си имат противобуксувачна защита и тя е на съвсем друг принцип. На серии 44 и 45 принципа на регистриране на буксуването е чрез диференциален датчик на постоянен ток (диференциален трансдуктор). На 44 001/2 се ползват 4 бр. колоосни датчици на обороти и регистрират всяка разлика в оборотите м/у колоосите. Така че шкаф 284 е неприложим за 44 001/2. Както се казва нема нищо общо.46 242 написа:46 200
Предполагам, че на 46 2хх също са на принципа с колоосни датчици и техния сигнал се обработва от самия компютър. Пак нищо общо с 284.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори