Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Благодаря предварително.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Лок е изписан от ремонт. Утревечер се прибира за СФ на 100%.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Чудесно! Днес е изписан от ремонта, нали? А на кой влак ще се прибере знае ли се или се двоумят?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В СОфия в отделение "Въздушни спирачки" има 5 бр. кранмашинисти Knorr D3(модификация за АЛС система), които чакат за ремонт. Всичките са с пропуск на въздух от регулатора на налягането, но части няма, така, че май ще се наложи да поизчакат известно време докато проблема се реши.
64.19
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР
ceco_sim написа:Според мене за да се увеличи екслуатационния им срок, ще бъде хубаво в БДЖ да се въведе системата за прикачена езда(имам предвид 2 или 3 бригади да отговарят за 1 лок). Тогава и кражбите ще намалеят, а от там и авариите. Впоследствие ако БДЖ закупи нови, по-мощни локомотиви, например ES64-U2, тези локомотиви ще бъдат прекрасни за използване по крайградски влакове, както в момента се ползват 43 понякога в БДЖ и 143 серия DB.
В големите депа формално е така: на всяка машина има зачислени определени бригади, но в действителност не карат своите машини, ами каквото има.
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

марковІ написа: В големите депа формално е така: на всяка машина има зачислени определени бригади, но в действителност не карат своите машини, ами каквото има.
Няма такова нещо
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

45 151 написа: Няма такова нещо
Тук-там има опити. В София дизелите са горе-долу прикрепени, в Дупница се опитват също, но машините им се завъртат по другите депа и не се получава много добре.
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

За дизелите да - дискусияата обаче е за 44/45 и за това се заблудих.
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

44142 написа:Утре вечер 44089 най вероятно ще се прибере с 462 към СФ. Ако нещо не е добре направено по лок и остане за рекламация, лок ще се прибере в другата седмица към СФ.
Лок пътува с ТВ към сф.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44089 вече е в депо СФ. Лок е отличен.
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

44142 написа:44089 вече е в депо СФ. Лок е отличен.
Без седалки и със слаби батерий.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Пич незнам кой те е излъгал за лок. Батерията е чистонова на лок. Столове нямаше понеже лок отиде за Русе без столове.
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

Вечерта преди да се прибере в Сф - казаха, че е със слаби батерий и отива направо в Пд.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Няма такова нещо. Лок отиде за ПД за окомплектоване, ремонт на станцията и АЛС-са понеже в договора не включвало рамонт на тези две неща.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Определено хората са свършили доста работа.
http://lok45.hit.bg/DSC00026a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC00031a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC00043a.JPG
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация