Ами да го кажем такаТони_Казичане написа:Тия Сименсчета са добри,но не ме кефят толкова колкото Шкодичките. Все пак къде им е разликата. Едното е старо и изпитано,а другото сравнително ново и не се знае какво и къде ще направи![]()
Шкода-3000Квт
Сименс-6400Квт
Къде според теб е разликата?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Е да.Така става.Но се пак Шкодите са пробили в БГ по от-давна от Сименсите.За това говорех44-134 написа:Ами да го кажем такаТони_Казичане написа:Тия Сименсчета са добри,но не ме кефят толкова колкото Шкодичките. Все пак къде им е разликата. Едното е старо и изпитано,а другото сравнително ново и не се знае какво и къде ще направи![]()
Шкода-3000Квт
Сименс-6400Квт
Къде според теб е разликата?
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
ами момчета,разликата е огромна,то да бе само в киловатите здраве му кажи.Когато водехме диалога с човека влак той повдигна темата за лок2000,който не е сименс.аз търсих информация и това наистина поставя началото на ново поколение локомотиви и едни от наследниците на това поколение са сименсите.Шкодите са се доказали в бг и са си свършили работата ,че и отгоре.много още ще се използват.но скоростите им на движение са много ниски за днешните условия,ако ще теглят бързи и експресни.а за смяната на колоосите с нови може да се достигнат 130км/ч за лок 44 при линии планирани за 160-180.конкуренцията на пазара с автопревозите налага да се предлага много по кратко времепътуване.дотам я докарахме.на запад тоя проблем го няма.знам че обичате шкодичките но не ги слагайте в една класа с първенците.
Последно промяна от aizi на Пон Ное 06, 2006 2:20 pm, променено общо 1 път.
Глобален модератор
Освен допълнението,че л-те 2000-460та серия, бяха произведени от AD-TRANZ, днешно BOMBARDIE!!!, би било редно да се погледне поне малко в бъдещето!!! а според мен то е съвремие. И бих попитал, или задавайки риторичния въпрос на самия себе си, а с кой л-тив бе постигната последната най-висока скорост???. Колкото и да ни е криво, че не ние ще открием топлата вода!, трябва да приемем постиженията на хората произвели л-тиви, с асинхронни тягови двигатели!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Глобален модератор
Завода на BOMBARDIE в Касел-Германия, пусна в движение нов уникален електровоз. Локомотива е продължение на серията 189, но опитния образец под номер 003 е четири-системен, и с четири пантографа за различните напрежения. Предназначението му е да работи в почети цяла Европа. Тези дни се провеждат опитни пътувания в ПОЛША, ЧЕХИЯ, ДАНИЯ и Германия разбира се!. 
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
а аз намерих снимка на 189 пак мултисистемен.ЗА ТОВА ЛИ СТАВА ДУМА?


Последно промяна от aizi на Чет Ное 09, 2006 6:50 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
ЕТО ГИ И ПАНТОГРАФИТЕ НА 189
http://www.railfaneurope.net/pix/de/ele ... 181486.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/ele ... 181486.jpg
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
Информация
Модератори

