Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
TCDD

Мнение от 43.309 »

Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Напредват югоизточните ни съседи.И аз бях чул за идеята за високоскоростно трасе между Истанбул и Анкара,но не ми се вярваше.Само ние стоим на едно място и нещо не правим. :cry:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Чудесно, чудесно! Хубав профил имат там, като гледам ни планина се види ни дявол.
Да дойдат да изкопаят под Вакарел и Владая тунели, дефилето също да укрепят, че и по трета плачат тунелите и мостовете та и тука да летим с 300км/ч.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
високи скорости

Мнение от shotik »

Докато държавата се цепи и железницата също, не очаквайте да стане нещо хубаво.Независимо че на Народното събрание има надпис "Съединението прави силата"и депутати и всички го знаем, все повече се ограбва и забогатява от някои за сметка на цялата държава.Защо беше необходимо да се раздели железницата?Не стига че и по рано като цяло имаше несъвършенство във връзките между отделите на локомотивно,вагонно,пътно и др.стопанства ,сега го виждам като хаос.
През 70-те и 80-те год. на миналия век се казваше ,че Железницата е ДЪРЖАВА В ДЪРЖАВАТА!!!Тогава бяха големите товари,тогава бяха внесени тези локомотиви някои от които сега още работят и са на 40 години/06-12/.
Колкото до релефа на Турция потърсете материали и ще видите ,че там са още по зле-много повече планини и по големи температурни разлики.Като площ е 779,4кв.км.-7 Х по -голяма от нас,64,5мил.жители са били 1998 г -9 Х повече народ.Най висок връх Улу/Олимпус/2543 м. намираш се в източната част на страната където е по голямата планинска част.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

На тези снимки изглежда, че правят трасето на "тепсия".
Забравяме един важен фактор- строителни войски.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Последни приготовления преди пускането на високоскоростното трасе Истамбул-Анкара.В момента екип от немски специалисти и немска пътеизмерителна лаборатория правят дефектоскопия на пътя.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Само ние тъпчем като на едно място...с 40 годишни електровози и ЕМВ-та с малки изключения.... до кога ? :?
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

А ти да не мислиш, че Е52 на турците са първа младост?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ние и това нямаме. :lol:
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

Ами нашите 43/44/45/61 са по-добри от E52 и Тошибата им.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По темата , днес докато гледах едни сайтове , попаднах на информация за локомотивите , експлоатирани от TCDD.
Ето общата страница , намерих и тази таблица на Кончарските Е 52500 , подредени по серийни номера.
Други интересни неща - турските парни локомотиви и вагони.Накрая ето и няколко карти на ж.п. мрежата в югоизточната ни съседка.
За инфрасктруктурата - гари и осигурителни инсталации.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много интересно. :o Бря какви локомотиви имали. :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Осигурителната инсталация на гара Istanbul Sirkeçi (чете се "Сиркеджи"). :lol:
Сигналите на светофорите и семафорите са още по - интересни.

Гарата се чете Сиркечи. Тази буква ç е Ч.
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация