Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Докато държавата се цепи и железницата също, не очаквайте да стане нещо хубаво.Независимо че на Народното събрание има надпис "Съединението прави силата"и депутати и всички го знаем, все повече се ограбва и забогатява от някои за сметка на цялата държава.Защо беше необходимо да се раздели железницата?Не стига че и по рано като цяло имаше несъвършенство във връзките между отделите на локомотивно,вагонно,пътно и др.стопанства ,сега го виждам като хаос.
През 70-те и 80-те год. на миналия век се казваше ,че Железницата е ДЪРЖАВА В ДЪРЖАВАТА!!!Тогава бяха големите товари,тогава бяха внесени тези локомотиви някои от които сега още работят и са на 40 години/06-12/.
Колкото до релефа на Турция потърсете материали и ще видите ,че там са още по зле-много повече планини и по големи температурни разлики.Като площ е 779,4кв.км.-7 Х по -голяма от нас,64,5мил.жители са били 1998 г -9 Х повече народ.Най висок връх Улу/Олимпус/2543 м. намираш се в източната част на страната където е по голямата планинска част.
През 70-те и 80-те год. на миналия век се казваше ,че Железницата е ДЪРЖАВА В ДЪРЖАВАТА!!!Тогава бяха големите товари,тогава бяха внесени тези локомотиви някои от които сега още работят и са на 40 години/06-12/.
Колкото до релефа на Турция потърсете материали и ще видите ,че там са още по зле-много повече планини и по големи температурни разлики.Като площ е 779,4кв.км.-7 Х по -голяма от нас,64,5мил.жители са били 1998 г -9 Х повече народ.Най висок връх Улу/Олимпус/2543 м. намираш се в източната част на страната където е по голямата планинска част.
Последно промяна от shotik на Нед Апр 15, 2007 4:52 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:25 pm, променено общо 2 пъти.




Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:25 pm, променено общо 1 път.
По темата , днес докато гледах едни сайтове , попаднах на информация за локомотивите , експлоатирани от TCDD.
Ето общата страница , намерих и тази таблица на Кончарските Е 52500 , подредени по серийни номера.
Други интересни неща - турските парни локомотиви и вагони.Накрая ето и няколко карти на ж.п. мрежата в югоизточната ни съседка.
За инфрасктруктурата - гари и осигурителни инсталации.
Ето общата страница , намерих и тази таблица на Кончарските Е 52500 , подредени по серийни номера.
Други интересни неща - турските парни локомотиви и вагони.Накрая ето и няколко карти на ж.п. мрежата в югоизточната ни съседка.
За инфрасктруктурата - гари и осигурителни инсталации.

Осигурителната инсталация на гара Istanbul Sirkeçi (чете се "Сиркеджи"). 
Сигналите на светофорите и семафорите са още по - интересни.
Гарата се чете Сиркечи. Тази буква ç е Ч.

Сигналите на светофорите и семафорите са още по - интересни.
Гарата се чете Сиркечи. Тази буква ç е Ч.
Информация
Модератори