Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Сега линията електрифицирана ли е?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikola VS написа:Сега линията електрифицирана ли е?
Сега линията я няма. Не е била електрифицирана.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Е има си я линията! Само от Винпром "Черноморско злато" нататък я няма... Влак до мина Черно Море има почти всеки ден само дето напоследък са все с по 2-3 вагона :( И до тухлената фабрика маи се ходи (там има голям бетонов възел и огромни складове за строителни материали)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има редовно движение до гара Пионер.
Няма никакво движение след гара Пионер.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Няколко пъти съм минавал през Яхиново и има вход на фармацевтичната фабрика , така че предполагам клона към Дупница отива в него / може би и не само там ?/. За другия не мога и да предполагам .
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

За сега се пази единствено за да може да се върти Възстановителният влак, както виждате двете варианти образвуват триъгълник.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Labros написа:Не се ползва от години.Но има на входните стрелки в двете посоки намаление 25.
Намалението е 10км/ч, а 25 е за преминаващите по правата влакове, след като преди няколко години някой беше обърнал стрелката към клона.
Когато се работеше в междугарието ползваха триъгълника за обращъне на пътеполагащите влакове.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мнението на един участник от другия форум , направо ти го поствам тук.
...Линията Ботев-Марно поле е заводски коловоз до военния завод. Предполагам че е построена преди 1943 година, защото там е било най-голямото ни военно летище по онова време. Предвид на това, че почти всички български военни самолети са излитали или кацали във всеки полет от него, най-вероятно клонът да е бил построен за да се улесни доставката на горива, масла, резервни части и други военни материали. Там е имало и авиоремонтен завод.
През 70-те и 80-те години в разписанието на БДЖ имаше влак 3105/3106 с маршрут София-Карлово-Бургас. Обслужваше се от 1 секция 32-00. С този влак се возеха всички колети по 3-та линия. Обслужваше се със секция от депо "Никола Коларов". Влаковата бригада беше от Карнобат и се сътоеше от началник-влак, кондуктор и "кондуктор по багаж", който работеше само с колетните пратки и често се изкривяваше от работа, защото не беше изключение багажната секция да се препълваше до такава степен, че машинистите да се оказваха в практическа невъзможност да излязат от кабината. От София тръгваше около 13 часа и пристигаше в Карлово около 15.00 часа. Оттам около 15.30 часа правеше необявен курс (като заводски влак) до Марно поле и обратно. В Карлово се връщаше препълнен с пътници около 16.45. Тъй като се плащаше от завода, влакът беше безплатен и не се проверяваше от кондуктора за билети. Около 17 часа продължаваше за Бургас, където пристигаше около 21 часа. Обратно 3106 тръгваше около 6 часа и пристигаше в София към 21 часа.
По най-новото разписание от този легендарен влак е останало единствено частта от трасето Карлово-Тулово, което сега се изпълнява от влакове 30242/30245.
Предполагам, че е имало и друг чифт влакове по трасето за Марно поле, но то се е изпълнявало от някоя от трите 32.00-ки базирани на гара Карлово по това време, които бяха с номера 32.63, 32.65 и 32-67....
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Там е имало и авиоремонтен завод
От написаното излиза , че е имало два завода - единия - авиоремонтния , който е споменат и някакъв друг , за който е посочено само , че е военен.Стълбовете до преди няколко години се виждаха , когато беше последната форумска среща из този район , след като минахме гара Ботев с 3621 , се вгледах от южната страна на вагона и ги забелязах.Преди месеци , когато с Rexkos и Nikola VS минахме оттам , вече нямаше и помен от тях.Не видях обаче дали линията е извадена.

P.S. Борисовград старото име на Първомай ли е било?
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация