Сега линията електрифицирана ли е?

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:21 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:21 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:22 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Намалението е 10км/ч, а 25 е за преминаващите по правата влакове, след като преди няколко години някой беше обърнал стрелката към клона.Labros написа:Не се ползва от години.Но има на входните стрелки в двете посоки намаление 25.
Когато се работеше в междугарието ползваха триъгълника за обращъне на пътеполагащите влакове.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:22 pm, променено общо 1 път.
Мнението на един участник от другия форум , направо ти го поствам тук.
...Линията Ботев-Марно поле е заводски коловоз до военния завод. Предполагам че е построена преди 1943 година, защото там е било най-голямото ни военно летище по онова време. Предвид на това, че почти всички български военни самолети са излитали или кацали във всеки полет от него, най-вероятно клонът да е бил построен за да се улесни доставката на горива, масла, резервни части и други военни материали. Там е имало и авиоремонтен завод.
През 70-те и 80-те години в разписанието на БДЖ имаше влак 3105/3106 с маршрут София-Карлово-Бургас. Обслужваше се от 1 секция 32-00. С този влак се возеха всички колети по 3-та линия. Обслужваше се със секция от депо "Никола Коларов". Влаковата бригада беше от Карнобат и се сътоеше от началник-влак, кондуктор и "кондуктор по багаж", който работеше само с колетните пратки и често се изкривяваше от работа, защото не беше изключение багажната секция да се препълваше до такава степен, че машинистите да се оказваха в практическа невъзможност да излязат от кабината. От София тръгваше около 13 часа и пристигаше в Карлово около 15.00 часа. Оттам около 15.30 часа правеше необявен курс (като заводски влак) до Марно поле и обратно. В Карлово се връщаше препълнен с пътници около 16.45. Тъй като се плащаше от завода, влакът беше безплатен и не се проверяваше от кондуктора за билети. Около 17 часа продължаваше за Бургас, където пристигаше около 21 часа. Обратно 3106 тръгваше около 6 часа и пристигаше в София към 21 часа.
По най-новото разписание от този легендарен влак е останало единствено частта от трасето Карлово-Тулово, което сега се изпълнява от влакове 30242/30245.
Предполагам, че е имало и друг чифт влакове по трасето за Марно поле, но то се е изпълнявало от някоя от трите 32.00-ки базирани на гара Карлово по това време, които бяха с номера 32.63, 32.65 и 32-67....

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:22 pm, променено общо 2 пъти.
От написаното излиза , че е имало два завода - единия - авиоремонтния , който е споменат и някакъв друг , за който е посочено само , че е военен.Стълбовете до преди няколко години се виждаха , когато беше последната форумска среща из този район , след като минахме гара Ботев с 3621 , се вгледах от южната страна на вагона и ги забелязах.Преди месеци , когато с Rexkos и Nikola VS минахме оттам , вече нямаше и помен от тях.Не видях обаче дали линията е извадена.Там е имало и авиоремонтен завод
P.S. Борисовград старото име на Първомай ли е било?
Информация
Модератори