А между другото , забелязахте ли , че 44093-3 е за 100 , а не за 130 км/ч.Увеличете тази снимка и вижте котвичката къде се намира.
Последно промяна от VESO на Пон Сеп 01, 2008 10:45 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

VESO написа:А между другото , забелязахте ли , че 44093-3 е за 100 , а не за 130 км/ч.Увеличете тази снимка и вижте котвичката къде се намира.




Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:
Мойте снимки от пътуването на този адрес Ето тук
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:
Пътувах днес пак до Зимница и всичко точно и се почва " карти и билети моля , не проверени ! Така имаше един циганин който нямаше пари и се молеше от другите за пари след като началник влака му каза че ще го свали от влака на следващата гара и говориха 2 мин и айде няя плащаш и го потупа по рамото
въййй направо се възмутих,но се правих на ударен да не загазя и аз ! не снимах беше ме срам а и неудобно стана
Циганите С Предимство
айде да не използвам цинизми ама не се случва за севте в БДЖ
Циганина се качи разбира се от най-хубавата гара Сливен 









Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:
Привет!
Едно дълго мечтано от мен пътуване най-накрая се осъществи.
Миналата събота, с родителите ми, заминахме за Виена (любимият ми европейски град) и се върнахме вчера.
Пътуването се осъществи с влак, което създаде предпоставки за известни приключения.
Отиване:06.09. с МВ490(с "директния" вагон за Виена)
Връщане:11.09. с IC345 "Avala" (Wien Westbf - Budapest Keleti pu - Beograd) + МВ293 (Beograd - Sofia)
На 06.09. МВ490 се теглеше от 44 076 до Сърбия.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 827500.jpg
Спалният ни вагон за Виена беше първи в композицията.Още с качването и предоставянето на билетите на шафнерката, бяхме "успокоени", че може да не стигнем до нашата цел.
Влакът потегли навреме с 8-вагонна композиция и до Драгоман всичко си беше наред.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 077500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 515000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 577500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 015000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 452500.jpg
Вече наближихме Калотина и изчакахме 5-10 мин. на един светофор.Тогава се качиха граничарите, влакът потегли и проверката беше извършена в движение.
Опашка от чакащи тирове:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 858750.jpg
На Димитровград (Сръбската граница) пристигнахме навреме и тогава се започна...
Дизловият локомотив на съседите, който ни чакал от "заран", не могъл да запали.За да потеглим трабваше да изчакаме да пристигне някой влак и да ни дадат неговия локомотив.Съвсем спокойно и без грам загриженост, началника на гарата каза на шафнерката, че наи-рано ще заминем в 16:30 (и то може би)
.И така 10 човека, които пътуваха за Виена (от 18 в нашия вагон), вече със сигурност изпускаха връзката си за Виена в Белград (в Белград нашия вагон се прикача към влак за австрииската столица).Сърбите без никаква грижа си пиеха кафе и сядаха на раздумка, нищо че развалят плановете на цял влак с хора (имаше и една майка за Белград с 2 деца, едното дори бебе, и жената не знае какво да каже на роднините си, в колко да я чакат).На някои пътници не им беше за пръв път и не се учудиха от развитието на нещата.Едно момче от 10 пътувания, веднъж е стигал до Виена с този вагон.
След над 3 часа чакане ни преместиха на 2 коловоз, за да е свободен 1ви за БВ от Белград.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 577500.jpg
Чакането продължава.Заснех лока, който трябваше да ни тегли, една наша 47ца (не знам какво търсеше там, но дано и не се връща тук
) и маневрен локомотив.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 796250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 296250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 483750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 827500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 171250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 358750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 671250.jpg
Междувременно "развалената" машина беше прикрепена към нас от маневрен лок, за да пътува до Ниш за ремонт.На съседния коловоз пристигна ТВ от България с 44 101 и 44 074.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 358750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 671250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 077500.jpg
По-късно вече пристигна и бързия от Белград и в 17ч. машината от него ни подкара.Няма нужда да обяснявам колко изнервени бяхме вече.
Докато бавно-бавно се клатушкахме, направих снимка на купето:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 421250.jpg
Малко гледки от едно дефиле:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 765000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 952500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 921250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 671250.jpg
По пътя спирахме на какви ли не села, а уж това е международен влак...Ето гара Стара Пазова:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 952500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 046250.jpg
Дизелът теглеше насечено и спиранията бяха доста рязки.Инфраструктурата до Ниш беше доста зле, а и голяма част от траверсите бяха дървени.На Ниш ни закачиха електровоз и потеглихме вече с доста прирлчни скорости, от 100 до 160, с малки изключения.Мина 22ч. и решихме да си лягаме.Шафнерката дойде да ни каже като пристигнем в Белград, да заключим прозореца и да пуснем пердетата, защото много се краде там.На сръбкиня , която беше във вагона веднъж са й откраднали синджирче от врата...
В Белград пристигнахме към 01ч. и нашия вагон беше изтеглен към депо, където пренощувахме.Малко след като сърбите отказаха да заредят вагона с вода и ни оставиха там, група роми тръгна към вагона с торби в ръце и започнаха да чукат по вратата.Слава Богу, шафнерката успя да ги изгони.И така прекарахме една нощ в Белград, вместо на път, както беше по план.
По-късно следва 2-ра част на отиването, а също и връщането...
Едно дълго мечтано от мен пътуване най-накрая се осъществи.

Миналата събота, с родителите ми, заминахме за Виена (любимият ми европейски град) и се върнахме вчера.
Пътуването се осъществи с влак, което създаде предпоставки за известни приключения.

Отиване:06.09. с МВ490(с "директния" вагон за Виена)
Връщане:11.09. с IC345 "Avala" (Wien Westbf - Budapest Keleti pu - Beograd) + МВ293 (Beograd - Sofia)
На 06.09. МВ490 се теглеше от 44 076 до Сърбия.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 827500.jpg
Спалният ни вагон за Виена беше първи в композицията.Още с качването и предоставянето на билетите на шафнерката, бяхме "успокоени", че може да не стигнем до нашата цел.

Влакът потегли навреме с 8-вагонна композиция и до Драгоман всичко си беше наред.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 077500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 515000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 577500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 015000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 452500.jpg
Вече наближихме Калотина и изчакахме 5-10 мин. на един светофор.Тогава се качиха граничарите, влакът потегли и проверката беше извършена в движение.
Опашка от чакащи тирове:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 858750.jpg
На Димитровград (Сръбската граница) пристигнахме навреме и тогава се започна...
Дизловият локомотив на съседите, който ни чакал от "заран", не могъл да запали.За да потеглим трабваше да изчакаме да пристигне някой влак и да ни дадат неговия локомотив.Съвсем спокойно и без грам загриженост, началника на гарата каза на шафнерката, че наи-рано ще заминем в 16:30 (и то може би)

След над 3 часа чакане ни преместиха на 2 коловоз, за да е свободен 1ви за БВ от Белград.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 577500.jpg
Чакането продължава.Заснех лока, който трябваше да ни тегли, една наша 47ца (не знам какво търсеше там, но дано и не се връща тук

http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 796250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 296250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 483750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 827500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 171250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 358750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 671250.jpg
Междувременно "развалената" машина беше прикрепена към нас от маневрен лок, за да пътува до Ниш за ремонт.На съседния коловоз пристигна ТВ от България с 44 101 и 44 074.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 358750.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 671250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 077500.jpg
По-късно вече пристигна и бързия от Белград и в 17ч. машината от него ни подкара.Няма нужда да обяснявам колко изнервени бяхме вече.
Докато бавно-бавно се клатушкахме, направих снимка на купето:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 421250.jpg
Малко гледки от едно дефиле:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 765000.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 952500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 921250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 671250.jpg
По пътя спирахме на какви ли не села, а уж това е международен влак...Ето гара Стара Пазова:
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 952500.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 046250.jpg
Дизелът теглеше насечено и спиранията бяха доста рязки.Инфраструктурата до Ниш беше доста зле, а и голяма част от траверсите бяха дървени.На Ниш ни закачиха електровоз и потеглихме вече с доста прирлчни скорости, от 100 до 160, с малки изключения.Мина 22ч. и решихме да си лягаме.Шафнерката дойде да ни каже като пристигнем в Белград, да заключим прозореца и да пуснем пердетата, защото много се краде там.На сръбкиня , която беше във вагона веднъж са й откраднали синджирче от врата...
В Белград пристигнахме към 01ч. и нашия вагон беше изтеглен към депо, където пренощувахме.Малко след като сърбите отказаха да заредят вагона с вода и ни оставиха там, група роми тръгна към вагона с торби в ръце и започнаха да чукат по вратата.Слава Богу, шафнерката успя да ги изгони.И така прекарахме една нощ в Белград, вместо на път, както беше по план.

По-късно следва 2-ра част на отиването, а също и връщането...


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори