Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София
Днес,27.05- се състоя пътуването ми от Костинброд до Драгоман.Пристигнах на гарата някъде към 13:15,а влакът ми (10208) беше чак в 13:43.Имах време и реших малко да се поразходя из гарата.Забелязах че хоперите Nacco,вече ги няма там.В 13:27 транзитно премина гарата МБВ 490 теглен от пловдивската 45154-2.В 13:42 пристигна ПВ10208,теглен от дупншката 45166-6.Чудя се защо влакът се теглеше от дупнишка машина,вместо от софийска,както е обикновено?Вместо да тръгнем в 13:43,тръгнахме чак в 13:51,защото имахме среща с един товарен влак теглен от 06127.
Направих и едно клипче при потегляне.
http://rexkosqw.data.bg/vlakove/Moi%20P ... inbrod.3gp
Впечатления от вагоните:вагоните бяха общо 3 на брой.Първите два от които бяха първокласни 50 серия,а 3 беше пак първокласен,но този път 40 серия.Като цяло вагоните са в добро състояние.Според мен горе долу си отговарят на изискванията за първа класа,като изключим това че няма килим на пода в купето.Аз бях в първия вагон (50 серия).Влакът както винаги возеше въздух.Във всеки вагон имаше не повече от 30 човека.В участъка Костинброд-Петърч установих че 45166 добре ускорява.Нали все пак си е Шкода! :D И така със закъснение 8 мин.(както си беше и на тръгване от Костинброд) пристиганхаме на гара Петърч.Очевидно гарата се намипа на някъде на километър извън селото.Направих една снимка на гарата:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843449521406250.jpg
След което устременно потеглихме към Сливница.Малко след Петърч линията почва да върви успоредно с пътя за Белград и това продължава едва ли не до Ниш.Направих си една снимка във влака.И така в 14:05 пристигнахме на гара Сливница.Разминахме се с МДТВ теглен от пловдивската 44134.Ето и една снимка на МТДВ-то.
А ето и едно клипче направено в движение.(Сливница)
http://rexkosqw.data.bg/vlakove/Moi%20P ... ca%20p.3gp
След Сливница вече релефът постепенно започва да става леко планински.Железният път определено не е в лошо състояние,намаления до 25 или 40 km/h нямаше абсолютно никъде.Направих и едно клипче в движение още при потеглянето от Сливница.И така славната Шкодичка ни издърпа до Алдомировци.Веднага след гарата направих снимка на един вагон,който най-вероятно обслужва работни (специални влакове).Вагонът беше 17 серия (не разбрах дали беше точно 70 17 или 30 17 и т.н.).Направих и две снимка на разклона за Бели брег.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843450472968750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843450495781250.jpg
Не мога да разбера от какъв смисъл изобщо са електрифизирани първите 200 метра от 12 линия?
И така сравнително бързо пристигнахме на спирка Драгоман.Там слязоха половината пътници,така че във всеки вагон имаше не повече от 5 човека.Направих и едно клипче в движение:
http://rexkosqw.data.bg/vlakove/Moi%20P ... an%20p.3gp
Когато пристигнахме в Драгоман,точно преди да спрем на гарата,кротко си маневрираше 55013.За съжаление не успях да я заснема,обаче в края на краищата не успя да ми се изплъзне. :D
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843449114218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843450108906250.jpg
Веднага след това се появиха
два изолирани куплирани локомотива.Не успях да разбера кой беше първият (на снимката вляво),но другият е 44106 от депо Горна Оряхоцица.След което направих няколко снимки на гарата.
вагоните на токущо пристигналия 10208
Ефектен кадър
Ефектен кадър 2
Товарни вагони

Също така реших да се снимам пред влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843449200000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843449328281250.jpg

Малко преди да прикачат локомотива се качихме във влака (10209) за да се приберем.Всъщност винаги композицията от 10208 се връща с 10209.И така първият вагон беше 40 серия (а на отиване беше последен) и вторите два си бяха 50 серия.Аз отново бях в първия вагон,но този път не 50,а 40 серия.Видимо вагонът е в добро състояние.Направих снимка на купето.Също и една,където остават секунди преди да прикачат елекровоза.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843450561875000.jpgЕстествено влакът пак се теглеше от дупнишката 45166. :wink:
Ето една снимка на гарата преди потегляне.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843450432343750.jpg
Направих и две клипчета при потегляне.
http://rexkosqw.data.bg/vlakove/Moi%20P ... agoman.3gp
http://rexkosqw.data.bg/vlakove/Moi%20P ... agoman.3gp

Веднага след края на пъровото клипче неизвестно защо влакът спря ей така само за 5 секунди.През това време успях да заснема ето тази дрезина.
Преди да влезем в гара Алдомировци направих още една снимка на разклона за Бели брег.Ето и още 2 клипчета направени в движение:
http://rexkosqw.data.bg/vlakove/Moi%20P ... ivnica.3gp
http://rexkosqw.data.bg/vlakove/Moi%20P ... ivnica.3gp

Между Алдомировци и Сливница установих,че във вагоните 40 серия може да се направи ето това,което наистина е доста удобно и една една малка екскурзийка из вагона.
Eто и една снимка на гара Сливница.
Ето ви отново едно клипче, направено в движение. :D :wink:
http://rexkosqw.data.bg/vlakove/Moi%20P ... etarch.3gp
На гара Петърч пристигнахме на време,както и на предишните гари.Разминахме се с ПВ10210, който вече най-после се обслужваше от 33007+33008.Очевидно на външен вид мотрисата не в много добро състояние,тъй като е издраскана,обаче вътре изглеждаше много добре. :D :wink: Направих още 2 снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843449735781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843450186406250.jpg
И така по разписание в 15:16 пристигнахме в Костинброд.Направих eдно клипче при влизането на влака в града.
http://rexkosqw.data.bg/vlakove/Moi%20P ... inbrod.3gp
Като пристигнахме,направих две снимки на влака и с това приклоючи днешното ми пътуване.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843449082968750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632843450301562500.jpg
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуална информация от днес,18-ти юли.Днес имах малко работа в Пловдивския окръжен съд към 12.00,затова сутринта от Пзк реших да хвана 10111.Пристигнах по-рано на гарата,тъкмо си взех едно кафе,когато по уредбите съобщиха идването на Дианата с 5 минутно закъснение.Излязох на перона и тъкмо си приготвях апарата,когато тя пристигна на 2-ри коловоз,теглена от 44134-5.
Снимка при потегляне.
Поогледах малко влака,в него имаше не повече от обичайните 9-10 човека във вагон,само в серия 63(за инвалиди) бяха малко повече.
Изпих си кафето и в това време в гарата се заклатушка едрата фигура на 32117-4+32118-2,обслужващ 10111.
Влязох в последната секция,където имаше няколко човека и седнах.До Стамболийски спирахме поне 3 пъти на празно място,такова инциденто спиране имаше и малко преди спирка Кадиево.Чу се силен шум,изместен впоследствие от някакво особено бръмчене,което досега не съм слушал,докато пътувам с електричка.Поговорих си с един от поддръжката на влака,който вдигна рамене и обясни,че и той не знае какво става,но според неговите думи,пределно ясно било,че мотрисата се разпада в движение.
На центр.По пристигнахме с 15 минутно закъснение,снимка оттам.
Времето беше слънчево и приятно,затова реших да направя малко Trainspotting.Той започна с пристигането на закъснелия с 50 минути 1662 и тъй като от много време не съм имал възможността да го видя,сега го разгледах по-обстойно.Теглен бе от 07123-3.Впечатление ми направи първия вагон в композицията,който бе турски,спален и такъв на По виждам за първи път.Снимки от него:
http://bgphoto.net/photos/1565/o632888579672500000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632888579447187500.jpg
Минути след пристигането,бе откачен дизеловият локомотив и на негово място пристигна 45155-9,който трябваше да изкара влака до София.Снимка преди потеглянето и при излизането на влака от гарата.
Както от нея се вижда,композицията на 1662 е 4 вагонна,като след турския,останалите 3 бяха наши-два спални и един второкласен купеен.
През времето на смяна на локомотива,на 1-ви коловоз пристигна 3621,теглен от 44090-9.Престоят бе не повече от няколко минути,след което влакът потегли за Ст.Загора и оттам през Тулово и Сливен за Бургас."Какво ли ще представлява гара Пловдив без поне една снимка на DESIRO"-този въпрос си зададох,докато се отправих към 3-ти челен,където беше застанала 10013-4+10014-2,готвеща се за обслужване на 18206.
С 3 минути закъснение,на 11-ти коловоз пристигна 19212,обслужван от 32065-6+32066-3.В следващият момент се сетих,че аз също мога да закъснея,затова прибрах апарата и тръгнах към съда.Докато напусках района на гарата,покрай мен мина тов.влак,теглен от 44083-4,затова заснех и него.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Част 1 - Костинброд-Драгоман

Актуална информация от вчера, 24 юли 2006
Вчера реших да направя едно трейнспотинг-пътуване от Костинброд до Драгоман с 10208 и след това до София с 10209.
Пристигнах на гарата в Костинброд.Времето беше слънчево и горещо.Слънчевите лъчи ярко огряваха щастливото ми лице, готово да се потопи в реалния свят на влаковете.Щом пристигнах видях едни чужди товарни вагони.Погледнах към изходния сигнал и видях това всъщност си беше цял МДТВ начело с 06127.След няколко минути светна зелената светлинка на изходния светофор и това значеше идването на международния за Виена и Любляна с 44084 начело:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145118593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145135625000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145150468750.jpg
Веднага след като влакът мина отидох да си купя билети.Часът вече беше 13:31, обаче на касата все още нямаше никого.През това време нямаше за какво да скучая защото на първия коловоз с един открит товарен вагон се беше установил 55230, който е собственото на предприятието GasTraide намиращо се на 1.5 км. от гарата.Разгледах по-обстойно локомотива и с радост установих, че е много чист и запазен.Дори отвън си личи, че и самата кабина също е много добре запазена.Касата за продажба за билети се отвори чак в 13:39, т.е 4 минути преди потеглянето на влака, а както всички знаете 5 минути преди това продажбата им се преустановява. :) И така 10208 пристигна навреме, начело с горнооряховската Красавица 45202.Седнах в едно купе в първия вагон и влакът потегли.Във вагона седалките бяха точно като тези на EX-DB, само че със синя тапицерия на сини квадратчета.Железният път в участъка Костинброд-Сливница е безнаставов и там влакът не тракаше, както в една тема обсъждахме някои неща относно тракането и нетракането. :D
В гара Сливница се разминахме с МДТВ с 45148 начело:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145213906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145235156250.jpg
Поради разминаването потеглихме от гара Сливница с 3 мин. закъснение и със същото пристигнахме в гара Алдомировци където принудително бяхме задържани 30 минути.Сега ще разкажа всичко от до.Когато пристигнахме на съседния коловоз мернах едни товарни вагони Gartner.Стояхме 5 минути и аз бях много спокоен, защото си знаех, че ще има разминаване, тъй като линията е еднопътна.Разминаването стана с изолирания 06060:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145254218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145268437500.jpg
Обаче влакът не тръгна и в следващите 5 минути си мислех, че ще има и още едно друго разминаване.В следващите 10 минути това не стана и аз почнах много да се притеснявам.Престоят вече беше станал 15 минути.Като чух истината от хората от лок. бригадата, докато си разговаряха помежду си, направо се втрещих.Самата истина за това, че влакът не потегляше от гара Алдомировци беше това, че в гара Драгоман нямаше свободен коловоз, където влакът да бъде приет.Учудих се защо е така?Та нали гарата е доста голяма?Пътническите влакове обикновено, а ако и не винаги се приемат на 2-ри коловоз, обаче очевидно някой е приел някоя товарачка на 2-ри.Първите 4-ти коловоза бяха заети, а останалите бяха само и само за товарачките.Не мога да разбера едно, кой умник и как е решил да спре влака на втори коловоз, а не на някой от другите.Не разбираше ли че идваше влак.И така дойде заветният час- 14:41, когато деж.ръководител на гара Алдомировци излезе и даде сигнал на влака да потегли с 32 минути закъснение.Тогава почувствах едно голямо облекчение в лицето си и успокоение в душата си.Оттук влакът набра скорост и бързо отпраи към Драгоман.Оттук времето стана облачно, сякаш 32-минутното закъснение причини това лошо време.До Драгоман горнооряховската красавица 45202 успя малко закъснението и то стана 30 минути.Пристигнахме в 14:48, с 30 минути закъснение и 5 минути след потеглянето (по разписание) на обратния 10209.На 3-ти коловоз на гарата се беше установил един МДТВ с двойна тяга-44096 и 45167, като 44096 най-вероятно ползваше трасе.
Снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145295625000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145313281250.jpg Когато пътниците излязоха от влака с облекчение в душата си казаха: "Ех, най-после пристигнахме в Драгоман".Докато чаках да обърнат локомотива с облекчение в душата си, че пристигнах, изпих една студена Фанта портокал на един дъх. :lol:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Част 2 - Драгоман-София

Втората част от трейнспотинг-пътуването ми се състоя от Драгоман до Волуяк или по-точно до влизането в пределите на София.
10209 замина от гара Драгоман с 25 минути закъсние, поради обръщането на локомотива, а това изискваше 15 минути време.
В заветната 30-минутно престойната гара се разминахме с товарачката, която спотвах в Костинброд още в началото на моето трейнспотинг-пътуване, начело с 06127.Този път обаче стохме на гарата не 30 минути, а само 1. :D :lol: :lol: :lol:
Вчера по София-Димитровград ЮЖ определето имаше голямо движение.Почти на всяка гара се разминавахме с нещо.Поради закъснението на нашия влак с 10210 се разминахме не на гара Петърч, а на гара Сливница.Влакът се обслужваше от ЕМВ-то 33007+33008:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145341093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145355468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145374218750.jpg
Както виждате времето до Сливница беше облачно, та дори и до Алдомировци имаше и дъжд с гръмотевици, докато в Петърч всичко се започваше да се изяснява.Там се разминахме с изолирания 06042.
В Костинброд времето вече беше слънчево.Там имахме ДВОЙНО разминаване.Единият влак беше МДТВ в посока Димитровград ЮЖ начело със софийската красавица 44101.Коганто се установихме на 4-ти коловоз на гарата нищо нямаше, но бях сигурен, че има нещо.Тъй като на 3-ти коловоз се бяха струпали товарни вагони и ми пречеха да видя втория влак към Димитровград ЮЖ и за да го видя по-добре се прехвърлих във втория вагон (преди това бях в първия).И едно, че не мина, а за около 30 секунди спря една Оптима начело с 44063:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145435000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145448750000.jpg
Влакът ми направи много добро впечатление.Вагоните, въпреки почти всички на БДЖ, бяха чисти и лъскави до блясък.Минали са своята ревизия едва миналата седмица на 20 юли.В състава на влака имаше два вагон-ресторанта, както и 3 големи платформи за автомобили.Снимки на Оптималния влак:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145465781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145485625000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145499687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145514218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145525781250.jpg
След като потеглихме от гара Костинброд направих две снимки на клона към предприятието GasTraide:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145536562500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145546718750.jpg
Направих и снимка от влака на въпросното предприятие.На снимката се виждат две 55-ци и две 52-ки.Едната 52-ка почти не се вижда, но леко изпъква зад едната 55.Сега вече знаем номера на един от четирите локомотива и той е спотнатия в началото на трейнспотинг-пътуването 55250.
До Волуяк нищо особено.Бяха струпани много товарни вагони.Реших да снимам един четириосен на OBB.Оттук започват Софийските приключения. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Част 3 - В пределите на София

След като потеглихме от спирка Връбница направих две снимки на прословутия първокласен вагон 50 серия.4 купета са първа класа и 6 купета са втора класа, въпреки че всички се водят 1-ва.А ето я и прословутата цифра 1 на вратите на второкласните купета, смятащи се за първокласни.Перфектно личи си че с някакъв бял спрей е заличена цифрата 2 и после с червен е изписана цифрата 1.Веднага след като влакът потели от гара Надежда минавше покрай цяла колона с поне 10 пощенски вагона.Ето снимка на един от тях, изглеждащ най-добре от всичките.Преди да минем под надлез Надежда маневрата изтегляше вагоните от Златния влак от Варна към депото.Този път вагонът за инвалиди и велосипеди не беше син, както обикновено, а синьо-жълт.Когато навлизахме в гара София направих снимка на изолирания 44078, както и на разклона към втора линия.
Нашият 10209 пристигна на Централна гара София с 20 минути закъснение.15-тина секунди преди влакът да спре на 6-ти челен коловоз, 7-8 човека скочиха и се изстреляха към 1-ви коловоз където в същото време потегляше 5623 с 44089 начело.Въпреки всичко машинистът изчака хората да се качат във влака и той потегли с 2 мин. закъснение, но имаше за какво за закъснее все пак. :D На 6-ти коловоз беше Видинският влак с директните вагони за Берковица 7625.Докато ходих да разглеждам влака, направих снимка на влака с 45202 начело, т.е. на този с който пристигнах на гара София.Видинският влак беше с двойна тяга- 45160+45170, като първата най-вероятно ползваше трасе до Мездра.Съмнявам се да се е юркала по 7-ма.Но нищо чудно от Бойчиновци и да е поела с последните два вагона за Берковица.Но най-вероятно е първото.Снимки двете красавици:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145895156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632894145906250000.jpg
На 11-ти коловоз беше Янтрата начело с горнооряховската красавица 44111.И така приключи вчерашнoто ми трейнспотинг-пътуване. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес реших да спретна едно пътуване до Враца с Белия Кон и да се върна през Мездра с 70252 и 2602 "Златни пясъци".
Всичко започна от Централна гара София в 08:55. Тъй като влакът ми беше в 09:30, имах време да направя малко trainspotting.Времето беше облачно и хладно. Като знак за неприятните облаци от електронните табла на гарта излизаще трагична информация.Както виждате 460 (4664) беше със 100 минути закъснение, МБВ293 от Белград беше със 120 минути закъснение и 30112 беше с 35 минути закъснение.
По разписание, на 4-ти коловоз пристигна 1650, теглен от 44128, която преди около месец се сдоби с нови колооси за 130 km/h и прясна боя. :P В това време на втори коловоз спря една Оптима, теглена от 44089 и след малко потегли за Едирне.
ПВ13205 пристигна навреме, обслужван от 33001+33002.Днес имаше голяма вълна от Оптими.Малко след като снимах елетричката от Банкя мина още една оптима, теглена от софийската 44078.Страшно се изненадах, когато Оптимата спря на 4-ти коловоз, където ИМА ПЕРОН, а доколкото знам е забранено всички транзитни влакове през гара София да минават или спират на коловоз, на който има перон.Първата Оптима спря както трябва- на 2-ри коловоз, където няма перон.Другият такъв коловоз е 9-ти.Защо тогава Оптимата не мина по него?
С 5 минути закъснение на 2-ри челен коловоз пристигна БВ5620 от Благоевград, теглен от 45162.Забележете отпред какъв знак е сложен, вместо такъв на БДЖ. :P
И ето че в 09:15 се отправих към 12-ти коловоз, където трябваше да пристигне, а после и да тръгне УБВ1602 "Пловдив" или както повечето хора го наричат "Белият Кон".Първо обаче по 14-ти коловоз мина изолирана 45169.Малко преди да пристигне влакът ми, по 10 коловоз мина изолирана варненската 44092, готова да тегли БВ2611, заминаваш 20 минути след Коня. :D
В 09:23 откъм източната гърловина на гарата, страна Подуяне, се подаде една изключително красива Шкода и след нея 6 вагони красиви чисто бели вагони-това е Белият Кон.Малко преди той да се установи на 12-ти коловоз, с 39 минути закъснение пристигна 30112 от Карлово начело с пловдивската 43532 и 2 вагона след нея.
И ето Белият Кон пристигна ON TIME!На английски това означава ТОЧНО НАВРЕМЕ. :D Машината, която го теглеше беше пловдивската КрАсАвИцА 44132, която тази зима е излязла от капитален ремонт в Горна Оряховица.Както виждате тя все още е лъскава, красива и силна.Тя никога не се предава. :lol: Преди потегляне направих още една снимка на пристигналия от Карлово 30112. Когато излизахме от гара София, на 1-ви коловоз пристигаше Янтрата, теглена от 44127.На 8-ми челен коловоз имаше три първокласни вагона, които предполагам са от сутрешния 10205 от Драгоман.Явно сутрешният чифт 10204/10205 все още са с 3 вагона и при това първокласни, докато 10208/10209 и 10212/10213 са с 2 второкласни, но нищо чудно днес да бяха с 3 първокласни вагона.Трябва да проверя тия дни.Направих снимка при потегляне от гарата и след като минахме намаленията от 15 km/h, които са заради стрелките, устременно потеглихме към Враца.To be continued!!! :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

И така, устремено потеглихме по втора линия.Минахме транзит гарите София-север, Илиянци, Курило и след това почнахме да да влизаме в Искърското дефиле и за миг вече бяхме в него.Още няколко снимки в движение:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905707575000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905707636406250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905707692343750.jpg
След което отидох до тоалетната и точно при преминаването на най-дългия тунел бях вътре и нямаше осветление. :lol: Добре, че не беше в теснолинейка, че щеше неимоверно да друса. :lol: Снимката е правена точно докато влакът беше във въпросния тунел, обаче излезе добре, заради светкавицата на фотоапарата. Тоалетните в Белия Кон ми направиха впечатление, че са по-чисти от тези, които са в повечето вагони на БДЖ.Поне като влезнеш вътре не се носи гадна воня, докато има вагони когато още като отвориш вратата, тя вонята се носи по коридора. :x
Навреме минахме транзит през Своге.Там се разминахме с ЛТВ начело с 06108.Оттам природата вече е направо уникална, особено след Лакатник.Реших да си седна в купето и да се порадвам на удобните седалки.Впечатления относно вагоните.Като цяло са доста чисти-много по-чисти от тези на другите влакове.Във всяко купе си има килимче.В коридорите също има.Снимки на купетата:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708912812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708973593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905709118281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905709167031250.jpg
Когато минавахме гара Бов снимах един стар фургон.Още снимки на влака сред уникалната природа в междугарието Бов-Лакатник:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905707917343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708025781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708071718750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708137656250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708183750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708300156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708349062500.jpg
Уникална е природата в райнона на гара Лакатник.Оттам се виждат красивите бели Лакатнишки скали.Чувал съм, че там някъде, се намира паметникът на дядо Йоцо (някъде горе на върха) от разказа на Иван Вазов "Дядо Иоцо гледа".Още една снимка на скалите.След това направих още снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708578593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708624687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708664218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708720468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905708821406250.jpg
To be continued!!!
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

На сп.Пролет се разминахме с ПВ20110.Беше с двойна тяга.Тъй като точно там път 1 се отделя на около 10 метра от път 2 и имаше много храсти не успях да видя номера на първия лок, който най-вероятно ползваше трасе, но вторият със сигурност беше 44126.Композицията беше съставена от 4 сини безкупейни вагона 17 серия+фургон 57 серия.Непосредствено след сп. Пролет влакът влиза в тунел и след него следва остра крива, която разделя Софийската област с Врачанската.Малко след гара Елисейна снимах една хубава църква на фона на Белия влак и табелата за намаленията от 40 km/h и устремено продължихме към Зверино.Снимки в движение:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905709217812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905709271250000.jpg
След Зверино се намира красивият тунел 19, намиращ се по път 2.Веднага след това се минава по един голям мост над бурната река Искър и се влиза в тунел 19.Преди моста над реката, поради сложния релеф на планината, за около половин километър път 1 се отделя от път 2.Преди път 1 отново да тръгне заедно с път 2, отново се минава по мост над красивата река Искър.И ето че двата пътя вече вървят заедно.Още няколко снимки, направени в движение в междугарието Зверино-РП Черепиш:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905709679531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905709736875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905709795468750.jpg
Малко след РП Черепиш се разминахме.Тъй като влакът се появи внезапно, не успях да видя коя беше машината, но със сигурност е някоя русенска.Все пак успях да снимам вагоните.
И сега да разкажа малко за Черепиш.Разделният пост Черепиш се намира непосредстевено сред красивите бели Черепишки скали.Съвсем наблизо се намира известният Черепишки манастир и също така преди много много години, цар Иван Шишман се е криел в дупките (нещо като малки пещерички) на скалите, намиращи се на около 300-400 метра от разделния пост.Между Черепиш и Лютиброд природата е от уникална по-уникална.Просто по-голяма красота никъде не може да се намери.Веднага след като влакът мине РП Черепиш, минава сред красиви скали.Поради сложната геоложка структура са построени дължи мостове, а в самите високи скали са издълбани тунели.Две снимки на уникалните Черепишки скали:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905709998281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905710052656250.jpg
Преди сп. Лютиброд се намират Ритлите, които със своя вид, също са уникална гледка:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905710098125000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905710155312500.jpg
Относно намаленията-те са много.Почти във всяко междугарие имаше намаления до 25 km/h и 40 km/h.Имаше по-съществени намаления след сп.Ромча, Своге, Бов, Лакатник и Елисейна.При преминаването през Ритлите в Лютиброд, намалението от 25km/h вече отдавна е премахнато, тъй като в началото на юни го имаше известно време.
Като цяло влакът беше полу-празен.Като средно във всяко купе имаше само по 1-2 човека, дори и празни купета.Но като цяло вагоните са чисти и возят много меко.Седалкти могат да се изтеглят напред и при това доста. :D В Мездра-юг влакът намали скоростта си до 25 km/h, тъй като там се отклонявахме към 7-ма линия.Веднага след като напуснахме гарата минахме през една уникална и красива скала, където има издълбан тунел.Оттам с пълна скорост устремено потегл ... 718750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632905710340937500.jpg
Направих снимка на приемното здание на гара Руска бяла, както и на излизане от същата гара.
Вчера за първи път пътувах с влак в участъка Мездра-Враца и въпреки всичко и там природата не е за подценяване.Релефът е хълмист.На около километър и половина от линията се намира Стара Планина и гледката също е красива.От влака може да се види връх Вола, където е лобното място на известния наш поет-революционер Христо Ботев.Вижда се и големият кръст, намиращ се на връх Околчица като в памет на Христо Ботев и загиналите му четници, готови да се борят за свободата на нашата родина.
Във Враца пристигнахме навреме на 4-ти коловоз.Снимка оттам.В това време на 3-ти коловоз се намираше 70252, потеглящ след около час, обслужван от 32057+32058.С този влак пътувах пътувах до Мездра и оттам със Златните пясъци до София.To be continued!!!
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ето я и последната четвърта част.
Във Враца имах 70 свободни минути и имах време да се поразходя из града.Когато се връщах към гарата, снимах приемното здание.Когато влязох вътре заваля силен дъжд.Направих две дъждовни снимки.Едната е на електричката, с която щях да пътувам до Мездра - ПВ70252.Тя се намираше на 3-ти коловоз и чакаше да и дадат сигнал да потегли.Мотрисата беше горнооряховската 32057+32058, същата която мернах когато пристигнах във Враца.Преди да се кача в мотрисата направих снимка на Белия Кон.Локомотивът му вече беше обърнат и чакаше да потегля за Пловдив след около 80 минути.Когато се качих в електричката снимах и електровоза на 1601, същият който беше начело и на 1602, с който бях на отиване.2 минути преди потеглянето на нашия 70252, на 1-ви коловоз пристигна 70105 от Червен бряг до Монтана, обслужван от софийската 32109+32110.Както виждате мотрисата е в много по-лошо състояние от горнооряховската 32057+32058, в която бях аз.След като направих тази снимка за мой ужас батериите на фотоапарата ми се изтощиха и следващите няколко снимки са с отвтратително качество, защото са правени с GSM.
В 12:20 потеглихме от гара Враца.На излизане от гарата снимах маневриращия мездренски 55164.
Впечатления от горнооряховската електричка-1000 пъти е по-добра от коя и да е софийска 32.Не бръмчеше чак толкова силно, нямаше разпорени седалки, не друсаше силно.В тоалетните дори и не миришеше гадно, докато дори и в софийските 33 като им отвориш вратата се носи непоносима воня па да не говорим за 32. :x :evil: На външен вид мотрисата също изглеждаше много добре, даже бих казал че бее и лъскавичка. :D В Руска бяла пристигнахме и потеглихме с 1 минути закъснение, докато в Мездра бяхме 1 минута преди време. :lol: Свалям им шапка на горнооряховците, които могат и знаят как да поддържат локомотивите, мотрисите и вагоните добри и чисти.
Тъй като имах тук таме да върша в Мездра (да се подстрижа) имах много малко време за trainspotting, но все пак...
70208 от Бойчиновци пристигна навреме на 1-ви коловоз обслужван от софийската 32089+32090.20205 от София пристигна 2 минути преди време начело с мездренската 45177.Беше съставен само от 3 вагона и за моя огромна изненада първият беше жълто-син EX-DB смесен 1/2 класа.Брей, доживяхме и да видим и на пътническите София-Мездра вагон с купета 1 класа. :lol: :D
И така, реших да се върна с ускорения бърз от Варна "Златни пясъци".Взех си билет 1-ва класа салон.преди това никога не съм се возил не само в първокласни вагони 63 серия, а въоще не съм се возил във вагон 63 серия и вчера ми беше първото пътуване в него.Златните пясъци пристигнаха в Мездра с 13 минути закъснение, теглени от софийската 44098.Неизвестно защо престояхме в Мездра 6 минути и потеглихме от гара с 18 минути закъснение.След Мездра-юг заваля проливен дъжд.
Много добро впечатление ми направиха вагоните серия 63.Возят удобно, седалките са меки, на тези които са срещуположни дори има и масичка.Осветлението е отлично.Когато влакът влишаше в тунел, във вагона беше светло, заради отличното осветление, докато в друите вагони (купейните, не от този влак разбира се) светлините са мъждукащи.Климатикът работеше добре, че дори преди София ми стана доста хладно. :lol: Вратите са автоматични.За моя голяма изненада тоалетните са сравнително чисти.Ако искаш да спуснеш водата, трябва да натиснеш ето това копче, а пък ако искаш да си измиеш ръцете на мивката, трябва да натиснеш това.
Пристигнахме в София с 30 минути закъснение, поради множеството намаления и спирането за Образец в Левище.Също така спряхме на празно място след РП Черепиш за около 2 минути и имаше намаление до 5km/h при преминаването през гара Ребърково.За щастие след като в Левище връчиха образеца, дъждът спря и влакът потегли.След Лакатник даже грееше и топлото лятно слънце.И така, както вече казах пристигнахме в гара София с 30 минути закъснение.Така приключи вчерашното ми пътуване. :)
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

1. Разделих темата за trainspotting с впечатленията от пътувания.
Тук можете да споделите някое впечатление от пътуване. Да опишете красотата на природата около влака и т.н.
2.Ще помоля администратора да направи тази тема важна. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Мисля тук да пусна описанието и снимките от пътуването ми до Велинград на 3 юли. Ето го и него:

До Септември пътувах със Слънчев бряг начело с 46208:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876454467812500.jpg
ПВ10111 беше с 32117/18.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876454504375000.jpg
Много добро впечатления ми направи машинината.Много добре ускоряваше, но преди гара Искър имаше намаление от 40 км/ч.В Казичене спряхме за образец и след това имаше десетминутно гадно намаление до 40 км/ч и така влакът доста се забави.
Междудругото успях да си взема билет за инвалидния и велосипеден вагон.Беше синьо-жълт на цвят,беше издраскан с графити, но поне те бяха що годе смиСлени. :) Вагонът като цяло вози мекичко и удобно.Ето и 2 снимки на купето:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876454551250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876454593281250.jpg
Тоалетната беше една, но много голяма, защото е за инвалиди.Снимки от нея:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876454729375000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876454777968750.jpg
Принципът на тоалетните в тези вагони е като на тези на Дезирото-имат вакуумен резорвоар.Ако искаш да спуснеш водата трябва да натикнеш копчето WC, което е не намира на стената точно до самата тоалетна (не като помещение).Вратата е плъзгаща се, което много спестява мъките на инвалидите.
Във фургонното помещение никой не превозваше велосипеди, за съжаление.Снимка на помещението и се извинявам за качеството:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876454833281250.jpg
И така, в Немирово отново спряхме за образец.До Костенец и малко след него имаше доста намаление.За щастие в междугарето Белово-Септември пътят е перфектен и влакът спокойно си вървеше с над 100 км/ч.Забелязах, че за летният сезон влакът е с увеличен състав.Когато аз пътувах с него бяха общо 9- 1CAB (в който бяхме ние),2AB,5B и 1C.Снимки на композицията, както и вътре във влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876454885312500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876454931406250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876454987500000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455062500000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455110625000.jpg
В Септември пристигнахме с 23 минути закъснение.Снимка оттам:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455132812500.jpg
И сеага започват теснолинейните приключения. :D
Първо направих две снимки съответно на стари пътнически вагони и стари товарни вагони.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455157656250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455184843750.jpg
Влакът ни беше 16103 начело със септемврийския 77002:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455220937500.jpg
Между Септември и Варвара пътувахме най-бързо-с около 50 км/ч.Влакът вози твърдичко и клати, но пък за сметка на това природата е невероятна.Най-приятното е да гледаш как влакът минава през някоя крива.Тъй като там те са големи имаш чувстово че при всеки завой локомотивът е пред носа ти (бях в 3-ти вагон,2-ри след фургона).На места скалите са толкова близко, че ако се покажеш през прозореца, можеш да се удариш в тях.Ето го и доказателството:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455395937500.jpg
А ето и снимки в движение в междугарието Варвара-Долене:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455275468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455322656250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455428750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455502343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455549218750.jpg
Както и едно клипче от същото междугарие:
http://rexkos.data.bg/PIC_0020.AVI
Снимка при влизането на влакчето гара Долене.Там престояхме 16 минути,както си е и по разписание, за разминаване с 16102, който беше начело с 77009.И следващите няколко минути са една приказка.Тъй като точно преди гара Долене влакът прави един мнооооого остър завой,и тук линията след Долене върви успоредно с тази преди Долене и тази преди Долене се намира на 200-300 метра по ниско от тази след Долене.И тук прекрасното беше, че имах възможността да видя влакчето с което се разминахме и беше от другата страна с 200-300м. по надолу.Гледката е просто невероятна.Не можах да я снимам, тъй като навсякъде имаше много свежи борчета и дървета.Преди гара Костандово постоях между вагоните.Както знаете това тесничко местенце е на открито и е чудесно.Влакът изкачва планината с 30 км/ч, а аз си стоя там и дишам приятния ароматен свеж въздух. :P
Снимки направени в междугарието Долене-Костандово:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455712812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455775156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455803281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455877500000.jpg
Разбира се направих и едно клипче:
http://rexkos.data.bg/PIC_0033.AVI
Във Велинград бяхме навреме.Снимка оттам:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876455973593750.jpg
Още две снимки от гарата:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456020937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456061406250.jpg
И така след час и 15 минути разходки дойде време да се връщаме.Влакчето пристигна във Велинград с 15 минути закъснение начело със 75002.Вместо 5 минути, влакът престоя на гарата 3 минути и така изби закъснението.Снимка при потеглянето:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456111093750.jpg
както и при напускането на самия Велинград:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456133437500.jpg
Снимки от междугарието Костандово-Долене:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456231093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456289375000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456334218750.jpg
За съжаление влакът беше в пълен контраст с повечето местни хора в него, защото ако отвориш прозореца да подишаш малко свеж въздух, те почват да ти казват нещо от сорта на "Я затвори прозореца, че ще настина бе!" при положение че влакът се движеше с не повече от 30 км/ч.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

На Долене закъснението вече се смъкна и стана 10 минути.Хехе-теснолинейка да избие закъснение.Свалям и шапка на тази 75002. :D
Също така забелязах още куп интересни и любопитни неща.Шумът на локомотива беше много интересен.Звучеше като хеликоптер.Другото любопитно е, че всеки път когато мине влак, старите местни хора започват да му махат.Не знам какво друго да кажа, но природата е просто уникална.Относно тоалетните.Самите тоалетни представляват дупки.Помещенията са много малки и много силно клати и друса. :D Според мен е невъзмжно човек да ходи по голяма нужда в тоалетна на тенолинейка. :D
Снимки от междугарието Долене-Варвара:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456387031250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456463593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456563281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456650468750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456708437500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456778593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876456821718750.jpg
Както и едно клипче:
http://rexkos.data.bg/PIC_0049.AVI
В Септември пристигвахме с 5 минути закъснение.Преди влакът да се установи на 1-ви коловоз направих снимкa на прясно боядисан и ремонтиран вагон 74 серия, както и един такъв 47 серия, който бяха във вагонния ремонтен завод.На теснопътната гара кротко си почиваше 81002.
Направих снимка и на теснолинейната ретро композиция.И тук свършват теснолинейните приключения и започват нормално-междурелсовите. :D
На гара Септември стоеше товарен влак с 45167 начело:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876457025625000.jpg
ПВ10123 беше с 5 минути закъснение, обслужван от 32121/22.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876457075781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876457127812500.jpg
Нашият 10114, с който пътувахме до гара Искър беше с 32115/16 и пристигна с 5 минути закъснение.Там влакът се забави тъй като там закачиха мотрисата 32121/22, която ползваше трасе до Вакарел, за да обслужи локалния Вакарел-София два часа след пристигането на влака във Вакарел.
Преди мотрисата да потегли минаха два изолирани локомотива- 43309 и 44135:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876457359062500.jpg
Когато потегляхме (с 5 минути закъснение) товарният влак начело с 45167 все още си стоеше на гарата.На Белово 5-минутното закъснение се запази.Така беше и на Веринско,
Побит камък,Елин Пелин и Искър.
По път реших да направя няколко снимки в движение:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876457574531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876457607968750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632876457648750000.jpg
На Вакарел се разминахме с един товарен влак с 44063,44075 помагаше.Също така на Вакарел бяха 55192 и 06119.На Казичене забелязах да стои изолирана 55207, както и един стар бракуван фургон.На Искър пристигнахме 5-минутното закъснение се запази и там слязохме.Това е от мен. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Продължавам тук със самото пътуване до Радомир. :D

И така потеглихме устремено по 5-та линия. На прелеза на ул. Кукуш имаше намаление от 25 km/h и на Захарна фабрика бяхме навреме. Снимка оттам. На излизане от гарата снимах отклонението за ст. Септември. То е закрито за движение и е част от софийската околовръстна линия. След Захарна фабрика влакът минава през Западния парк и там е много красиво. Влакът се движеше с добра скорост, докато стигнахме до кв. Факултета, където се намира циганската махала. Там имаше намаления от 25 km/h, поради боклуците жп. линията, хвърлени от циганите. За щастие никой не е замервал влака ни с камъни. :D
На Горна баня се разминахме с ПВ50206, обслужван от 33001/002. Като потеглихме едни хора седящи от срещуположната ми страна попитаха кондуктора, къде се намира сп. Метал, защото те там слизаха и той им каза, че е следващата. Обаче още не бяхме стигнали Владая, когато влакът лееекичко намали скоростта и тия почнаха да викат "хайде да слизаме". :D И така до Метал стояха на вратите, чакащи всеки момент влакът да спре и да слязат. А сега нека кажа нещо и за междугарието Горна баня-Владая. Природата там е уникална. Минава се през пределите на планините Люлин и Витоша. Направих три снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605332968750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605361250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605384062500.jpg
Високата кула, която се вижда на първата и третата снимка и телевизионната кула, наречена "Копитото", намираща се в планината Витоша. На Метал бяхме навреме. Минахме транзит през Перник-разпределителна, където маневрираше 55206. На централна Перник бяхме навреме. Там направих снимка на 55033, както и на 44089. Като потеглихме започнах да снимам интериора. Първо заснех санитарния възел, който за радоста е доста чистичък. :D
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605541875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605566718750.jpg. Снимах отделението за инвалидите и трудноподвижните хора.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605566718750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605641406250.jpg
И още две снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605616093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605669218750.jpg
Впечатления от влаковете Desiro. Возят твърдо, но за кратки разстояние са идеални. Вътре е доста чистичко и хората гледат да не цапат. :D В междугарието Батановци-Радомир се движехме с неповече от 40 km/h, защото бяхме по път 1, а състоянието му е много зле. На места имаше и намаления от 25 km/h. В Радомир бяхме 2 минути преди време. По уредбите съобщиха "гара Радомир, 7 минути престой по разписание", което е изключително удобно за пътниците. Поне имат представа какво става. Снимка от гара Радомир. Следва продължение........
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Третата част прочетече с trainspotting на Радомир и пътуване до Перник с ПВ60212.
Първо поснимах Дезирото. Снимах как две мотриси се куплират. После направих ето тази снимка и после хванах всичките три мотриси. Снимка при потеглянето. По време на престоя ми на Радомир за 30 минути покрай мен минаха 4 товарачки, 2 от които бяха вертушки.

Първо мина товарачка начело с 43525 (Clip). От няколко месеца тя е софийска, но на табелата все още пишеше Стара Загора. След не повече от 5 мин. мина вертушка начело с 42184 (Clip). Заснех видеоклип и на още една вертушка от Бобов дол, теглена от софийската 44075. Последната товарачка беше с 44144. Още една снимка на машината с многото четворки. И ето че дойде време да си хвана влака за Перник. Това беше ПВ60212 начело с пернишката 55058 и пристигна на Радомир с 10 минути закъснение. На табелата пишеше Дупница, но това е така, защото депо Перник е филиал на депо Дупница.
Като цяло машината определено беше по-слаба и не дърпаше така добре, но все пак това не е Шкода. Като за маневрен локомотив според мен беше много добре. :D Влакът се движеше с около 50-60 km/h. Композицията беше съставена от два второкласни купейни вагона - първият 40 серия и вторият 50 серия. Аз реших да съм във втория, за да дишам по-чист въздух, а не нафтата на 55-цата. :lol: Преди сп. Копаница се разминахме с ПВ50223 за Дупница, обслужван от софийската 32101/102. В предишния си пост бях споменал, че път в междугарието Батановци-Радомир път 1 е в критично състояние. Ето го и доказателството. Между Радомир и Перник, особено сп. Копаница природата е уникална и много красива. Снимки, направени в движение:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929606352343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929606318281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929606384843750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929606426875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929606453906250.jpg
На Батановци закъснението от 10 мин. се запази. Снимка оттам. След Батановци природата е още по-красива. Гледка от сп. Чакрини, гледка от гара. Кракра.
По време на пътуването много ми хареса бученето на двигатела на 55-цата. :D Добре, че не се качих в първия вагон, иначе очите ми щяха да са пълни с нафта. :lol: За моя голяма изненада вагоните също бяха в добро състояние. Беше чистичко и никой не ронеше боклук. Ето две клипчета, правени в междугарието Кракра-Перник:
http://rexkosqw.data.bg/Sofia-Radomir/Krakra-Pernik.avi
http://rexkosqw.data.bg/Sofia-Radomir/K ... ik%202.avi
В Перник бяхме с 8 мин. закъснение. Следва продължение....

А забравих и за още едно клипче, което е правено между Радомир и сп. Копаница:
http://rexkosqw.data.bg/Sofia-Radomir/R ... panica.avi

И още едно кратко, снимано от Дезирото, при транзитното преминаване на Перник-разпределителна наотиване.
http://rexkosqw.data.bg/Sofia-Radomir/V%20Desiroto.avi
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

От Перник-разпр. до Метал се движехме сравнително бързо. На Метал бяхме с 2 минути закъснение. Снимка оттам. След Даскалово и до Владая влакът се изкачва по един сравнително стръмен баир. Снимки между Даскалово и Владая:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607151093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607178281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607210468750.jpg
С руския вагон, който беше първи, композицията изглеждаше красиво. В състава на влака имаше всякакви купейни вагони- 47 серия, 40 серия (1 класа), 50 серия, 74 серия и естествено спалния руски от Солун. Аз бях в предпослесния 5 вагон, 50 серия. Вътре беше сравнително чисто. Най-лошото беше това, че влакът спираше на абсолютно всички гари и спирки с изключение на Драгичево, но въпреки това бях много доволен, заради красивата природа. На Владая се разминахме с БВ6621 за Кюстендил, теглен от 45156 в състав от 4 вагона - първият 17 серия безкупеен, вторият 15 серия купеен и последните два бяха второкласни 50 серия. Силно ме впечатли уникалната и дива природата на гара Владая. Ето и снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607245625000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607372031250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607423437500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607455625000.jpg
Както споменах в по-по-предишния си пост, природата в междугарието Владая-Горна баня е уникална и дива. Направих едно клипче в движение, както и още две снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607493593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607522343750.jpg
Удиви ме фактът, че влакът се движеше бързо. Струваше ми се, че скоростта беше поне 80 km/h. Направих снимка при пристигането на Горна баня. Там се забавихме с 3 минути, поради разминаване с 363, който малко беше позакъснял (явно при намаления в циганската махала). МБВ363 беше начело с 44098, съставен от 3 вагона на OSE - eдин спален за Атина, един второкласен салон до Солун и един първокласен купеен пак до Солун. Снимка на вагоните. Снимка на излизане от гарата, както и снимки в междугарието Горна баня- Захарна фабрика:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607803593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607837656250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929607874062500.jpg
На Захарна фабрика снимах товарен вагон на JZ. На централна София бяхме с 5 минути закъсение. Докато още се влачехме с 15 km/h в района на гарата снимах:
DDm вагони в Надежда, които вече не са в движение.
Маневриращата 52048
Заминаването на ПВ13212 за Банкя, обслужван от 33007/008.
Горнооряховската 44115, готова да бъде закачена на международния за Москва.
45182 начело на ПВ20207 за Червен бряг
Когато слязох от влака, първото нещо, което направих, е че заснех видеоклип на заминаването на ПВ50225 за Дупница, теглен от 43525.
Снимах 44073, който ме е докарал до София. :D И не забравих да спотна и руския вагон. :D
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929608180781250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929608199375000.jpg
Спотингът ми свършва с 44115, токущо закачен на международния влак за Москва.
Е, това е от мен. Искрено се надявам, че спотингът ви е харесал. :D Чакам коментари. :D :P
Един вагон, ама пълен! (4627)
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация