Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

rexkos написа:Спирка Пролет се намира малко след Левище в посока Мездра и все още не е закрита и се радва на спиращите влакове през деня. :)
Другата спирка Пролет се намираше на сегашния км 199.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересно как не забеляза влак с дестинация Кюстендил - София (през Разменна). :lol:
За влака Кюстендил - Монтана си спомням когато го пуснаха каква сериозна реклама правеха във вестниците за "модерните" му вагони. Даже същата вечер дадоха репортаж по телевизията , но и понятие си нямам какви са били тези "модерни" вагони.

Ето последното разписание на участъка Филипово - Панагюрище , обслужван с композицията , преди да спрат пътническото движение от Съединение , впоследствие възстановено.

График 1;
График 2.

Едно интересно разписание на тази линия от периода 1996/1997-ма , но за съжаление разполагам само със съкратения вариант:

График 1;
График 2;
Мнения: 49
Регистриран на: Съб Окт 21, 2006 9:18 pm
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Ryan »

Здравейте :)

Имам едно въпросче относно предишни ГДВ.

Навремето, когато е работило отклонението Ореш-Белене, каква е била ораганизацията за движение по този участък. Влаковете за Свищов делели ли са се на Ореш или просто е мало отделна композиция за Белене и Свищов и кога и поради какви причини е закрита линията за Белене?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ето едно мое мнение в темата "Забравените" , където да видиш отговор на твоите въпроси:
VESO написа: Информацията за Ореш - Белене е доста оскъдна.Железопътното отклонение за Белене,което свързва брега на р.Дунав с линията Свищов - Левски - Ловеч - Троян се отделя от нея при гара Бендер (Ореш) и се строи през Първата световна война за нуждите на военната потонна дружина от Управлението на железопътните съобщения.Отклонението е предадено в експлоатация на 11-ти юли 1921 г.,дълго е 12,550 км.Построено е с минимален радиус на хоризонталните криви 300м и максимален наклон 12 промила.В началото са положени релси второ употребление ЦСВ,а през 1970 г. са заменени с тип 49kg/m с дължина 25,00м.Участъкът се е обслужвал от магистралните дизелови 07-00-ци на депо ГО,базирани в Левски,като понякога смесените влакове,тръгващи и пристигащи от/в Свищов са се теглили и от маневрени 55-00-ци.Участъкът е спрян за пътническо движение още през 2000г.
Нека уточня нещо,за тези които не знаят.Преди време един приятел от Пловдив ме попита дали линията е отивала на острова,понеже свързва наименованието "Белене" единствено с него.Истината е следната: освен остров в р.Дунав,на който е имало концентрационен лагер,използван след 9-ти септември 1944,съществува и селце със същото име,което е на българския бряг и линията е отивала до него.Тя изобщо и по никакъв начин не стига до острова.

А сега в приложението,което давам,съм сканирал и отразил последното движение на пътнически влакове в разписание 1999/2000:
Ореш - Белене;
Белене - Ореш.

За съжаление не разполагам със снимки,ако някой има тази възможност,да пусне.
Да допълня - както от сканираните разписания виждаш , си е имало самостоятелна композиция от Свищов (мисля , че бяха два вагона) , която в Ореш правеше връзка по следния начин - влакът за Белене чакаше композицията от Левски и така пътниците без да ходят в Свищов имаха връзка за дунавското селище.На връщане , ситуацията беше аналогична - след пристигането на беленския влак на гара Ореш , минути след това идваше пътника Свищов - Левски и така хората само с едно прикачване отиваха към Л.
А защо спряха влака - официалната причина , изтъкната от тези , които решиха така е липса на пътници - резонно оправдание за закриването на почти всички второстепенни участъци , които са включени в темата "Забравените".
Мнения: 49
Регистриран на: Съб Окт 21, 2006 9:18 pm
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Ryan »

Много благодаря :)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Имаше един ПВ преди години София-Черниче.Някой случайно да има неговото разписание? Мисля, че влака го спряха някъде към 2003 г., но не съм съвсем сигурен.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Labros написа:Имаше един ПВ преди години София-Черниче.Някой случайно да има неговото разписание? Мисля, че влака го спряха някъде към 2003 г., но не съм съвсем сигурен.
Този влак го има и сега, само че е до Благоевград и се обслужва от ЕМВ Дезиро. Движи се под номер 50111/50110.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

50111/50110 се движеше до края на 2004-та година. После го махнаха напълно. От ГДВ 2007 се движи пак до Благоевград. През 2004-та година влака се обслужваше от електровозите. Когато дойдоха 44 001 и 44 002 за кратко и те го караха - докато изпитваха локомотивния персонал за тях. Движеше се с 3 вагона 17-та серия.
64.19
Мнения: 6
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 7:41 am
Местоположение: Nesebar

Мнение от markov »

Извадки от разписание от 1987г. МБВ 1236"Норд-Зюд експрес" Бс тр. 20.00 ч. пр. Рс - 02.20ч ; МБВ 1237 тр. Рс 06.55 - пр. Бс-13.05 през р.п." Аспарух" и др. МБВ например: "Трансданубиум", или " Несебър"/ . 1470/1471 / А какво ще кажете за скоростите : вл. 201 " Зл. пясъци" ГО- Грц- 100; Грц-Ся-65; Ся - Крж- 80; Крж- Дф- 120;Дф- Ндр-80; Ндр-Шн- 100; Шн-Мтц-120; Мтц-Клг-110; Клг-К -80 ; К-Сл-120;Сл -Рзд-110; Рзд-Белослав-100;Блс-Ва-90? И така нататък ,а пък за броя на ПВ и БВ, ЕВ няма даги изброявам всички ,но товарните са още по-вече. В сравнение със сегашното положение има голяма разлика.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

И сега ги има тези МВ но се движат само през лятто и в определени дни.Скоростите по 2-ра не са лоши даже наблюдавам,че с течение на времето стават по-високи.В посочения от теб участък са почти същите с малки изключения.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Побит камък Вакарел път 1 без никакво намаление скорост по КР.Дори там където беше 15 вече е 65!
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

43.309 написа:Побит камък Вакарел път 1 без никакво намаление скорост по КР.Дори там където беше 15 вече е 65!
Браво, браво! Имаме си рекорд за междугарие с най-разтегнат обход - 16-17 мин. в КР при 9 мин. реален. :shock:
А какво е положението с път 2?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Път 2 си има едно кратко намаление 40 с фронт около 250 метра и това е. :lol: пак обхода е 9 мин. По път 1 без намаления може да го смъкнем още на 8 мин :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Смятам за най - логично тук да пусна отговора на Nikss:
Nikss написа:....
Между другото какви са били тези някогашни влакове София - Русе с номера 412 и 415? Кога са тръгвали, състав вагони какъв е бил, моля приложете по възможност разписание или разкажете нещо за тях (макар и малко). Благодаря. :)
Влаковете са били следните (давам само по - големите гари):
БВ 412 Русе разпр. - 10:40 , Русе - 10:47-10:50 , Бяла - 12:05 , Горна - 12:49-12:56 , Павликени - 13:22 , Левски - 13:35-13:38 , Плевен - 14:10-14:14 , Червен Бряг - 14:55-14:57 , Мездра - 15:30-15:33 , София - 17:06.

БВ 415 София - 11:30 , Мездра - 13:03-13:06 , Червен Бряг - 13:38-13:40 , Плевен - 14:25-14:28 , Левски - 14:55-14:58 , Павликени - 15:15 , Горна - 15:40-15:45 , Бяла - 16:32 , Русе - 17:40-17:46 , Русе разпр. - 17:54.

Съществуваха и два нощни влака - БВ 426 Русе разпр. - 22:45 , Русе - 22:52 -23:00 , Бяла - 00:15 , Горна - 00:59-01:04 , Павликени - 01:30 , Левски - 01:42-01:44 , Плевен - 02:15-02:19 , Червен Бряг - 03:00-03:03 , Мездра - 03:36-03:40 , София - 5:14 ;

БВ 427 София - 22:40 , Мездра - 00:06-00:09 , Червен Бряг - 00:42-00:45 , Плевен - 01:30-01:35 , Левски - 02:02-02:06 , Павликени - 02:25 , Горна - 2:53-3:00 , Бяла - 3:55 , Русе - 5:05-5:10 , Русе разпр. - 5:18.

Обвръзката бе следната - софийската машина докарала 415 в Русе разпр. , връщаше 426 , а русенската , която идваше в столицата с 412 , си заминаваше обратно с 427.Аз лично съм пътувал с 412 от Червен бряг за София и съставът бе фургон и пет 74-ки (4 второкласни , разделени по средата от първокласен).Другата композиция - на 415 мисля че бе съставена от 50-ки.Вагоните , предполагам са се въртели както и машините , само с откачане и закачане на спалните.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много благодаря за информацията. Питането ми бе тъй като правя проектни разписания, където обедният от Сф за Русе тръгва в 12:30 и стига по същото време както 415 в даденото от теб разписание, а обратният тръгва 10:30 от Русе и 15:35 е в Сф, но всичко това е с проектни скорости - навсякъде всичко изцедено до последната минутка. :D
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация