В петък, 13.06.08, 5623 беше начело с 45156 и обичайния състав от 7 вагона (фургон, 1А и 5В). Интересната ситуация за петък 13 се получи на Струмяни, където необяснимо защо не потегляхме известно време. После видях дежурния р-л да тича към машината, където даде някакви листове, подписи се слагаха и т.н. и когато вече потеглихме, видях, че изходния свети червено. Излязохме с ниска скорост от гарата и нататък всичко беше на 6.
Все пак бригадата на 5620 е била дупнишка, нали? Ако е било така, значи имаше смисъл от курса за 462хх, който изкараха скоро 5 човека от Дупница. 
В петък, 13.06.08, 5623 беше начело с 45156 и обичайния състав от 7 вагона (фургон, 1А и 5В). Интересната ситуация за петък 13 се получи на Струмяни, където необяснимо защо не потегляхме известно време. После видях дежурния р-л да тича към машината, където даде някакви листове, подписи се слагаха и т.н. и когато вече потеглихме, видях, че изходния свети червено. Излязохме с ниска скорост от гарата и нататък всичко беше на 6.
В петък, 13.06.08, 5623 беше начело с 45156 и обичайния състав от 7 вагона (фургон, 1А и 5В). Интересната ситуация за петък 13 се получи на Струмяни, където необяснимо защо не потегляхме известно време. После видях дежурния р-л да тича към машината, където даде някакви листове, подписи се слагаха и т.н. и когато вече потеглихме, видях, че изходния свети червено. Излязохме с ниска скорост от гарата и нататък всичко беше на 6.
5620 е бил със софийска бригада, а 50220 с дупнишка.
Последно промяна от rexkos на Пон Юни 30, 2008 9:10 pm, променено общо 1 път.
Актуална информация за днес 16-ти юни от гара Червен бряг:
УБВ2608 "ЯНТРА" днес се тегли от ЕЛ 44 105.5 пристигна и замина точно навреме
ПВ20110 днес се тегли от ЕЛ 45 196.3 пристигна -2 мин и замина точно навреме
ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32125.7 + 32126.5 пристигна точно навреме
ДТВ20623 се тегли от ЕЛ 45 190.6 (начело) и ЕЛ 45179.9 (бутащ на опашката)
КПВ20233 днес се тегли от ЕЛ 45195.5 пристигна -3 мин
БВ2610 днес се тегли от ЕЛ 45 201.1 пристигна -3 мин и замина точно навреме
БВ4613 днес се тегли от ЕЛ 44 112.1 пристигна и замина точно навреме
ДТВ20625 се тегли от ЕЛ 43 509.9
УБВ2607 "ЯНТРА" днес се тегли от ЕЛ 44 103.0 пристигна и замина +2 мин
Дежурния е връчил образец ІІ-А.Явно пак са крали кабели и затова сте излезли с ниска скорост-до 25 km/h при затворен изходен сигнал.Naskoni написа:Все пак бригадата на 5620 е била дупнишка, нали? Ако е било така, значи имаше смисъл от курса за 462хх, който изкараха скоро 5 човека от Дупница.
В петък, 13.06.08, 5623 беше начело с 45156 и обичайния състав от 7 вагона (фургон, 1А и 5В). Интересната ситуация за петък 13 се получи на Струмяни, където необяснимо защо не потегляхме известно време. После видях дежурния р-л да тича към машината, където даде някакви листове, подписи се слагаха и т.н. и когато вече потеглихме, видях, че изходния свети червено. Излязохме с ниска скорост от гарата и нататък всичко беше на 6.
Значи 50225/55220 по принцип е със софийска бригада, която прекъсва работното време и почива в Дупница? А когато се случва да ги пратят на 5620, това означава пристигане в София два часа по-късно от 50220.rexkos написа:5620 е бил със софийска бригада, а 50225 с дупнишка.
И каква е логиката пътнически влак да се тегли от 462хх?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Влак 50225 се обслужва от дупнишки лок. бригади, като към Сф карат товарен влак най-често за Подуяне-разпределителна или Волуяк и след това поемат пътника за Дупница.
Случая с влак 50220 е подобен, софииската лок. бригада отива товарен влак за Голямо село или Дупница и сутринта рано се класират на пътника.
Ако стане някаква непредвидена ситуация, диспечера се разпорежда както счете за добре и ставаме свидетели на интересни схеми.
Случая с влак 50220 е подобен, софииската лок. бригада отива товарен влак за Голямо село или Дупница и сутринта рано се класират на пътника.
Ако стане някаква непредвидена ситуация, диспечера се разпорежда както счете за добре и ставаме свидетели на интересни схеми.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Благодаря за разяснението. За 5620 знаех обвръзката, интересното беше, че в случая са били пратили 46231 изолирана за 5620, която се е прибрала по-късно в София, а 45165 отишла на 50220, предполагам впоследствие се е върнала по график с 50601.lok43r написа:Не. Обвръзкара на депо Сф е 50505/50220, на депо Дца е 50602/50225, а за 5620 - изол/5620/50601
А за 5625/изол каква е обвръзката?
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Да разбирам, че 50502 не се движи в събота и неделя? А също и 5050х, който е обвръзка на 5621/5624? Значи в събота и неделя става 5621/5624/5625, които, както разбрах преди време, се карат от бригади от Петрич, защото не могли да си направят часовете.lok43r написа:В работни дни на депо Сф 5625/изол/50502.
В почивни 5624/5625.
Интересува ме разписанието на товарните влакове по пета линия. Моля, който може, да го качи. Във форума открих само това на 50741/2, но май не е актуално вече: http://bgphoto.net/photos/17386/o633117156083593750.jpg
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Какво толкоз е станало. Дали са дупничани с 45165 на 50220 понеже пристига по рано в СФ за да могат да се приберат по бързо а СФ бригада с 231 са я дали на 5620 понеже смяната на 231 се явява на 08:30 сутринта.
Последно промяна от 44142 на Вто Юни 17, 2008 3:49 pm, променено общо 1 път.
Бях писал преди време, че бензина за базата в Благоевград се кара вече от БДЖ. Не му знам номера на този влак, а също и с другите товарни по пета не мога да се ориентирам, затова се надявам някой да качи разписанието.VESO написа:Нямаше ли влак от / до Благоевград , теглен от машини на БЖК?Май караше цистерни , но не знам дали сега се движи.
Информация
Модератори