Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

авария - произшествие при което няма жертви или брак и не се затваря железопътната линия, по която е станало за повече от 3 часа

тежка авария - при която железопътната линия е затворена за повече от 3 часа, без жертви, но със значителни материални щети

катастрофа - тежко произшествие, при което има човешки жертви и значителни материални щети, включително и брак.
_____________________________
Ударът на Казичене с 44 002.4 в случая е тежка авария - нямаше жертви, но железният път бе затворен за повече от три часа и материалните щети бяха значителни.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много точно формулирано. :)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Да но тук говорим за катастрофите и последиците за машините, а не за хората.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

При всяка една катастрофа винаги е на лице предпоставката за жертва.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Labros написа:При всяка една катастрофа винаги е на лице предпоставката за жертва.
Така е съгласен съм, но тук не ни засяга това, единствено машините и щетите по тях. Иначе жертви много, колкото и да е неприятно..
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

lok45111 написа:авария - произшествие при което няма жертви или брак и не се затваря железопътната линия, по която е станало за повече от 3 часа

тежка авария - при която железопътната линия е затворена за повече от 3 часа, без жертви, но със значителни материални щети

катастрофа - тежко произшествие, при което има човешки жертви и значителни материални щети, включително и брак.
_____________________________
Ударът на Казичене с 44 002.4 в случая е тежка авария - нямаше жертви, но железният път бе затворен за повече от три часа и материалните щети бяха значителни.
В такава класификация удар на човек в коя категория спада?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

44-134 написа: В такава класификация удар на човек в коя категория спада?
Бих посочил категорията Авария, понеже движението се спира за по-малко от 3 часа (много рядко са повече). В случая посочен от Марио се касае, че при авария няма невинни жертви, а не разни самоубийци дето са решили да прекратят живота си, мятайки се пред влак, и да докарат локомотивната бригада до състоянието, наречено ШОК. :wink:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

rexkos написа: а не разни самоубийци дето са решили да прекратят живота си, мятайки се пред влак, и да докарат локомотивната бригада до състоянието, наречено ШОК. :wink:
В случай в който не са самоубийци, защото историята знае и такива?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

rexkos написа:Бих посочил категорията Авария, понеже движението се спира за по-малко от 3 часа (много рядко са повече).
Всъщност много често са повече, особено на някое забутано място може и до 5-6 часа да стигне.
Мнения: 1
Регистриран на: Пон Окт 19, 2009 6:41 pm
Местоположение: Sofia
VESO написа:А някой спомена ли за 43304-5 , която бе бракувана след сблъсъка малко след Карлово в последния вагон на нощния 3636?По щастлива случайност той бе за превоз на автомобили и тогава се размина без жертви в бързия.Загина само машиниста на 304 , геройски опитвал се до последно да спре локомотива.
Аз по това време работех като машинист в Стара Загора и случаят ни беше представен по малко по-друг начин. Машинистът на пътническият влак е тръгнал от гара Карлово при изходен сигнал две жълти светлини. Преди него е заминал бърз влак в същата посока (София). Машинистът на пътника е предполагал, че бързият влак ще му "избяга" и няма нужда да кара с готовност за спиране пред следващия сигнал. За нещастие локомотивът на бързия е дал някакъв отказ и влакът е спрял в междугарието, като последният му вагон е бил на не-повече от 100-150 метра след затворения сигнал. Машинистът на пътника вижда, че сигналът е затворен и удря крана на пето положение. Ударил се е с не особено голяма скорост, но поради леките вагони в края на бързия, последните подскачат нагоре и се забиват в кабината.
Относно понятията, едно време в ПЖИ учехме, че катастрофа също така е ВСЯКО произшествие с пътнически влак.
Сори за закъснението, едва днес влизам в този форум.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Колега,

случая са ти го представили много вярно и точно. Пренебрегването на предупреждаващите сигнални показания е довело до тази нелепа катастрофа. А празния DDm допълнително е усложнил ситуацията.
64.19
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Лок.43-043 на Гривица през 1987г. Влака изчаква товарния пред него но не е могъл да изкара наклона на Гривица и го изтърва срещу чакащия в гарата бърз влак. Загинаха двамата на 43-043.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Иван Иванов написа:Лок.43-043 на Гривица през 1987г. Влака изчаква товарния пред него но не е могъл да изкара наклона на Гривица и го изтърва срещу чакащия в гарата бърз влак. Загинаха двамата на 43-043.
Вследствие на безхаберието на Плевенската локомотивна бригада почива на място един от елитните машинисти на локомотивно депо Русе - Стефан Димитров - Паяка - Мир на праха му ...

Двете командни кабини бяха смачкани до неузнаваемост. Впоследствие локомотив 43-43 е възстановен.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересно как едната кабина е със СМЕ и дори не личи да е и най-малко деформирана. Другата толкова е била смачкана, че направо е слагана нова след катастрофата.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Послидният вагон от товарния влак след, като помита в буквалния смисъл на думата челната кабина прелита локомотива и се забива между задната кабина и вагонфургона, останалите вагони от опашката на ТВ около 10 бр. бяха разхвърляни около БВ. помощикът на Паяка се казваше Димитър , единият крак му го намериха на втория ден от разчистването.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация