
Администратор
авария - произшествие при което няма жертви или брак и не се затваря железопътната линия, по която е станало за повече от 3 часа
тежка авария - при която железопътната линия е затворена за повече от 3 часа, без жертви, но със значителни материални щети
катастрофа - тежко произшествие, при което има човешки жертви и значителни материални щети, включително и брак.
_____________________________
Ударът на Казичене с 44 002.4 в случая е тежка авария - нямаше жертви, но железният път бе затворен за повече от три часа и материалните щети бяха значителни.
тежка авария - при която железопътната линия е затворена за повече от 3 часа, без жертви, но със значителни материални щети
катастрофа - тежко произшествие, при което има човешки жертви и значителни материални щети, включително и брак.
_____________________________
Ударът на Казичене с 44 002.4 в случая е тежка авария - нямаше жертви, но железният път бе затворен за повече от три часа и материалните щети бяха значителни.
64.19


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

В такава класификация удар на човек в коя категория спада?lok45111 написа:авария - произшествие при което няма жертви или брак и не се затваря железопътната линия, по която е станало за повече от 3 часа
тежка авария - при която железопътната линия е затворена за повече от 3 часа, без жертви, но със значителни материални щети
катастрофа - тежко произшествие, при което има човешки жертви и значителни материални щети, включително и брак.
_____________________________
Ударът на Казичене с 44 002.4 в случая е тежка авария - нямаше жертви, но железният път бе затворен за повече от три часа и материалните щети бяха значителни.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Бих посочил категорията Авария, понеже движението се спира за по-малко от 3 часа (много рядко са повече). В случая посочен от Марио се касае, че при авария няма невинни жертви, а не разни самоубийци дето са решили да прекратят живота си, мятайки се пред влак, и да докарат локомотивната бригада до състоянието, наречено ШОК.44-134 написа: В такава класификация удар на човек в коя категория спада?

В случай в който не са самоубийци, защото историята знае и такива?rexkos написа: а не разни самоубийци дето са решили да прекратят живота си, мятайки се пред влак, и да докарат локомотивната бригада до състоянието, наречено ШОК.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Аз по това време работех като машинист в Стара Загора и случаят ни беше представен по малко по-друг начин. Машинистът на пътническият влак е тръгнал от гара Карлово при изходен сигнал две жълти светлини. Преди него е заминал бърз влак в същата посока (София). Машинистът на пътника е предполагал, че бързият влак ще му "избяга" и няма нужда да кара с готовност за спиране пред следващия сигнал. За нещастие локомотивът на бързия е дал някакъв отказ и влакът е спрял в междугарието, като последният му вагон е бил на не-повече от 100-150 метра след затворения сигнал. Машинистът на пътника вижда, че сигналът е затворен и удря крана на пето положение. Ударил се е с не особено голяма скорост, но поради леките вагони в края на бързия, последните подскачат нагоре и се забиват в кабината.VESO написа:А някой спомена ли за 43304-5 , която бе бракувана след сблъсъка малко след Карлово в последния вагон на нощния 3636?По щастлива случайност той бе за превоз на автомобили и тогава се размина без жертви в бързия.Загина само машиниста на 304 , геройски опитвал се до последно да спре локомотива.
Относно понятията, едно време в ПЖИ учехме, че катастрофа също така е ВСЯКО произшествие с пътнически влак.
Сори за закъснението, едва днес влизам в този форум.

Администратор
Вследствие на безхаберието на Плевенската локомотивна бригада почива на място един от елитните машинисти на локомотивно депо Русе - Стефан Димитров - Паяка - Мир на праха му ...Иван Иванов написа:Лок.43-043 на Гривица през 1987г. Влака изчаква товарния пред него но не е могъл да изкара наклона на Гривица и го изтърва срещу чакащия в гарата бърз влак. Загинаха двамата на 43-043.
Двете командни кабини бяха смачкани до неузнаваемост. Впоследствие локомотив 43-43 е възстановен.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Послидният вагон от товарния влак след, като помита в буквалния смисъл на думата челната кабина прелита локомотива и се забива между задната кабина и вагонфургона, останалите вагони от опашката на ТВ около 10 бр. бяха разхвърляни около БВ. помощикът на Паяка се казваше Димитър , единият крак му го намериха на втория ден от разчистването.
Информация
Модератори