Мнения: 11
Регистриран на: Съб Юни 03, 2006 7:18 am
Много интересна дискусия.Нека да споделя и моя опит по въпроса.Машините на които работя са малко по-малки от Дезирото но много близки по конструкция.Та по темата...При "екстрено задържане" не работят никакви противобоксуващи защити и тем подобни, за сметка на това се включват всички възможни спирачки фрикционна барабар със паркинг спирачката , елктродинамичната , МРС-то и т.н. , като заедно с това се изсипват поне 20 кила пясък пред водещата талига.Спирането в този режим е невероятно ефективно, с колеги сме се залепвали по предното стъкло и пулта по време на тестове.Всичко това при позиция"екстерено задържане" , има и позиция "пълно сервизно спиране +МРС" , тука си работят всички защити и няма пясък , в резултат , на мокро с МРС и без МРС си се пързаляш като момченце.А сега малко за МРС - това чудо при нас е само за ниски скорости над определена скорост , ако не се лъжа 8Км/ч , компютъра го изключва и даже да си натискаш копчето на пулта нищо не става - освен разбира се в режими "екстрено задържане"и "пълно сервизно спиране +МРС", тоест , когато се управлява от контролера.
Още нещо , машините ползващи "SIBAS32" , от които си имаме и тук имат невероятни възможности за диагностика + две черни кутии , та ако машиниста е сгафил нещо няма начин да не го хванат , просто влакчето си записва всичко.Друг е въпроса че в повечето случаи даже и да няма вина го отнася същия този машинист , такава е практиката за съжаление...
Още нещо , машините ползващи "SIBAS32" , от които си имаме и тук имат невероятни възможности за диагностика + две черни кутии , та ако машиниста е сгафил нещо няма начин да не го хванат , просто влакчето си записва всичко.Друг е въпроса че в повечето случаи даже и да няма вина го отнася същия този машинист , такава е практиката за съжаление...

Да, но тук за да прочетат какво е правил машиниста трябва да я закарат във Варна и ако местният хърватски майстор е в настроение ще стане. Може и той да дойде в София. Аз питам инжинерната мисъл която прави скоростно спирачни проби, направи ли такава и за ниска скорост 5, 15, 25 км/ч и в наклон след като по нейно желание е махната МРС и е променена спирачната система?

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Проблема не е че не са записани данните. Данните са записани, извлечени и дешифрирани. Въпросът е дали ще бъдат укрити и преиначени от инспекторите по безопасност, защото ако трябва да видят бял свят следва да хвърчат глави. А е много по-лесно да изкараш някакъв си машинист виновен. Самият факт че на тревясалия коловоз са спирали 45 м. а на сухия са спряли за 5 метра е достатъчно показателен но все пак много вероятно ще влезе в действие практиката "абе знаеме че си невинен ама трябва да те накажеме, щотоо....".



Спокойно... Бурев ще наточи буре с вино, ще заколи едно агне и ще го помилват.lok43r написа:Проблема не е че не са записани данните. Данните са записани, извлечени и дешифрирани. Въпросът е дали ще бъдат укрити и преиначени от инспекторите по безопасност, защото ако трябва да видят бял свят следва да хвърчат глави. А е много по-лесно да изкараш някакъв си машинист виновен. Самият факт че на тревясалия коловоз са спирали 45 м. а на сухия са спряли за 5 метра е достатъчно показателен но все пак много вероятно ще влезе в действие практиката "абе знаеме че си невинен ама трябва да те накажеме, щотоо....".

Трябва да тръгне обезмастителния влак по ул. Иван Вазов № 3Nikss написа:Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата...


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Трябваше да поръчат дезирата с монтирани тревокосачки отпред на плуга. Има такава опция за индийските, таджикистанските и танганайските железници. Можехме и ние да се възползваме от нея опция.44-134 написа:Oбезтревителния влак е във Враца от край време и го ремонтират там.Nikss написа:Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата...



«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор

След някоя година експлоатация и 30 013 също.lok45111 написа:Пантографа на 30-013 става само за скрап.44142 написа:Днес дочух в депото, че щяли да кърпят счупения пантограф на 30013. Лично аз не вярвам.



«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Информация
Модератори