Мнения: 11
Регистриран на: Съб Юни 03, 2006 7:18 am

Мнение от svetlin9 »

Много интересна дискусия.Нека да споделя и моя опит по въпроса.Машините на които работя са малко по-малки от Дезирото но много близки по конструкция.Та по темата...При "екстрено задържане" не работят никакви противобоксуващи защити и тем подобни, за сметка на това се включват всички възможни спирачки фрикционна барабар със паркинг спирачката , елктродинамичната , МРС-то и т.н. , като заедно с това се изсипват поне 20 кила пясък пред водещата талига.Спирането в този режим е невероятно ефективно, с колеги сме се залепвали по предното стъкло и пулта по време на тестове.Всичко това при позиция"екстерено задържане" , има и позиция "пълно сервизно спиране +МРС" , тука си работят всички защити и няма пясък , в резултат , на мокро с МРС и без МРС си се пързаляш като момченце.А сега малко за МРС - това чудо при нас е само за ниски скорости над определена скорост , ако не се лъжа 8Км/ч , компютъра го изключва и даже да си натискаш копчето на пулта нищо не става - освен разбира се в режими "екстрено задържане"и "пълно сервизно спиране +МРС", тоест , когато се управлява от контролера.
Още нещо , машините ползващи "SIBAS32" , от които си имаме и тук имат невероятни възможности за диагностика + две черни кутии , та ако машиниста е сгафил нещо няма начин да не го хванат , просто влакчето си записва всичко.Друг е въпроса че в повечето случаи даже и да няма вина го отнася същия този машинист , такава е практиката за съжаление...
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Да, но тук за да прочетат какво е правил машиниста трябва да я закарат във Варна и ако местният хърватски майстор е в настроение ще стане. Може и той да дойде в София. Аз питам инжинерната мисъл която прави скоростно спирачни проби, направи ли такава и за ниска скорост 5, 15, 25 км/ч и в наклон след като по нейно желание е махната МРС и е променена спирачната система?
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Проблема не е че не са записани данните. Данните са записани, извлечени и дешифрирани. Въпросът е дали ще бъдат укрити и преиначени от инспекторите по безопасност, защото ако трябва да видят бял свят следва да хвърчат глави. А е много по-лесно да изкараш някакъв си машинист виновен. Самият факт че на тревясалия коловоз са спирали 45 м. а на сухия са спряли за 5 метра е достатъчно показателен но все пак много вероятно ще влезе в действие практиката "абе знаеме че си невинен ама трябва да те накажеме, щотоо....".
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата... :roll:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Nikss написа:Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата... :roll:
Преди да стане това, го нямаше на Централна гара.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok43r написа:Проблема не е че не са записани данните. Данните са записани, извлечени и дешифрирани. Въпросът е дали ще бъдат укрити и преиначени от инспекторите по безопасност, защото ако трябва да видят бял свят следва да хвърчат глави. А е много по-лесно да изкараш някакъв си машинист виновен. Самият факт че на тревясалия коловоз са спирали 45 м. а на сухия са спряли за 5 метра е достатъчно показателен но все пак много вероятно ще влезе в действие практиката "абе знаеме че си невинен ама трябва да те накажеме, щотоо....".
Спокойно... Бурев ще наточи буре с вино, ще заколи едно агне и ще го помилват. :lol: Абе те щом Тодор Захов го повишиха за дето разплете на 7-цата двигателя, та Бирев ли ще накажат, който няма реално вина. Айде бе.
Nikss написа:Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата... :roll:
Трябва да тръгне обезмастителния влак по ул. Иван Вазов № 3 :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата... :roll:
Oбезтревителния влак е във Враца от край време и го ремонтират там.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44-134 написа:
Nikss написа:Значи затова обезтревителният влак е тръгнал...та да се покрият нещата... :roll:
Oбезтревителния влак е във Враца от край време и го ремонтират там.
Трябваше да поръчат дезирата с монтирани тревокосачки отпред на плуга. Има такава опция за индийските, таджикистанските и танганайските железници. Можехме и ние да се възползваме от нея опция. :cry: Също така се предлага опцията бронирани стъкла и безседалкови салони. Също добър вариант. Ползва се в Нубия. :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Вариантът ти е перфектен за България. :twisted: :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Обезтревителен влак съставен от ДГКУ с платформа и цистерна с препарат работи в момента в Перник. Случая с 30-005 ще излезе солен на НКЖИ.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес дочух в депото, че щяли да кърпят счупения пантограф на 30013. Лично аз не вярвам.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Днес дочух в депото, че щяли да кърпят счупения пантограф на 30013. Лично аз не вярвам.
Пантографа на 30-013 става само за скрап.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:
44142 написа:Днес дочух в депото, че щяли да кърпят счупения пантограф на 30013. Лично аз не вярвам.
Пантографа на 30-013 става само за скрап.
След някоя година експлоатация и 30 013 също. :lol: макар че от тоя гипсо-картон няма да излезе много скрап :cry:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

О много як срап ще падне има много "алумин" :evil: !
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

TAURI написа:О много як срап ще падне има много "алумин" :evil: !
Ооо, щом има "алумин" значи са я почнали вече. Нема начин да не липсва некоя лайсна от салона. :?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация