
Актуална информация за 24-ти април:
ПВ20130 се обслужи от ЕМВ 32 057.2 + 32 058.0 пристигна точно навреме в крайната си гара
БВ2611 се тегли от ЕЛ 44 066.9 пристигна и замина +4 мин от Чб
ПВ20132 се тегли от ЕЛ 45 176.5 пристигна и замина +1,5 мин от Чб
МБВ462 "ТРАНСБАЛКАН" се тегли от ЕЛ 45 205.2 пристигна и замина +117 мин от Чб
БВ2612 се тегли от ЕЛ 44 062.8 пристигна и замина точно навреме от Чб
ПВ20111 се тегли от ЕЛ 45 175.7 пристигна -2 мин и замина точно навреме от Чб
ДТВ70620 се тегли от ЕЛ 45 162.5








Актуална информация за 25-ти април:
ПВ20110 се тегли от ЕЛ 44 125.3 пристигна -2 мин и замина точно навреме от Чб
ПВ20130 се обслужи от ЕМВ 32 029.1 + 32 030.9 пристигна точно навреме в крайната си гара
БВ2611 се тегли от ЕЛ 44 066.9 пристигна и замина точно навреме от Чб
КПВ20233 се тегли от ЕЛ 45195.5 пристигна -5 мин в крайната си гара
БВ2610 се тегли от ЕЛ 44138.6 пристигна и замина +20 мин от Чб
БВ2612 отново се тегли от ЕЛ 44 062.8 пристигна -2 мин и замина точно навреме от Чб
ПВ20111 отново се тегли от ЕЛ 45 175.7 пристигна -2 мин и замина точно навреме от Чб
ПВ20136 се обслужи от ЕМВ 32125.7 + 32126.5 пристигна точно навреме в Чб
ДТВ20614 се тегли от ЕЛ 45 177.3









По оперативни данни 82203 / 82212 вече не е с композиция , а с електричка серия 32-00.Така се възстановява едно положение от преди години , когато наред с някои влакове по 8-ма и този си смени "кожата" , като при кризата за мотриси , се пусна състав , вариращ в различните периоди с 4 вагона + фургон , exDB серия 43 , вагони от серии 47 , 50 , смесени от няколко типа , като през зимата на този влак се разписа и първокласен вагон серия 40 от съставите на Белия кон.Последно композицията на "карловеца" , както бе известен се състоеше от 3 вагона серия 17 в що - годе прилично състояние.
След като новите мотриси разтовариха малко графика , се намери и свободна електричка от серия 32-00 за този влак.Да си пожелаем , след време цифрата да се промени към по - добро.
След като новите мотриси разтовариха малко графика , се намери и свободна електричка от серия 32-00 за този влак.Да си пожелаем , след време цифрата да се промени към по - добро.

Последно промяна от VESO на Съб Апр 26, 2008 10:32 pm, променено общо 1 път.
С освобождаването на 32-ките и в София се наблюдава такава тенденция. А именно на някои влакове, обслужвани от вагони, съставът им да бъде заменен с ЕМВ 32. "Под ножа" преди са минали 10202/10203, 20221/20222 и 30113/30110. В почивни дни, когато 10202 не се движи, 10203 е с два вагона серия 45, докарани в Драгоман с 292 предишната вечер. Само тогава може да се види ПВ с лок. и вагони по рамото София-Драгоман. Всичко останало е с EМВ 30, 32, 33 и ДМВ 10. До края на 2006г. влак 10202/10203 беше с ЕМВ 32, но поради техния недостиг, впоследствие започна да се движи с два ДМВ "Дезиро" и така до към края на октомври 2007г., когато и те вече бяха дефицитни, и се е наложило да го пуснат с вагони. Съставът беше 5-6 вагона, сред които и първокласен, и се взимаше от някой бърз влак от предния ден.
Дааа, когато влезе в сила ГДВ 2007, а именно на 10.12.2006, поради недостига на електрички пуснаха този влак с вагони 63-та серия от състава на влак "Янтра". Тогава обикновено се теглеше от карловска 43 от влак 30112 или 44 001/2 от влак 460 (сега 462). Близо два месеца по-късно, съставът му бе подменен с EX-DB вагони серия 43 от влак 1650. Теглещият локомотив известно време бе 61-ва серия, по-късно някой от двата "Банана". Декември 2007 в графика на сините машини бяха направени нови Куловски обвръзки и така до края на февруари се теглеше от червена машина, но с бригада от графика на 44 001/002, а от началото на март до подмяната му с 32-ка, отново се теглеше от "Банан". ЕX-DB от 1650 издържаха на "Разклатника" някъде на началото на февруари, когато вагоните му бяха подменени със софийски 45-ци.
Ето две снимки на влак 20221, правени месец февруари, когато поради провеждане на практически изпит за лок. 46200, се наложи 46 238 да тегли пътника:
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 48%7E3.jpg
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... %20045.jpg
Ето две снимки на влак 20221, правени месец февруари, когато поради провеждане на практически изпит за лок. 46200, се наложи 46 238 да тегли пътника:
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 48%7E3.jpg
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... %20045.jpg

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Потвърждавам.Понеже от Софийска митрополия ме изпратиха да пея за Възкресение в едно драгоманско село- Владиславци, на връщане като минах покрай гара Драгоман, заедно с вагон 47-ма серия, на съседния коловоз бяха два червени ExDB вагона серия 45.На отиване беше само "кокошарника".10203 е с два вагона серия 45, докарани в Драгоман с 292 предишната вечер. Само тогава може да се види ПВ с лок. и вагони по рамото София-Драгоман.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Това според един участъков инспектор било, защото според безопасните 15 с точка се слагало само при изолирано АПУ. В случая 15 е заради малка видимост, стръмен подход и т. н. глупости и не можело да е с точка при редовно работещо АПУ.lok43r написа:С две намаления по 15 (с начало и край) на прелезите между Златуша и Храбърско, въпреки че АПУ работи

Актуална информация за 26-ти април от гара Червен бряг:
ПВ20130 се обслужи от ЕМВ 32 113/114 пристигна +4 мин
БВ2611 се тегли от ЕЛ 44 092.5 пристигна и замина точно навреме
ПВ20132 се тегли от ЕЛ 45 193.0 пристигна -2 мин и замина точно навреме
МБВ462 "ТРАНСБАЛКАН" се тегли от ЕЛ 44 137.8 пристигна и замина +117 мин
БВ2612 се тегли от ЕЛ 44 062.8 пристигна и замина точно навреме
ДТВ20622
-До Червен бряг се тегли от ЕЛ 45 183.1 (начело) и ЕЛ 45 162.5 (бутащ на опашката)
-След Червен бряг се тегли от ЕЛ 45 183.1
ДТВ20623 се тегли от ЕЛ 45 162.5






-До Червен бряг се тегли от ЕЛ 45 183.1 (начело) и ЕЛ 45 162.5 (бутащ на опашката)
-След Червен бряг се тегли от ЕЛ 45 183.1

Последно промяна от Nikss на Нед Апр 27, 2008 1:13 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори