Лятото русенци имат доста работа.Всички международни влакове , идващи от Румъния , се теглят от Р електровози.На Каспичан някои от композициите се секат и за тях идва доколкото знам машина от русенския град , която изкарва директната група до Бургас.Така лятото в морския град засякох 43528-9 ; 43545-3 и 44112-1.
Изключение в тази насока , прави 3660 / 3661 , които е с ВА локомотив , базиран във филиала в Каспичан.
На центр. Варна пък всички международни , идващи от Русе , след разкачането на бургаските групи , пристигат с русенската машина.Примери:
43548-7;
43551-1.
Машината пък на един от тях отиваше на 9620 , следователно и 4-те бързи влака по 9-та (9620;-1;-2;-3) през лятото са с електровози на дунавския град.
Изключение в тази насока , прави 3660 / 3661 , които е с ВА локомотив , базиран във филиала в Каспичан.
На центр. Варна пък всички международни , идващи от Русе , след разкачането на бургаските групи , пристигат с русенската машина.Примери:
43548-7;
43551-1.
Машината пък на един от тях отиваше на 9620 , следователно и 4-те бързи влака по 9-та (9620;-1;-2;-3) през лятото са с електровози на дунавския град.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Тя пак си ходи понякога 361/5610 само че на Клт бригадата от 5611 оставя своя лок за 362 и взима лок от 361 за да може да го прибере за 4627.rexkos написа:Обвръзката не е за конкретни влакове. Просто машината се ползва от депо София и не е задължително да ходи с 361/5610. Отива там, където деломайсторът я прати.Nikss написа:Миналата година обвръзката за лок беше 383/361/5610/4627,а от новия ГДВ е променена.
Глобален модератор
С далновидно мислене и достатъчно капиталовловжения може да се постигне неимоверно много!!!, в Бълхария първо треба да краднем!. 
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 15
Регистриран на: Нед Сеп 23, 2007 10:56 am
Според мене за да се увеличи екслуатационния им срок, ще бъде хубаво в БДЖ да се въведе системата за прикачена езда(имам предвид 2 или 3 бригади да отговарят за 1 лок). Тогава и кражбите ще намалеят, а от там и авариите. Впоследствие ако БДЖ закупи нови, по-мощни локомотиви, например ES64-U2, тези локомотиви ще бъдат прекрасни за използване по крайградски влакове, както в момента се ползват 43 понякога в БДЖ и 143 серия DB.
Администратор
След като старата тема набъбна доста, отварям нова, където да обсъждате най - масовата серия ел. локомотиви у нас!
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори