Мнения: 15
Регистриран на: Нед Сеп 23, 2007 10:56 am
Здравейте, колеги.
Едва ли съм единствения в този форум, който се интересува от международни влакове. Затова създадох тази тема за да мога да науча повече инфо за влака, който по мое мнение поддържа доброто реноме на нашите железници в Европа. Моля тези, които знаят повече по темата да споделят своите знания с нас, интересуващите се.
Едва ли съм единствения в този форум, който се интересува от международни влакове. Затова създадох тази тема за да мога да науча повече инфо за влака, който по мое мнение поддържа доброто реноме на нашите железници в Европа. Моля тези, които знаят повече по темата да споделят своите знания с нас, интересуващите се.

Мнения: 15
Регистриран на: Нед Сеп 23, 2007 10:56 am
кой поддържа и снабдява вагон-ресторантите на Оптимата? БДЖ? и още един въпрос: в клипчета в youtube.com видях, че на оптимата има отзад закачени вагони за превоз на коли, като на 4 вагона от оптимата, един от които, до колкото видях, беше ресторант, се падаха 3 съчленени вагона за транспортиране на коли. за това, дали са празни или не не мога да кажа, защото бяха затворен тип, но дали не са много за толкова къс състав? доколкото си спомням в България като я имаше тази услуга от софия до морето, на 6-8 вагона се падаха максимум два вагона за коли
Броят на вагоните за коли зависи от много работи, преди всичко от броя на колите. При Оптимите повечето пътници пътуват с колите си, докато при нашите влакове до морето, само някои се възползваха от услугата за превоз на автомобил. Накрая даже автовагоните пътуваха празни и след катастрофата при Карлово ги махнаха съвсем.
Вагоните за коли на оптимите са закрити, защото когато бяха открити, изчезваха доста неща от колите.
Вагоните за коли на оптимите са закрити, защото когато бяха открити, изчезваха доста неща от колите.

Тодоре , да нямаш предвид катастрофата , при която еквивалент на сегашния 30110 (тогава под др. номер) тръгваше само няколко минути след 3636 в посока София? Понеже нощният бе спрял принудително в едно междугарие , пътническия го бе застигнал и се ударил в последния вагон за превоз на автомобили.Машинистът загинa на място , опитвайки се до последно да спре локомотива , а помощникът избягал в машинното и това го бе спасило.
Локомотивът бе 43304-5 и до неодавна стоеше в депо Пловдив , снимка на едната кабина и на другата , която бе поела удара.
Локомотивът бе 43304-5 и до неодавна стоеше в депо Пловдив , снимка на едната кабина и на другата , която бе поела удара.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
На гара Одрин има рампа за товарене на автомобилите в спец. вагони за превоз на автомобили.Самото товарене започва около 6 часа преди заминаването на влака, като предгаровия площад е фраш от коли, пълни с потурлии и фереджета.1 час преди заминаване спира качването на пътници и коли.У нас има подобна рампа на гара Свиленград.Рампата се пада от дясно на гарата.До нея водят отклонителни коловози.До преди 3 години имаше по един влак в седмицата, който не тръгваше от Одрин, а именно от рампата в Свиленград.
Шафнерите са българи и сърби, като преобладават сърбите.Турци такива няма.
Шафнерите са българи и сърби, като преобладават сърбите.Турци такива няма.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Тази сутрин в 06:00 на 2-ри коловоз на ЦГ София имаше 16 вагона на OPTIMA EXPRESS като 15 бяха кушети серия 50-80 (Bcl) и един вагон-ресторант серия 88-80 (WRme).Като гара на домуване на всички вагони беше посочено ВЗ ИНТЕРКОМ ДРЯНОВО.Всички вагони бяха лъснати до блясък,а начело на дългата композиция беше ЕЛ 44 098 2
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори