
Администратор
Ето, че се отвори и тема за тези локомотиви.
В момента в БЖК работят три локомотива от румънската серия 40. Те са променливотокови, шестосни, идентични с нашата серия 46. По технически данни, локомотивите се различават единствено по служебната си маса, която е 126 т, както и по максималната скорост, която за БЖК 40 е 120 км/час. Локомотивите имат известни разлики в трифазната система, конструкцията на блоковете за ТД. Сходни с тези на 46 са компресорите, трансформатора, токоизправителите и ТД. Управлението на локомотива също е сходно, с изключение с това на реостатната спирачка, което се извършва както при локомотивите серия 441 с три положения на контролера както следва:
D - Включване на 3-та група спомагателни машини;
M - Включване на спирачните контактори;
F - Набиране на позиции в спирачен режим;
Набирането е до 22-ра позиция и се прекратява с връщане на "М". За сваляне на позиции се използва положение "D", а прекратяване на свалянето става на положение "М".
Ето и няколко снимки от машините:
ЛИНК
Поздрави!
В момента в БЖК работят три локомотива от румънската серия 40. Те са променливотокови, шестосни, идентични с нашата серия 46. По технически данни, локомотивите се различават единствено по служебната си маса, която е 126 т, както и по максималната скорост, която за БЖК 40 е 120 км/час. Локомотивите имат известни разлики в трифазната система, конструкцията на блоковете за ТД. Сходни с тези на 46 са компресорите, трансформатора, токоизправителите и ТД. Управлението на локомотива също е сходно, с изключение с това на реостатната спирачка, което се извършва както при локомотивите серия 441 с три положения на контролера както следва:
D - Включване на 3-та група спомагателни машини;
M - Включване на спирачните контактори;
F - Набиране на позиции в спирачен режим;
Набирането е до 22-ра позиция и се прекратява с връщане на "М". За сваляне на позиции се използва положение "D", а прекратяване на свалянето става на положение "М".
Ето и няколко снимки от машините:
ЛИНК
Поздрави!
64.19

Администратор
Защото Хаслерите са ревизирани тук в КиП и Автоматика - Левски, а там не си дават особена мисъл, че това не е 46, както е било написано!!!bdz46 написа:Защо максималната скорост да е 120, след като котвата на скоростомерите е на 130 и никъде няма шаблон за друга скорост?
За справка виж табелата!
64.19

Администратор


Администратор
В командната кабина над десния страничен прозорец. Там се намират данните за спирачните маси на локомотива, максималната му скорост, както и една метална табела с най - важните правила за безопасна работа с електровози, написана на румънски.Тони_Казичане написа:А тези шаблони каде седятbdz46 написа:Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.![]()
64.19

Но и от вънка има някакви цифри,Налиlok45111 написа:В командната кабина над десния страничен прозорец. Там се намират данните за спирачните маси на локомотива, максималната му скорост, както и една метална табела с най - важните правила за безопасна работа с електровози, написана на румънски.Тони_Казичане написа:А тези шаблони каде седятbdz46 написа:Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.![]()

Не съм сигурен но ще предположа,защото не съм се заглеждал в тях,но мисля че те бяха-размери;ширина;тежести нещо друго,нали



Администратор
Отвън се шаблонират дължината с буферите, разстояние между централните болтове, минималния радиус на вписване, колоосна формула и колоосно натоварване, спирачка тип и спирачни маси. Също така на шаблона може да се опомене и максималната скорост. Има шаблони и за ревизия на спирачките, както и за последен планов ремонт и лаково покритие.
64.19

Администратор

Администратор
На проектантите и конструкторите рядко им дреме за тези които ще сглобяват или ремонтиратlok45111 написа:Румънска недомислица. На мен не ми харесва особено, макар, че има икономия на проводи, но за ремонт си е е... маматаbenslavovski написа:ееее все съм видял ама такъв кран машенист не бях кой беше тоя инженер големи икономии на тръби са направели


Те гледат да отбият номера с някой проект.Пък после да му мислят работниците как ще го зглобяват,или като му дойде време да го ремонтират,така че да си отговаря на"МНОГОТО"пари дето ги взимат07 написа:На проектантите и конструкторите рядко им дреме за тези които ще сглобяват или ремонтиратlok45111 написа:Румънска недомислица. На мен не ми харесва особено, макар, че има икономия на проводи, но за ремонт си е е... маматаbenslavovski написа:ееее все съм видял ама такъв кран машенист не бях кой беше тоя инженер големи икономии на тръби са направели


Информация
Модератори